آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | درختان صنوبر در کجای بازی رشد می‌کنند؟

آیتم‌های زیادی برای پیشرفت در ماینکرفت (Minecraft) مورد نیاز بازیکنان است. از ابزارهای مهم مانند کلنگ گرفته تا سلاح‌هایی مانند شمشیر و آرمور، این فهرست ادامه دارد. شاید مهمترین این منابع چوب باشد. شما می‌توانید از انواع مختلفی از درختان در بازی چوب بگیرید، از جمله درختان شکوفه گیلاس صورتی، درختان ضخیم چوب بلوط و درختان صنوبر (spruce). درختان صنوبر عمدتاً در بیوم تایگای بازی رشد می‌کنند. با این حال شما همچنین می‌توانید آن‌ها را در بیوم‌های دیگر پیدا کنید. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید درختان صنوبر در کجای بازی رشد می‌کنند؟

درختان صنوبر دیگر کجای بازی ماینکرفت رشد می‌کنند؟

درختان صنوبر را می‌توان در بیوم‌های سردتر در ماینکرفت نیز پیدا کرد.

درختان صنوبر را می‌توان در بیوم‌های سردتر در ماینکرفت نیز پیدا کرد.

درختان صنوبر فقط می‌توانند در بیوم‌های خاصی در ماینکرفت رشد کنند و با ظاهر منحصر به فرد خود قابل تشخیص هستند و معمولاً این درخت‌ها ضخیم و بلند هستند. درختان صنوبر را بیشتر می‌توان در بیوم‌های سردتر دنیای ماینکرفت، عمدتاً در بیوم تایگا یافت. شما می‌توانید بیوم تایگا را با رنگ سبز غیراشباع بلوک‌های خاک تشخیص دهید. با این حال، شما همچنین می‌توانید درختان صنوبر را در کوه‌ها و همچنین بیوم‌های بزرگ، سرد و مگا تایگا مشاهده کنید. پس در کل شما می‌توانید درختان صنوبر بسیار بلند را در بیوم‌های بزرک تایگا پیدا کنید.

بنابراین، اگر به دنبال درختان صنوبر هستید، تنها کاری که باید انجام دهید٫ این است که به سراغ بیوم‌های سردتر بازی بروید. اگر فقط یک یا دو درخت پیدا کردید نگران نباشید. شما می‌توانید یک نهال درخت صنوبر را بردارید و آن را در هر بیومی که درختان رشد می‌کند٫ بکارید (به استثنای بیوم mesa و desert). هنگامی که درخت به صورت دستی کاشته می‌شود، درختان صنوبر در تمام بیوم‌های بارور رشد می‌کنند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است در ماینکرفت به درختان صنوبر نیاز داشته باشید، اما یکی از رایج‌ترین آن‌ها ساخت آیتم‌ها با چوب است. درب‌ها و ترپ درهایی که با استفاده از چوب صنوبر ساخته شده‌اند ظاهری بسیار منحصر به فرد دارند و برای پروژه‌های ساختمانی عالی هستند.

ماینکرفت | راهنمای کلی استفاده از trapped chest

اگر می‌خواهید چوب صنوبر زیادی بدست آورید، باید از بیوم مگا تایگا دیدن کنید. اینجا است که درختان صنوبر بسیار بلند هستند و بلوک‌های چوبی زیادی را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید به سرعت یک بیوم تایگا را پیدا کنید، می‌توانید از کمند فانکشن (command function) استفاده کنید یا فقط به قسمت Chunk Base بروید و نزدیک‌ترین مورد را پیدا کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها