هنری کویل ددپول و ولورین
اخبار سینما و انیمیشن خبر

هنری کویل برای حضور در فیلم ددپول و ولورین هزینه سنگینی پرداخت کرده است

یکی از غافلگیر کننده‌ترین صحنه‌هایی که ظاهرا در فیلم ددپول و ولورین وجود دارد به حضور بازیگر سوپرمن باز می‌گردد. طبق اطلاعات هنری کویل در این فیلم حضور هیجان‌انگیزی دارد و برای انجام این کار قید بسیاری از چیزها را زده است.

ادامه این مطلب ممکن است داستان فیلم Deadpool & Wolverine را لو دهد

یکی از اتفاقات هیجان‌انگیزی که در فیلم ددپول و ولورین وجود دارد به حضور کوتاه اما پرمعنی هنری کویل مربوط می‌شود؛ بازیگری که او را بیش‌تر به خاطر نقش‌هایی نظیر سوپرمن و گرالت از ریویا می‌شناسیم. حال او در یک اقدام هیجان‌انگیز اولین حضورش در دنیای سینمایی مارول را نیز تجربه کرده است. اما حالا که کویل آینده هیجان‌انگیزی در MCU دارد، بازگشت او به دنیای دی سی و ایفای نقش مجدد شخصیت سوپرمن رسما غیرممکن به نظر می‌رسد.

گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک

نکته جالبی که در این میان وجود دارد این است که کویل حضورش در فیلم ددپول و ولورین را به صورت رسمی در پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. پیش از اکران فیلم همه ما انتظار یک سری کامئوهای قابل حدس را داشتیم؛ ولی داستان شامل کامئوهای غیرمنتظره هم می‌شود. یکی از غیرمنتظره‌ترین این حضورهای کوتاه به هنری کویل ارتباط دارد که به ایفای نقش ولورین می‌پردازد. شما می‌توانید در ادامه تصویری که خود کویل در اینستاگرام پست کرده را مشاهده کنید:

اما حضور کویل در فیلم ددپول و ولورین به چه نحوی شکل می‌گیرد؟ در طی داستان ددپول در دنیاهای موازی به دنبال ولورین می‌گردد تا بتواند از او برای نجات خط زمانی دنیای خود کمک بگیرد. در حین گشت و گذار در میان دنیاهای مختلف ددپول با یک نسخه عصبانی و بی‌اعصاب از ولورین روبرو می‌شود که کویلرین (Cavillrine) نام دارد. وید ویلسون هم مانند همیشه دست از شوخی کردن بر نمی‌دارد و می‌گوید که مارول نسبت به دی سی استقبال به مراتب گرم‌تری از کویل کرده است.

هنری کویل ددپول و ولورین

حضور کویل در این فیلم فوق‌العاده هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد

بازسازی صحنه رقص ددپول در فیلم Deadpool & Wolverine با قطعات لگو

هنری کویل قرار بود پس از وقفه‌ای نسبتا کوتاه به شرکت دی سی و نقش سوپرمن بازگردد. منتها از آنجایی که جیمز گان می‌خواهد همه چیز را در دنیای سینمایی دی سی از ابتدا شروع کند بازگشت او ممکن نبود. نکته جالب دیگری که در مورد پست اینستاگرامی مذکور وجود دارد به کپشن آن مربوط می‌شود. هنری کویل در کپشن می‌گوید که او برای حضور در فیلم ددپول و ولورین سبیل‌های خود را تراشیده و این موضوع برای او هزینه زیادی به همراه داشته است.

به طور دقیق‌تر کویل این جمله را در اینستاگرام خود نوشت:«برای مطمئن شدن، این دفعه فقط سبیل‌هایم را اصلاح کردم. فقط سبیل‌ها». او از این حرف منظور خاصی دارد و به نحوی به شرکت دی سی اشاره می‌کند. کویل هنگامی که قرار بود در سال ۲۰۱۷ برای فیلمبرداری مجدد Justice League جلوی دوربین برود نمی‌توانست سبیل‌های خود را بتراشد؛ چرا که به صورت همزمان مشغول بازی در فیلم بزرگ دیگری به نام ماموریت غیرممکن: فال‌اوت بود. در نهایت سازندگان لیگ عدالت مجبور شدند سبیل‌های او را با کارهای گرافیکی حذف کنند که از قضا حسابی هم در سطح اینترنت مورد توجه قرار گرفت.

رایان رینولدز دلیل گریه ثور در فیلم ددپول و ولورین را می‌داند

اما حالا که او یک حضور کوتاه در فیلم ددپول و ولورین داشته، طرفداران حسابی از حضور او در MCU هیجان‌زده شده. بسیاری از افراد دوست دارند او را در آینده به عنوان ولورین دنیای سینمایی مارول ببینند تا پس از خروج هیو جکمن جای خالی او کم‌تر از سایرین احساس شود. اگر دقت کرده باشید نام این شخصیت کویلرین است؛ اسمی که از ترکیب فامیلی واقعی‌اش «کویل» و شخصیت «ولورین» به وجود آمده. به گفته کارگردان فیلم این ایده از طرف رایان رینولدز مطرح شده و خیلی سریع نظر سایر اعضای تیم را به خود جلب کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kia
پاسخ

یه سیبیل تراشیدن شد هزینه ی گزاف!!!

آرمین
پاسخ

خاک بر سرت جیمز گان!

Ali
پاسخ

من که تو فیلم هنری کویل ندیدم

علی رحیمی
پاسخ

قرار نیست بعد از هیو جکمن هنری کویل ولورین مارول باشه ، این فقط یه کمئو بود
هیو جکمن فعلا تا سکرت وارز خودش هستش ، بعد از سکرت وارز مارول ریبوت میشه و اکثریت شخصیت ها با بازیگر های جدید معرفی میشن و ریکست میشن
هنری کویل از همون اولش قبل از بازی توی این کمئو هم حتی قرار نبود برگرده به شخصیت سوپرمن برگرده و بازی کنه

Mamaxaz
پاسخ

خب هر چیم بشه هیچ ولورینی هیو جکمن نمیشه