آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | آموزش نحوه استفاده از تکسچر پک X-ray برای نسخه بدراک

تکسچر پک‌های X-ray اساساً از زمانی که تکسچر پک‌ها برای اولین بار به ماینکرفت (Minecraft) اضافه شدند تا بازیکنان آن را استفاده و تست کنند، وجود داشته است. این تکسچر پک‌ها، همانطور که از نامشان پیدا است، با خالی گذاشتن تکسچرهای این بلوک‌ها، به شما امکان می‌دهند تا داخل زمین را ببینید. این امر جمع آوری مقادیر زیادی سنگ معدن و سایر منابع زیرزمینی کمیاب را بسیار آسان می‌کند. همه چیز در مورد دانلود و فعال کردن تکسچر پک X-ray در نسخه بدراک برای ویندوز در زیر آمده است. با مجله بازار همراه باشید.

نحوه استفاده از تکسچر پک X-ray برای نسخه بدراک ماینکرفت

در ادامه به مراحل استفاده از تکسچر پک X-ray اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱) دانلود تکسچر پک

یک تکسچر پک X-ray مانند داشتن حالت spectator در بازی ماینکرفت مفیدتر است.

یک تکسچر پک X-ray مانند داشتن حالت spectator در بازی ماینکرفت مفیدتر است.

اولین قدم برای نصب تکسچر پک X-ray برای استفاده، پیدا کردن یک پک برای دانلود است. در حالی که گزینه‌های موجود برای فروش در مارکت داخل بازی ماینکرفت وجود دارد، گزینه‌های کاملا رایگان نیز وجود دارند که عالی کار می‌کنند. این مثال از پک رایگان Bedrock X-ray استفاده می‌کند که توسط یوتیوبری به نام The Breakdown ساخته و پشتیبانی می‌شود.

۲) پک را روی بازی اعمال کنید

تکسچر پک یاد شده با موفقیت روی نسخه بدراک ماینکرفت اعمال شد.

تکسچر پک یاد شده با موفقیت روی نسخه بدراک ماینکرفت اعمال شد.

هنگامی که دانلود تکسچر پک X-ray برای بازی ماینکرفت به پایان رسید، نصب آن در مرحله بعدی کار قرار می‌گیرد. خوشبختانه، این بخش از فرآیند بسیار آسان بوده، زیرا کاملاً خودکار است. دوبار کلیک کردن روی پک دانلود شده باعث می‌شود وارد بازی شده و به طور خودکار اعمال شدن آن آغاز شود. پس از کمی انتظار، پیام دومی ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد روند اعمال پک با موفقیت انجام شده است. اگر به دلایلی اعمال شدن پک ناموفق بود، سعی کنید رسورس پک را دوباره دانلود کنید. اگرچه بعید است، اما همیشه ممکن است که فایل دانلود خراب شده و باعث ایجاد مشکل شود. اگر اینطور است، یک دانلود جدید باید همه چیز را حل کند.

۳) پک x-ray را اکتیو کنید

تکسچر پک x-ray فعال شده

تکسچر پک x-ray فعال شده

اکنون که با موفقیت تکسچر پک x-ray را اعمال کرده‌اید، باید آن را چه برای دنیای موجود یا یک دنیای جدید اکتیو یا همان فعال کنید. برای افزودن پک به دنیای قدیمی، تنظیمات ماینکرفت آن را با استفاده از نماد مداد در کنار نام آن وارد کنید. به قسمت «Resource Packs» بروید و روی آن کلیک کنید. لیست My Packs را باز کرده و پک x-ray اعمال شده را جستجو کنید. از این منو برای فعال کردن آن استفاده کنید. اگر در حال لانچ یک دنیای بقای جدید ماینکرفت هستید، در عوض باید دکمه «Create New» را بزنید و وارد منوی ایجاد جهان شوید تا قسمت پایین رسورس پک‌ها را ببینید. از اینجا، روند همان است.

سازندگان ماینکرفت باید آیکون‌های سفارشی برای معجون‌ها اضافه کنند

۴) به معدن برسید

هنگام استفاده از این تکسچر پک x-ray برای استخراج نیازی به کارهای سخت نخواهد بود.

هنگام استفاده از این تکسچر پک x-ray برای استخراج نیازی به کارهای سخت نخواهد بود.

اکنون که تکسچر پک x-ray را فعال کرده‌اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دنیای جدیدی را لانچ کرده و شروع به جستجوی منابع کنید. بدست آوردن موادی که ممکن است برای بقای طولانی مدت مورد نیاز است، باید آسان باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ماینکرفت | چگونه در یکی از جزیره‌های بازی زنده بمانیم؟

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها