آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه در ماینکرفت یک استخر AFK درست کنیم؟

AFK pool در بازی ماینکرفت راهی برای آنلاین ماندن بدون قطع شدن به دلیل عدم فعالیت است. این استخرها می‌توانند به ویژه برای فعال نگه داشتن فارم‌های خودکار و تولید منابع در زمانی که دور از ماجرا هستید مفید باشند. اگرچه برخی از سرورها (و Realms، به طور کلی) AFK pool ها را دور می‌زنند، اما همچنان می‌توانند در بسیاری از موقعیت‌ها به خوبی کار کنند. ساخت AFK pool ها در بازی ماینکرفت آسان است و تنها کاری که برای استفاده از آن باید انجام دهید٫ این است که به جریان آب آن پریده و از سواری لذت ببرید. تا زمانی که مکانیک‌های timeout disconnect مشخص در سرور چندنفره فعال نباشد، AFK pool شما باید شما را برای مدت طولانی در بازی آنلاین نگه دارد. حال سوالی که پیش می‌آید٫ این است که چگونه در ماینکرفت یک AFK pool بسازیم؟

مواد لازم برای ساخت AFK Pool در بازی ماینکرفت

مواد لازم برای یک AFK pool ساده در بازی ماینکرفت

مواد لازم برای یک AFK pool ساده در بازی ماینکرفت

در حالی که AFK pool دارای تغییرات کوچکی در نحوه ساخت آن‌ها در بازی ماینکرفت هستند، اما آن‌ها می‌توانند بر اساس همان طراحی ساده کار کنند. برای ساخت این استخر خاص، به ۲۰ بلوک ساختمانی به انتخاب خود، دو تابلو و یک سطل آب نیاز دارید که بدست آوردن همه آن‌ها بسیار آسان است. علاوه بر این، در صورت تمایل، می‌توانید یکی از sign ها را با صفحه فشار (pressure plate) تعویض کنید.

مراحل ساخت AFK Pool در بازی

زیربنای طرح AFK pool قبل از اضافه شدن آب و موارد دیگر

زیربنای طرح AFK pool قبل از اضافه شدن آب و موارد دیگر

هنگامی که منابع لازم خود را تهیه کردید، ساخت یک AFK pool در ماینکرفت بسیار آسان خواهد بود. با این حال، اگر با این فرآیند آشنایی ندارید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با قرار دادن یک بلوک ساختمانی تنها که به عنوان مرکز AFK pool شما عمل می‌کند، کار را شروع کنید.
  2. یک مربع با ارتفاع یک بلوک در اطراف این بلوک مرکزی بسازید، اما اطمینان حاصل کنید که یک بلوک فاصله بین مربع بیرونی و مرکز وجود دارد.
  3. یکی از گوشه‌های مربع را انتخاب کرده و آن را به ارتفاع دو بلوک و عرض چهار بلوک بسازید.
  4. از پایین گوشه‌ای که به تازگی ساخته‌اید، یک علامت یک بلوک به بالا و در سمت چپ پایین گوشه قرار دهید، سپس علامت دیگری را یک بلوک در سمت راست پایین گوشه قرار دهید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید به سادگی یک صفحه فشار (pressure plate) را روی زمین در گوشه‌ای قرار دهید.
  5. در نهایت، یک بلوک بالاتر از جایی که sign دوم را قرار دادید، از سطل آب خود استفاده کنید. این باید یک بلوک منبع آب ایجاد کند که در اطراف مرکز AFK pool بپیچد و در جایی که sign / صفحه فشار دوم را قرار داده‌اید متوقف شود.
۵ تفاوت اصلی بین نسخه بدراک و جاوا ماینکرفت در سال ۲۰۲۴

چگونه از AFK Pool در ماینکرفت استفاده کنیم؟

نصب تابلو برای گوشه استخر AFK

نصب تابلو برای گوشه استخر AFK

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. برای استفاده از AFK pool، کافی است به جریان آبی که در اطراف استخر می‌چرخد ​​پرش کنید. این جریان به لطف آب و قرار دادن sign ها، شما را به شکل مربعی به اطراف می‌برد و حرکت مداوم آب را تضمین می‌کند، که به عنوان فعالیت در بسیاری از سرورهای چندنفره ثبت می‌شود تا به شما کمک کند آنلاین نگه داشته شوید و به دلیل عدم فعالیت از سرور اخراج نشوید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

۷ چیزی که ماینکرفت بدراک را چالش برانگیزتر از نسخه جاوا می‌کند

منبع: sportskeeda


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامان
پاسخ

خیلی آسون یود

Sajad craft
پاسخ

فقط خیلی کوتاهه🤔

Sajad craft
پاسخ

جالبه

Miner
پاسخ

اونایی که وقتی پلیری رو داخلش می بینن سریع یه مکعب کوچک با obsidian درست میکنن و یه بلاک رو میکنن تا پلیره بیفته توش🗿

Hamester
پاسخ

عالی جالبه

ماهان
پاسخ

بنازم