آخرین اخبار ماینکرافت خبر

معرفی ۵ چیز گیج کننده در بازی ماینکرفت

ماینکرفت (Minecraft) یک بازی بزرگ است و منظور ما از بزرگی فقط این نیست که اندازه جهان آن فوق العاده بزرگ است، بلکه امکان انجام کارهای مختلف نیز در آن وجود دارد. از ساخت یک مزرعه حیوانات، کشت محصولات کشاورزی و تجارت با ویلیجرها گرفته تا کاوش در اعماق دنیای زیرین یا مبارزه با اژدها، ماینکرفت به بازیکنان اجازه می‌دهد هر کاری که می‌خواهند انجام دهند، هر چند که می‌خواهند. از مبارزه با ماب‌ها و پیلیجرها گرفته تا ساخت شبکه‌های راه آهن برای استخراج کارآمد، این طیف وسیع از امکانات گاهی اوقات می‌تواند منجر به کمی سردرگمی شود. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا با ۵ چیز گیج کننده در بازی ماینکرفت آشنا شوید.

گیج کننده ترین چیزها در بازی ماینکرفت

بازی ماینکرفت در برخی مواقع ممکن است گیج کننده باشد.

بازی ماینکرفت در برخی مواقع ممکن است گیج کننده باشد.

مهم نیست که یک نفر چقدر بازی ماینکرفت را انجام داده است، برخی از چیزهای گیج کننده در مورد بازی هرگز قابل توضیح یا حل نیستند. بنابراین در این مقاله، تصمیم گرفتیم پنج مورد از گیج کننده‌ترین موارد بازی را فهرست کنیم. پس بیایید شروع کنیم.

۱) تیغه بلوک سنگ شکن

سنگ شکن در بازی ماینکرفت هیچ آسیبی به بازیکن وارد نمی‌کند.

سنگ شکن در بازی ماینکرفت هیچ آسیبی به بازیکن وارد نمی‌کند.

از بین تمام بلوک‌های مختلف بازی، بلوک سنگ شکن (stonecutter) شاید گیج کننده‌ترین مورد باشد. این بلوک به طور انحصاری برای برش سنگ و تبدیل بلوک‌های سنگی به تخته سنگ استفاده می‌شود، که منطقی نیست زیرا می‌توان همین کار را با استفاده از کرفتینگ تیبل انجام داد. بنابراین این بلوک فقط یک مرحله اضافی به کار اضافه می‌کند. اما این تنها بخش گیج کننده نیست. جالب است که چگونه بازیکن می‌تواند با قدم زدن در میان بوته‌های توت شیرین آسیب ببیند و در عین حال بدون آسیب روی تیغه بلوک سنگ شکن بایستد!

۲) ماهیگیری چندان معنی ندارد

ماهیگیری نیز در بازی ماینکرفت عجیب است.

ماهیگیری نیز در بازی ماینکرفت عجیب است.

ماهیگیری یک مکانیک در بازی و همچنین یک فعالیت بسیار مهم است که نه تنها بازیکنان می‌توانند از آن به منبع غذایی دست پیدا کنند، بلکه ماهیگیری آیتم‌های مهمی مانند ماهی پف دار (puffer fish) مورد نیاز برای معجون و برخی کتاب‌های طلسم را نیز می‌دهد. اما بخش گیج کننده اینجا است که بازیکنان نمی‌توانند ماهی‌های قابل مشاهده را بگیرند. به دلایلی، ماهی‌هایی که با چوب ماهیگیری صید می‌شوند، هرگز قابل مشاهده نیستند. گیج‌کننده‌تر این است که می‌توان ماهی‌ها را در حال شنا در نزدیکی خط ماهیگیری مشاهده کرد و در عین حال، ماهی‌های دیگری صید می‌شوند!

۳) تار عنکبوت در مقابل درختان

تار عنکبوت بیشتر از درختان برای شکستن زمان می برد

تار عنکبوت بیشتر از درختان برای شکستن زمان می برد

در بازی ماینکرفت عنکبوت و تار عنکبوت وجود دارد و اگر مراقب نباشید، بازیکنان می‌توانند در تار عنکبوت گیر کنند. البته می‌توان آن‌ها را با استفاده از شمشیر از بین برد، اما از طرفی هم می‌شود با دست نیز این کار را کرد، اگرچه انجام این کار زمان زیادی می‌برد. اما بخش گیج کننده و کاملا خنده دار ماجرا اینجا است. زمان کمتری برای بریدن چوب با دست بازیکن نسبت به برداشتن تار عنکبوت نیاز دارد. این به نظر کاملا گیج کننده است. چوب بسیار سخت‌تر و متراکم‌تر از تار عنکبوت‌های معمولی است و با این حال، بازیکنان برای برداشتن تار عنکبوت در مقایسه با خرد کردن چوب نیاز به تلاش زیادی دارند.

۴) بالا رفتن از یک آبشار آب

بازیکنان می‌توانند از آبشار در بازی ماینکرفت بالا بروند.

بازیکنان می‌توانند از آبشار در بازی ماینکرفت بالا بروند.

آبشار تنها زمانی امکان پذیر است که کل وزن آب در حالت سقوط باشد. این نیرو زمانی که آب روی زمین پخش می‌شود به خوبی عمل کرده و بازیکنان را از آن دور می‌کند. اما به طور جالب و کاملاً گیج کننده، بازیکنان فقط می‌توانند با ایستادن در زیر یک آبشار بالا بروند. نه تنها این، بلکه بالا رفتن از آب به یکی از مکانیک‌های بازی تبدیل شده و بازیکنان از آن به عنوان آسانسور آب استفاده می‌کنند.

۵ تفاوت اصلی بین نسخه بدراک و جاوا ماینکرفت در سال ۲۰۲۴

۵) گاوها هرگز شیرشان تمام نمی‌شود

گاوها هرگز در یازی ماینکرفت شیرشان تمام نمی‌شود.

گاوها هرگز در یازی ماینکرفت شیرشان تمام نمی‌شود.

همه بازیکنان ماینکرفت که حیواناتی را پرورش داده و به آن توجه می‌کردند٫ عجیب بود که گاوهایشان هرگز شیرشان تمام نمی‌شد. این برخلاف گوسفندانی است که وقتی پشم آن‌ها را می‌چینند، مدتی طول می‌کشد تا پشم خود را دوباره بارور کنند تا دوباره قیچی شود. اما گاوها در کل حیوانات دیگری هستند. بازیکنان فقط می‌توانند یک سطل بردارند و تا آنجا که ممکن است، به دوشیدن گاو ادامه دهند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

۷ چیزی که ماینکرفت بدراک را چالش برانگیزتر از نسخه جاوا می‌کند

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yasin88
پاسخ

What

Goldi503014
پاسخ

یه چاله ۴ در ۴ آب چی ؟ اونم هیچ وقت تموم نمیشه😁

هعی روزگار
پاسخ

عاشق منطق ماینکرفت م😁😂