کای سنات
اخبار بازی خبر

کای سنات با استریم بلادبورن پیام خاصی برای سازنده‌های این بازی دارد

کای سنات، استریمر مشهوری که با استریم بازی Elden Ring سروصدای زیادی به پا کرد، بسته الحاقی این بازی یعنی Shadow of the Erdtree را هم به پایان رسانده است. استریم این DLC با حواشی زیادی برای سنات همراه بود؛ مثلا گفته شد که به دلیل سختی بسیار بالای باس آخر بازی، او دچار مشکلات روحی و روانی شده و به همین دلیل به یک تراپیست مراجعه کرده است. حالا سنات قصد دارد به سراغ سایر بازی‌های استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برود و در قدم اول به استریم بازی اختصاصی و محبوب سال ۲۰۱۵ کنسول PS4 یعنی بازی Bloodborne می‌پردازد. البته سنات بلادبورن را فقط به‌خاطر جذابیت‌های این بازی انتخاب نکرده است، بلکه می‌خواهد از این طریق پیام مهمی را به کمپانی سونی و استودیوی فرام‌سافتور بدهد. او قصد دارد به سازندگان این بازی گوشزد کند که طرفداران بی‌صبرانه منتظر ساخته شدن یک نسخه ریمستر و همچنین پورت بازی بلادبورن برای کامپیوترهای شخصی هستند.

کای سنات در پاسخ به یکی از مخاطبانش که از او در این باره سوال کرده بود چنین گفت:

فکر نمی‌کنم که قدرت انجام این کار (تصمیم‌گیری برای ساخته شدن بازی) را داشته باشم. اما حتما قدرت این را دارم که توجهات را به سمت چنین موضوعی که دغدغه طرفداران مجموعه Souls است جلب کنم. احساس می‌کنم که سازندگان این بازی‌ها، تمام حرکات و صحبت‌های من را موقع بازی کردن‌شان رصد کرده‌اند. بنابراین حداقل کاری که می‌توانم بکنم این است که توجهات را به این سمت جلب کنم تا شاید اتفاقی رخ بدهد.

بازی بلادبورن

سنات در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع پرداخت که کمپانی سونی و استودیوی فرام‌سافتور باید به درخواست‌های مکرر بازیکن‌ها برای عرضه نسخه PC بازی بلادبورن احترام بگذارند. او گفت:

پلی‌استیشن؛ فرام‌سافت؛ این بازی یکی از بیشترین درخواست‌ها را برای عرضه نسخه ریمستر و PC دارد. من هنوز آن را شروع نکرده‌ام. از همین حالا که در حال ورود به این جامعه هستم، می‌خواهم این موضوع را مطرح کنم: هی! ممکن است کاری بکنید؟

به‌نظر می‌رسد که تصمیم اصلی برای ساخته شدن نسخه PC بازی بلادبورن باید از سوی کمپانی سونی گرفته شود. هیدتاکا میازاکی، رییس فرام‌سافتور و خالق بلادبورن چندی پیش مصاحبه‌ای انجام داده و گفته بود که بسیاری از اعضای استودیوی فرام‌سافتور تمایل دارند نسخه PC این بازی ساخته شود.

استریم کای سنات و کوین هارت رکورد بازدید توییچ را شکست

تنهاد زمان مشخص می‌کند که سونی به درخواست‌های زیاد طرفداران برای انتشار بازی بلادبورن روی کامپیوترهای شخصی چه واکنشی نشان می‌دهد. در حال حاضر، گیمرها می‌توانند از کای سنات بابت حمایتش از این موضوع تشکر کنند. دست و پنجه نرم کردن این استریمر با دشمنان سرسخت Bloodborne حتما جذاب خواهد بود؛ مخصوصا که او به تازگی از نفرین بازی الدن رینگ و بسته الحاقی آن نجات پیدا کرده است.

منبع: PCGamer


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها