آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماد Ribbits ماینکرفت | ویژگی‌ها، راهنمای نصب و موارد دیگر

اضافه کردن ماب‌های جدید به ماینکرفت (Minecraft) یکی از رایج‌ترین و هیجان‌انگیزترین کارها برای مادهای محبوب است. یکی از زیباترین مادهای موجود برای اضافه کردن ماب‌های جدید به بازی، ماد Ribbits است. همانطور که از نام آن پیدا است، قورباغه‌ها را در فهرست بازی گنجانده است. با این حال، این‌ها قورباغه‌های معمولی نیستند، بلکه یک نژاد حساس از قورباغه‌ها هستند که در روستاهای باتلاقی زندگی می‌کنند. هر آنچه که باید در مورد این قورباغه‌ها و روستاهایی که در آن‌ها زندگی می‌کنند٫ بدانید را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. با مجله بازار همراه باشید.

ویژگی‌های ماد Ribbits ماینکرفت

دهکده باتلاقی ماد Ribbits ماینکرفت

دهکده باتلاقی ماد Ribbits ماینکرفت

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ماد Ribbits نژادی از قورباغه‌های حساس را به بازی ماینکرفت اضافه می‌کند که در روستاهای باتلاقی یافت می‌شوند. این روستاها شبیه روستاهای وانیلی معمولی نیستند. در عوض، آن‌ها بسیار خارق العاده‌تر و زیبا هستند. خانه‌های قارچی و برج‌های جادوگری در آن‌ها وجود دارد که نشانه‌ای از ساکنان بسیار خارق العاده‌تر آن‌ها است.

این دوستان بامزه اغلب به صورت گروهی برای پخش موسیقی کنار یکدیگر می‌نشینند و به شما اجازه می‌دهند به آن‌ها بپیوندید. قورباغه‌های تاجر (merchant) و ماهیگیر نیز وجود دارند که می‌توان با آن‌ها معامله کرد، مشابه ویلیجر ترید که در بازی ماینکرفت وجود دارد. به این ترتیب بازیکنان می‌توانند ماراکاها را برای پیوستن به حلقه‌های موسیقی که قبلاً ذکر شد، دریافت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با بلوک‌های گیاهی جدید معامله کنند. همچنین جادوگران قورباغه‌ای هم وجود دارند که می‌توانند شما و قورباغه‌های باغبانی را که به زمین‌های کشاورزی تمایل دارند، آزار دهند.

نحوه نصب ماد Ribbits برای ماینکرفت

در ادامه به مراحل نصب ماد یاد شده اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱) وارد یکی از لانچرهای جایگزین شوید

صفحه اصلی لانچر Modrinth برای بازی ماینکرفت

صفحه اصلی لانچر Modrinth برای بازی ماینکرفت

برای نصب ماد Ribbits، باید یکی از لانچرهای جایگزین ماینکرفت را باز کنید. صفحات رسمی در Modrinth و CurseForge وجود دارد، به این معنی که بسته به ترجیح شخصی می‌توانید از هر یک از این لانچرها استفاده کنید.

۲) نام ماد یاد شده را در لانچر جستجو کنید

نتیجه‌ی جستجوی ماد ribbits در Modrinth

نتیجه‌ی جستجوی ماد ribbits در Modrinth

اگر در لانچر Modrinth هستید، مانند این مثال، روی نماد ذره بین در سمت چپ صفحه کلیک کنید. این کار نما را به مادهای مختلف موجود، شیدرهای ساخته شده برای ماینکرفت، دیتا پک‌ها و رسورس پک‌های موجود تغییر می‌دهد. از اینجا، باید با کلیک روی تب Modsکه در نزدیکی بالای صفحه قرار دارد، به بخش mods بروید. سپس، از نوار جستجو برای جستجوی ماد Ribbits استفاده کنید. اگر در CurseForge هستید، فرآیند کار بسیار ساده‌تر است. باید یک نوار جستجو از قبل از صفحه اصلی قابل دسترسی باشد. از آن برای جستجوی ribbitsاستفاده کنید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت شهری پر از آسمان‌خراش در بازی ساخته است

۳) ماد را نصب کنید

موارد درخواستی برای تکمیل نصب ماد را نصب کنید.

موارد درخواستی برای تکمیل نصب ماد را نصب کنید.

هنگامی که ماد Ribbits را پیدا کردید، باید آن را نصب کنید. این فرآیند در هر دو وب سایت CurseForge و Modrinth تقریباً یکسان است. هر دو لانچر باید یک دکمه Install در سمت راست نام ماد داشته باشند. با زدن این دکمه از شما خواسته می‌شود که Ribbits را به یک مادپک قبلی ماینکرفت اضافه کنید یا یک پک جدید برای آن بسازید. هر یک از این گزینه‌ها کار می‌کند، بنابراین از هر کدام که مناسب شما است٫ استفاده کنید.

۴) ماد را اجرا کنید

دو قورباغه که با یکدیگر در حال نواختن موسیقی هستند.

دو قورباغه که با یکدیگر در حال نواختن موسیقی هستند.

پس از نصب Ribbits و اجرای بازی، باید دنیای جدیدی بسازید. می‌توانید از دستور ساختار /locate برای مکان‌یابی یک دهکده Ribbits استفاده کنید یا از برنامه seedmap Minecraft برای جستجوی باتلاق‌های نزدیک که ممکن است این ساختارها را داشته باشند استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

معرفی یکی از آیتم‌های ماینکرفت که حتما باید در حالت هاردکور داشته باشید

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نقد گر
پاسخ

مود غیر کاربردی ای هست مگه اینکه تک مدرک باشه