انیمه Kaiju No. 8
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

فصل دوم انیمه Kaiju No. 8 در سال آینده پخش می‌شود؛ انتشار تریلر جدید

استودیو Production I.G با انتشار یک تریلر جدید، اعلام کرده که فصل دوم انیمه Kaiju No. 8 در سال آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.

Kaiju No. 8 مانگا مشهوری است که میلیون‌ها نسخه در سراسر جهان فروش داشته. به همین دلیل بسیاری از طرفداران خواهان ساخت انیمه اقتباسی آن بودند. این امر مدتی پیش محقق و روند پخش انیمه کایجو شماره ۸ شروع شد. پس از نمایش ۱۲ اپیزود، فصل اول این اثر به پایان رسید. اما بلافاصله استودیو Production I.G ساخت و پخش دنباله آن را تایید کرد. به تازگی این استودیو از نمایش فصل دوم انیمه Kaiju No. 8 در سال آینده خبر داده است.

دنباله انیمه Kaiju No. 8 به صورت رسمی معرفی شد

۵ اوت برای بسیاری از طرفداران مجموعه کایجو شماره ۸، تاریخ مهمی است، زیرا در این روز شخصیت اصلی مجموعه مذکور یعنی کافکا هیبینو متولد شده. استودیو Production I.G از این فضا استفاده کرده و در کنار اعلام نمایش فصل دوم در سال ۲۰۲۵، امروز تریلر جدیدی از انیمه Kaiju No. 8 منتشر کرده است. همچنین استودیو مذکور به ساخت یک اپیزود اورجینال به نام Hoshina’s Day Off و اکران انیمه سینمایی خلاصه فصل اول اشاره کرده است. تریلر فصل دوم انیمه کایجو شماره ۸ را در زیر مشاهده می‌کنید:

در فصل دوم انیمه Kaiju No. 8 شاهد بازگشت صداپیشه‌های اصلی از جمله ماسایا فوکونیشی (صداپیشه کن ریوگوجی در Tokyo Revengers) در نقش کافکا هیبینو، واتارو کاتو (صداپیشه کابرو در Delicious in Dungeon) در نقش رنو ایچیکاوا و فیروز آی (صداپیشه پاور در Chainsaw Man) در نقش کیکورو شینومیا هستیم.

تیتراژ ابتدایی و پایانی انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد؛ OneRepublic در دنیای انیمه‌ها

روند چاپ مانگا کایجو شماره ۸ به نویسندگی و تصویر‌گری نائویا ماتسوموتو از سال ۲۰۲۰ شروع و تا‌کنون ۱۳ جلد از آن منتشر شده است. در کنار مانگا اصلی، یک مانگا فرعی به نام Kaiju No. 8 Relax از دو ماه پیش شروع به چاپ کرده است. همچنین یک مانگای تک جلدی تحت عنوان Kaiju No. 8: B-Side امسال در دسترس قرار گرفته است. به جز انیمه تلویزیونی، مجموعه Kaiju No. 8 به شکل بازی ویدیویی و لایت ناول هم اقتباس شده است.

نظر شما در مورد پخش فصل جدید انیمه کایجو شماره ۸ در سال ۲۰۲۵ و تریلر جدید آن چیست؟ آیا فصل اول این اثر را تماشا کرده و از طرفداران آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Animecorner


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها