آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | بهترین راه برای شکست دادن اندر دراگون در بازی

اندر دراگون (Ender Dragon) از عنوان ماینکرفت (Minecraft) ظاهراً باس نهایی حالت بقا یا همان سورویوال است. وقتی این ماب شکست بخورد، می‌توانید بازی را تمام کرده و با خیال راحت‌تر به کشف دنیای بازی بپردازید. با این حال، مبارزه با اندر دراگون و شکست دادن آن، به خصوص اگر تجربه زیادی در انجام این کار ندارید، می‌تواند کار دشواری باشد. خوشبختانه، چند روش وجود دارد که می‌تواند کار مبارزه را آسان‌تر کند. در حالی که شما همیشه آزاد هستید تا هر طور که می‌خواهید با اندر دراگون در ماینکرفت مبارزه کنید، چند روش وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن‌ها آگاه باشید که می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان احتمالی شود. با مجله بازار همراه باشید.

مبارزه با اندر دراگون در ماینکرفت به کمک روش آبشاری

این روش می‌تواند خطرناک باشد، اما به شما کمک می‌کند به راحتی اندر دراگون را در ماینکرفت شکست دهید.

این روش می‌تواند خطرناک باشد، اما به شما کمک می‌کند به راحتی اندر دراگون را در ماینکرفت شکست دهید.

با این روش در ماینکرفت یعنی روش آبشاری به صبر نیاز دارید، اما ممکن است ارزش زمان و تلاش شما را داشته باشد. برای شروع، می‌توانید از فلشژها و کمان یا کراس بو برای از بین بردن end crystal ها اطراف میدان نبرد استفاده کنید. سپس، اندر پرل‌های به دست آمده از Overworld پرتاب کنید یا به کمک اندرمن‌های موجود در میدان به کریستال‌های انتهایی در قفس تله‌پورت کرده و با یک سلاح سرد آن‌ها را نابود کنید. بلوک‌های ساختمانی نیز می‌توانند کار کنند.

با تکمیل این کار، می‌توانید به مختصات X: 0، Z: 0 بروید و پورتال بازگشت End را پیدا کنید. بالای عمارت ساخته شده با سنگ بدراک بایستید و از بلوک‌های کرفتر ماینکرفت استفاده کنید تا زمانی که یک بلوک کمتر از حد ارتفاع درون بازی (Y=254) بسازید. از آنجا، یک پلت فرم کوچک برای خود بسازید و ستون اصلی بلوک خود را دست نخورده نگه دارید و در عین حال پلت فرم خود را از ستون جدا کنید.

اکنون می‌توانید از یک سطل آب در بالای ستون استفاده کنید. در ادامه اندر دراگون تلاش می‌کند تا به شما برسد اما توسط آب کند می‌شود. می‌توانید از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و تیرهایی را روی اژدها استفاده کنید. پس از شکست، حتی می‌توانید با آبشاری که ایجاد کرده‌اید، به حالت امن برگردید یا از معجون Slow Falling استفاده کنید تا به آرامی پایین بیایید، بدون اینکه آسیب ناشی از سقوط به شما وارد شود.

روش one-cycle در نسخه جاوا

روش one-cycle فوق العاده موثر است اما فقط در ماینکرفت جاوا کار می‌کند.

روش one-cycle فوق العاده موثر است اما فقط در ماینکرفت جاوا کار می‌کند.

این روش می‌تواند کمی نیازمند تمرین باشد، اما یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای شکست دادن اندر دراگون در ماینکرفت است. مانند بسیاری از روش‌ها، با استفاده از کمان و مروارید یا همان پرل/بلوک‌های ساختمانی برای رسیدن و از بین بردن هر چه بیشتر اند کریستال‌ها شروع می‌شود. در نهایت، اژدها به پورتال برمی‌گردد می‌رود تا roost کند. قبل از این کار، به این پورتال بروید و دو بلوک ابسیدین را به صورت عمودی در کنار ستون قرار دهید.

سازندگان ماینکرفت باید آیکون‌های سفارشی برای معجون‌ها اضافه کنند

دو بلوک ابسیدین در برابر انفجار مقاوم هستند و به شما این امکان را می‌دهند که تخت‌ها را در بالای ستون بدون پریدن یا ساختن زیر خود قرار دهید. از اینجا، اژدها به ستون نزدیک می‌شود و هر بار که برای پرواز بر روی ستون می‌چرخد، می‌توانید روی تخت کلیک راست کرده و باعث انفجار آن شوید.

&

;

این باعث آسیب بیشتر به اژدها می‌شود و شما می‌توانید آن را در ۵ تا ۱۱ تخت بکشید.لازم به ذکر است که از این روش به عنوان one-cycle یاد می‌شود، زیرا می‌توان به سرعت اژدها را قبل از فرار از roost خود شکست داد. تمرین کردن این روش می‌تواند عالی باشد٫ اما اگر تمام اند کریستال‌ها نابود شوند، این روش می‌تواند نوار سلامتی اندر دراگون را تحت تاثیر شدید قرار دهد.

روش zero-cycle در نسخه جاوا

&

;

روش zero-cycle یکی دیگر از روش‌های مورد استفاده در نسخه جاوا ماینکرفت است، اما مطمئناً ارزش تمرین کردن را دارد. از روند تخریب کریستال‌های انتهایی به منظور آسیب مستقیم به اژدها به کمک انفجارها، مانند روش one-cycle، صرف نظر می‌کند، اما در حالی که اندر دراگون در آسمان است٫ این اتفاق می‌افتد. اگر بتوانید به اندازه کافی سریع یک ستون زیر اژدها بسازید سخت است اما ممکن است.

در این روش از اندر پرل‌ها یا بلوک‌های ساختمانی برای بالا رفتن از یکی از برج‌های اند کریستال استفاده می‌شود و مانند روش one-cycle، یک برج با دو تکه ابسیدین در یک طرف می‌سازد. سپس، هنگامی که اژدها بالای سر پرواز می‌کند، تخت‌ها را می‌توان قرار داد. آن‌ها را می‌توان به سرعت یکی پس از دیگری قبل از خروج اژدها منفجر کرد. از آنجایی که اند کریستال‌ها همچنان در این روش اژدها را شفا یا همان هیل می‌کنند، سرعت و دقت در این فرآیند اهمیت پیدا می‌کنند و کلیدی هستند.

ماینکرفت | چگونه در یکی از جزیره‌های بازی زنده بمانیم؟

این گزینه معمولاً می‌تواند شما را در شعاع انفجار تخت‌ها بگیرد، بنابراین ایده خوبی است که زره‌هایی را که با محافظ Blast انچنت شده‌اند همراه داشته باشید. به این ترتیب، لازم نیست نگران وارد کردن مقدار قابل توجهی آسیب باشید و این می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن روی تخت های منفجر شوند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Parsa90s90
پاسخ

با kill @e /بهتر می شه کشت

کاکاسنگی🗿
پاسخ

ای چیتر😂

ممد
پاسخ

خودمون هم میمیریم

طاها
پاسخ

اسکل خو این چیته

واردن کش
پاسخ

راه جدید کشتن دراگون یکم سخته ولی وان تپه : میس

اسمم یادم رفته خخخ
پاسخ

روش تختی تو بدراک هم هست فقط سخت تره

طاها
پاسخ

روش به قول شما ابشاری باعث شد مارتین گرفت بمیره😂