آخرین اخبار ماینکرافت خبر

غارهای ماینکرفت و Nether را با ماد صدای واقعی و ترسناک تغییر دهید

وقتی بازیکنان مکان‌های مختلف را کاوش می‌کنند، می‌فهمند که ماینکرفت (Minecraft) دارای انواع صداهای منحصربه‌فرد است. وقتی بازیکنان وارد غار می‌شوند، شروع به شنیدن انواع صداهای ترسناک یا از ماب‌های دشمن یا محیط می‌کنند. هنگامی که به بازیکنان به Nether می‌روند، صدای گریه و خرخر پیگلین‌ها می‌تواند به همان اندازه دلهره آور و ترسناک باشد. با این حال جالب است بدانید که این صداها کاملا خام و بدون هیچ افکت خاصی هستند. از این رو، برخی از مادسازان از جامعه طرفداران یک ماد به نام Sound Physics ساخته‌اند که به شدت صدای بازی را بهبود می‌بخشد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

ماد Sound Physics Remastered برای ماینکرفت چیست؟

&

;

Sound Physics در اصل توسط مادساز محبوب Sonic Ether ایجاد شد. در حالی که این ماد هنوز برای دانلود از GitHub در دسترس است، اما برای آخرین نسخه‌های بازی به روز نشده است. از این رو، مادسازان دیگر آن را برای سایر API های مادینگ و نسخه‌های جدیدتر بازی سازگار کردند که باعث تولد نسخه Remastered Sound Physics شد. این نسخه در اکثر وب سایت‌های ماد محبوب وجود دارد. این ماد هم توسط henkelmax ساخته شده است.

از نظر ویژگی‌ها، این ماد بسیار ابتدایی است اما روی بازی تاثیر گذاشته و آن را تغییر می‌دهد. این ماد افکت‌های صوتی مختلف مانند attenuations, reverberations, و حتی absorption از طریق بلوک‌ها را به همه صداها در Minecraft اضافه می‌کند. نوع افکت بستگی به مکان بازیکن دارد. به عنوان مثال، اگر بازیکنان در یک غار یا در Nether باشند، همه صداها را با یک ریورب بزرگ می‌شنوند. از این رو، حتی کوچکترین صدای جیر جیر خفاش با صدای بلند و از فاصله دور به عنوان پژواک شنیده می‌شود. علاوه بر این، اگر بلوک‌های پشمی (wool) در یک منطقه قرار گیرند، صداها طنین کمتری خواهند داشت.

نحوه دانلود و نصب ماد Sound Physics Remastered

این ماد را می‌توان به راحتی از وب سایت CurseForge برای بازی ماینکرفت دانلود کرد.

این ماد را می‌توان به راحتی از وب سایت CurseForge برای بازی ماینکرفت دانلود کرد.

ابتدا باید بدانید که این ماد خاص برای اصلاح APIهایی مانند Forge، Fabric، Quilt و NeoForge در دسترس است که به هر ماد اجازه می‌دهد در ماینکرفت اجرا شود. خوشبختانه، این ماد هم از تمام API های معروف پشتیبانی می‌کند. هر یک از API های اصلاح شده را از وب سایت‌های رسمی مربوطه خود دانلود و نصب کنید. در مرحله بعد برای دانلود ماد به وب سایت CurseForge بروید، از آخرین نسخه ۱.۲۱ پشتیبانی می‌کند. از این رو نیازی به نصب نسخه‌های قدیمی بازی ندارید. اطمینان حاصل کنید که mod با API مادینگ مربوطه‌ای که نصب کرده‌اید٫ سازگار است.

سازندگان ماینکرفت باید آیکون‌های سفارشی برای معجون‌ها اضافه کنند

پس از دانلود آخرین فایل jar، می‌توان آن را در پوشه mods در فهرست رسمی بازی روی دستگاه کپی کرد. پس از باز کردن لانچر رسمی بازی، متوجه خواهید شد که یک نسخه ماد شده از بازی در منوی کشویی نمایش داده می‌شود. این به دلیل modding API است که نصب شده است. به سادگی بازی را از طریق این نسخه ماد شده باز کرده و از صداگذاری پیشرفته را تجربه کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را درباره این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها