رقص ددپول در فیلم ددپول و ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

بازسازی صحنه رقص ددپول در فیلم Deadpool & Wolverine با قطعات لگو

هنرمندی جوان اما باتجربه که قبلا یک انیمیشن لگویی بر اساس Spider-Man: Across the Spider-Verse ساخته بود، حالا به سراغ ددپول رفته تا صحنه رقص این شخصیت در ابتدای فیلم Deadpool & Wolverine را با لگو بازسازی کند.

این انیماتور ۱۵ ساله به نام پرستون موتانگا که در توییتر با نام کاربری LegoMe_TheOG فعالیت می‌کند، با استفاده از قطعات لگو، صحنه رقص ددپول در فیلم جدید ددپول و ولورین را بازسازی کرده است که نتیجه کار او را در ادامه مشاهده می‌کنید. البته در این بازسازی لگویی تمام صحنه‌های خشن که در فیلم وجود دارند، حذف شده‌اند تا انیمیشن ساخته شده برای تماشای خانواده‌ها مناسب باشد. در این انیمیشن هم مانند سکانس اصلی، از آهنگ Bye Bye Bye از گروه NSYNC استفاده شده و اتفاقا حرکات ددپول لگویی هم با این آهنگ کاملا هم‌خوانی دارد. پرستون با انتشار ویدیوی زیر در توییترش نوشت: «نمی‌توانم این صحنه را از ذهنم بیرون کنم.»

با اینکه سری فیلم‌های ددپول اکنون به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) محسوب می‌شود، اما برخلاف سنت همیشگی فیلم‌های مارول، تاکنون هیچ مجموعه لگویی از سری LEGO Marvel برای این فیلم معرفی نشده است. حتی شایعه‌ای هم در این خصوص وجود ندارد و فعلا همین انیمیشن که توسط پرستون ساخته شده، تنها چیزی است که از همکاری ددپول و لگو در اختیار داریم. با توجه به اینکه فیلم‌های ددپول پر از صحنه‌های خشونت‌آمیز و دیالوگ‌های بزرگسالانه هستند، به نظر می‌رسد که کمپانی لگو هم تمایل چندانی برای تولید و معرفی ست‌های لگویی بر اساس ددپول نداشته باشد. البته معلوم نیست در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ددپول را خارج از دنیای کمیک بشناسید

پرستون موتانگا که در یکی دو سال اخیر به عنوان یک انیماتور جوان و بااستعداد نام خودش را مطرح کرده، سال گذشته پس از آنکه تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را به‌طور کامل با قطعات لگو بازسازی کرد، از طرف استودیوی سونی دعوت به همکاری شد. موتانگا که اهل تورنتو کاناداست، انیمیشن‌سازی را از دوران کودکی و زمانی آغاز کرد که پدرش او را با نرم‌افزار بلندر (Blender) آشنا کرده بود. پرستون چند ماه پیش هم تریلر فیلم ددپول و ولورین را به‌صورت انیمیشن لگویی بازسازی کرده بود که این کار او هم مورد توجه علاقه‌مندان به ددپول و فیلم‌های مارول قرار گرفت.

فیلم ددپول و ولورین تنها فیلم از دنیای MCU است که در سال جاری میلادی اکران شد. با گذشت دو هفته از شروع نمایش در سینماها، فروش این فیلم عالی بوده و رکوردهای زیادی را شکسته است. مجموع فروش جهانی ددپول و ولورین اخیرا از مرز ۶۳۰ میلیون دلار گذشت و جدیدترین ساخته مارول به سومین فیلم پرفروش تاریخ با درجه سنی بزرگسال یا R تبدیل شد.

منبع: Brickfanatics


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها