آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان ماینکرفت زمین بیسبال در بازی ساخته‌ است

ماینکرفت آنقدر تنوع بلوک دارد که می‌تواند دید خوبی پیش از ساخت بناهای واقعی به سازنده بدهد. از کنار هم قرار دادن این هزاران بلوک شما قادر هستید که هر چیزی بسازید و هیچ محدودیتی مقابلتان نخواهد بود. اخیرا موجانگ با برندهای متعددی همکاری کرده و با بلوک‌های رنگارنگش میزبان SpongeBob و Ice Age هم بوده‌است. به جز این همکاری‌های رسمی بیلدرهای مستقل بناهای تاریخی و معروف زیادی را ساخته‌اند که زیبایی خاصی به بازی اضافه کرده‌اند.

ماینکرفت تا کنون میزبان ورزشگاه‌های زیادی بوده که توسط علاقمندان بلوک به بلوک بالا رفته‌است. این روزها که توجهات همه سمت فرانسه و المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، بازیکنان بخش‌های مختلف این دهکده المپیک را در ماینکرافت بازسازی کرده‌اند. بلوک‌های این بازی تا کنون میزبان ورزشگاه‌های جام‌های جهانی، جام ملت‌های فوتبال، ورشگاه‌های هاکی و والیبال مختلفی بوده‌اند و این بار قرار است تا به سراغ یک استادیوم بیسبال بزرگ برویم پا با ما در مجله بازار همراه باشید.

در ماینکرفت چوب بیسبال خود را آماده کنید!

اینجا یکی از زیباترین ورزشگاه‌های ساخته شده در ماینکرفت است

اینجا یکی از زیباترین ورزشگاه‌های ساخته شده در ماینکرفت است

بیسبال یکی از ورزش‌های گروهی‌ است که با چوب و توپ و همچنین ۹ بازیکن انجام می‌شود و گفته شده که از بازی انگلیسی کریکت الهام گرفته‌است. برخلاف کشور ما این بازی در کشورهای غربی محبوبیت بالایی دارد و کودکان آمریکایی از همان سنین پایین به این ورزش روی می‌آورند. ایالات متحده صاحب دو ورزشگاه بزرگ بیسبال در سراسر دنیا است و پس از آن‌ها نیز استادیوم Latinoamericano در شهر هاوانا کوبا قرار دارد که همگی حدودا ۵۵۰۰۰ نفر ظرفیت دارند. اگر با دقت به این استادیوم ساخته شده در ماینکرفت نگاه کنید، متوجه شباهت‌هایی با Dodger Stadium شهر لس‌آنجلس خواهید شد.

این استادیوم زیبا و بزرگ که توسط یکی از کاربران ردیت به نام Tazluhساخته شده که از نمای بالا زیبا و چشم‌نواز است. این بازیکن ماینکرفت حتی اسکله کنار ورزشگاه، پارکینگ و ساختمان‌های اطراف را هم طراحی کرده تا ورزشگاهش از همه نظر کامل و بی‌نقص باشد. طرحی که بر روی چمن ورزشگاه پیاده شده واقعا زیباست و به سختی می‌توان تشخیص داد که اینجا با بلوک‌های ماینکرافت بنا شده‌است.

متاسفانه هنوز که هنوز است در دنیا این ورزش را آمریکایی می‌دانند و در کشورهای دیگر طرفداران اندکی دارد. یکی از کاربران ردیت به نام Keeg-007 در واکنش به همین صحبت‌ها نوشته که بیسبال طرفداران زیادی در ژاپن، مکزیک و حتی آمریکای لاتین دارد و از همه نظر یک ورزش جهانی‌ است که مرزهای آمریکا را درنوردیده و به همه جای دنیا نفوذ کرده‌است. یکی دیگر از بازیکنان ماینکرفت زیر است پست تعریف جالبی کرده و نوشته که این ورزشگاه مانند یک استعاره زیبا است!

ماینکرفت نقشه‌هایی را برای نسخه جاوا در جشن پانزدهمین سالگرد معرفی کرده است

یکی دیگر از کاربران ردیت اشاره جالبی به این ورزشگاه کرده و آن را به یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز تشبیه‌ کرده‌ است. او در کامنت‌ها نوشت: با دیدن تصویر این استادیوم بلافاصله یاد بازی Project Zomboid افتادم (یک بازی مستقل که توسط استودیو بریتانیایی ایندی استون توسعه یافت و دوربین ایزومتریک داشت). نظر شما درباره این ورزشگاه در ماینکرفت چیست؟ آیا شما علاقه‌ای به این ورزش دارید؟ یا اینکه تجربه‌ای در حوزه بیسبال دارید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهیار
پاسخ

عالیه ممنون از سازنده این سایت

مهیار
پاسخ

عالیه خیلی جالبه و حتی
زمین رو با جزئیات خوبی ساخته

مهیار
پاسخ

خیلی جالبه و حتی
زمین رو با جزئیات خوبی ساخته

ERFANHPD
پاسخ

این چیزی نیست که اسمشو گذاشتین بزرگ ترین با رفیقام استادیوم آزادی ساختیم فقط ۲۰۰۰۰ هزار تا نیمکت داره تمام جزییات داخلی گذاشتیم فقط مونده محوطه بیرونی شاید تموم شد عکسشو بزاریم داخل مجله بازار

AMIR.K
پاسخ

سلام داش خوبی خب یه چند تا عکس از بالا و داخل بگیر یه توضیح هم بده بفرست واسه همین سایت 😉🙃(هنر نزد ایرانیان است و بس)

W.afton
پاسخ

خوبه با جزئیات ساخته ولی به هنرای ما ایرانیا نمیرسه