میزگیم انیمه‌ای
انتخاب سردبیر

دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با Weebhead

در ویدیو جدید میزگیم شایان و هادی (معروف به Weebhead) در مورد انیمه و بازی‌های ژاپنی حسابی صحبت می‌کنند و اطلاعات جالبی را به اشتراک می‌گذارند. شما با تماشای این ویدیو با بازی‌ها و سریال‌های انیمه‌ای آشنا می‌شوید که نباید آن را از دست بدهید.

اگر یوتیوب فارسی را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد با Weebhead آشنایی دارید؛ یوتیوبری که تمرکزش را روی انیمه‌های ژاپنی و به اشتراک گذاشتن آن‌ها می‌گذارد. حال در قسمت جدید میزگیم کانال بازار استریت هادی به استودیو بازار آمده تا با شایان در مورد سریال‌های انیمه‌ای و بازی‌هایی که طرفداران انیمه باید تجربه کنند به صحبت کردن بپردازد. در این ویدیو به آثاری نظیر الدن رینگ، فاینال فانتزی و دویل می کرای که حال و هوای ژاپنی دارند و توسط توسعه‌دهنده‌های ژاپنی ساخته شده‌اند اشاره می‌شود.

گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک

به طور کلی کشور ژاپن به عنوان یکی از قطب‌های دنیای ویدیو گیم تاثیر زیادی روی فرهنگ بازی‌ها دارد. هرچند که در بسیاری از مواقع این توسعه دهنده‌ها ایده‌های بدیع و اورجینال را به کار می‌گیرند، در برخی مواقع هم به الهام گرفتن از انیمه‌ها می‌پردازند تا بتوانند علاوه بر گیمرها طرفداران انیمه‌های ژاپنی را هم جذب کنند. برای مثال آثاری نظیر گنشین ایمپکت در سالیان اخیر به خوبی این کار را انجام داده‌اند. به هر حال برای تماشای قسمت جدید میزگیم می‌توانید روی لینکی که در ادامه قرار می‌گیرد کلیک کنید:

تماشای ویدیوی دختر و پسرهای انیمه‌ای کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با Weebhead
میزگیم انیمه‌ای

گنشین ایمپکت یکی از آن بازی‌هایی است که هم گیمرها و هم اوتاکوها به آن علاقه مشترک دارند

همان‌طور که در ویدیو مذکور مشاهده کردید هادی (Weebhead) و شایان حسابی در مورد انیمه‌ها و بازی‌های انیمه‌ای صحبت کردند و در این میان نام فرنچایزهای معروفی نظیر Nier، Final Fantasy، Genshin Impact و… را به میان آوردند که می‌توانند به صورت همزمان هم گیمرها و هم اوتاکو هم را به سمت خود جلب کنند. انتظار می‌رود با جریانی که در حال حاضر در صنعت سرگرمی به وجود آمده در آینده شاهد همکاری‌های مشترک بیش‌تری میان این دو زمینه فوق‌العاده محبوب باشیم.

نظر شما در مورد این میزگیم و صحبت‌های به میان آمده چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کانال یوتیوب بازار استریت


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها