آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چگونه سرعت راه رفتن را در بازی افزایش دهیم؟

وقتی بازیکنان برای اولین بار وارد ماینکرفت (Minecraft) می‌شوند، می‌توانند در سراسر جهان تقریباً بی‌پایانی که به تولید ادامه می‌دهد پرسه بزنند. از آنجایی که پیاده روی ابتدایی‌ترین شکل سفر در اطراف نقشه بازی است، توسعه دهندگان امتیازات مختلفی را برای کمک به بازیکنان در راه رفتن سریعتر اضافه کرده‌اند. اگرچه بازیکنان می‌توانند دکمه sprint را برای اجرا فشار دهند، اما بازیکنان از طرفی هم می‌توانند با برخی از افکت‌های ویژه درون بازی حتی سریعتر بدوند. در ادامه به چند روش برای راه رفتن سریعتر در ماینکرفت اشاره شده است. با مجله بازار همراه باشید.

۱) بدست آوردن افکت speed

افکت speed را یا از معجون یا بیکن در بازی ماینکرفت دریافت کنید.

افکت speed را یا از معجون یا بیکن در بازی ماینکرفت دریافت کنید.

speed یکی از افکت‌های بازی ماینکرفت (Minecraft) است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سریع‌تر از حد معمول راه بروند و بدوند. این ساده‌ترین اما موثرترین راه برای راه رفتن و دویدن سریعتر در بازی، در هر زمین یا بعد است. افکت وضعیت speed را می‌توان با دو روش بدست آورد: یک معجون speed و یک بیکن. یک معجون speed را می‌توان با یک معجون swiftness که با پای خرگوش دم کرده است درست کرد. معجون برای چند دقیقه افکت speed می‌دهد. دوام یا استحکام آن را می‌توان به ترتیب با رد استون داست یا گلوستون داست افزایش داد.

سازندگان ماینکرفت باید آیکون‌های سفارشی برای معجون‌ها اضافه کنند

از سوی دیگر، یک بیکن نیز می‌تواند افکت وضعیت را بدهد. با این حال، بدست آوردن آن بسیار دشوارتر است، زیرا به کشتن ماب باس ویتر نیاز دارد. هنگامی که یک بیکن با ستاره Nether ایجاد می‌شود، بازیکنان می‌توانند افکت وضعیت speed را فقط در یک منطقه مشخص دریافت کنند. با این حال، این افکت از بین نخواهد رفت.

۲) انچنتمنت Soul speed

با انچنتمنت Soul speed  به سرعت روی شن یا soul sand قدم بزنید.

با انچنتمنت Soul speed  به سرعت روی شن یا soul sand قدم بزنید.

روش دیگر برای راه رفتن سریع در ماینکرفن استفاده از انچنتمنت Soul speed است. این یک جادوی گنج است که فقط با داد و ستد با پیگلین ها یا حمله به بقایای Bastion در Nether بدست می‌آید. این انچنتمنت منحصر به فرد برای بوت است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سریعتر از حد معمول روی شن و خاک راه بروند. بدون هیچ گونه انچنتمنت، بازیکنان معمولا در این دو بلوک سرعت خود را کاهش می‌دهند. با این حال، با فعال کردن، آن‌ها می‌توانند بسیار سریعتر از حد معمول راه بروند و بدوند. بسیاری از بازیکنان در Nether و حتی Overworld پیاده‌روی soul sand می‌سازند و از چکمه‌های طلسم‌شده با سرعت روح برای راه رفتن سریع‌تر زمین استفاده می‌کنند.

۳) راه رفتن روی یخ

بازیکنان در بازی ماینکرفت می‌توانند سریعتر روی یخ راه بروند.

بازیکنان در بازی ماینکرفت می‌توانند سریعتر روی یخ راه بروند.

روی یخ، بازیکنان وقتی بعد از راه رفتن می‌ایستند٫ متوجه می‌شوند که بیشتر از حد معمول می‌لغزند. این بدان معنی است که بلوک‌های یخ تأثیر ویژه‌ای روی بازیکنان می‌گذارند و باعث می‌شوند آن‌ها بیشتر سر بخورند. از این مکانیک می‌توان برای راه رفتن سریعتر استفاده کرد.

ماینکرفت | چگونه در یکی از جزیره‌های بازی زنده بمانیم؟

در حین دویدن، کاربران به سادگی باید در حین راه رفتن بپرند. این یک افکت لغزشی ایجاد می‌کند که به آن‌ها کمک می‌کند خیلی بیشتر از حد معمول به سمت جلو حرکت کنند و اساساً سرعت حرکت آن‌ها را افزایش می‌دهد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Barbodd93211
پاسخ

خیلی خوب بود

طاها
پاسخ

با کامند هم میشه

مرد نمکی
پاسخ

باورتون نمیشه ولی اگه ۲ بار دکمه W رو روی کیبورد فشار بدید سرعتتون چند برابر میشه !

Mobmo GAme master
پاسخ

بچه ۱ روزه هم می‌دونه نوب