آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازسازی نقشه ولورانت در بازی ماینکرفت

بی‌دلیل نیست که ماینکرفت توانسته تا دنیای بازی‌های ویدیویی را به قبل و بعد از عرضه خود تقسیم کند، چرا که این بازی استانداردها و مفاهیمی به ویدیوگیم اضافه کرده که تا به امروز هم دست‌ نخورده باقی‌مانده و کسی نتوانسته به آن نزدیک شود. موجانگ در میان سیل عظیمی از بلوک‌ها شما را رها می‌کند و این وظیفه بر عهده شما است که از لحظه اسپاون پیشرفت کرده و بر اهداف خود جامه عمل بپوشانید. این عنوان سندباکس توانست تا معنای مجددی برای خود پیدا کند و این بازی بود که توانست زمینه‌ساز عرضه بازی‌های دیگر در این سبک شود.

بیلدرها آنقدر شهر و ساختمان در ماینکرفت ساخته‌اند که حالا روی هم رفته احتمالا از کره زمین هم پوشش شهری بزرگ‌تری دارد! در میان این شهرها، نباید از نقشه‌های خاطره‌‌انگیز و مهم بازی‌های شوتر غافل شویم چرا که ساعت‌ها در آن‌جا زمان گذرانده‌ایم و ماجراجویی کرده‌ایم. از مهم‌ترین این نفشه‌های باید به Dust II از Counter Strike، Blacksite از Call of Duty Modern Warfare 2022 و همچنین مپ مرحله The Great War از Battlefield 1 اشاره کرد که بعضا با ماد تنفگ به شما می‌دهند و این بار باید گلوله‌های مکعبی شلیک کنید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از نقشه‌های بیندازیم.

ایجنت ولورانت خود را این بار در ماینکرفت انتخاب کنید!

اگر بازیکن Valorant هستید، حتما باید این مپ ماینکرفت را تجربه کنید

اگر بازیکن Valorant هستید، حتما باید این مپ ماینکرفت را تجربه کنید

ولورانت (Valorant) برای تمامی علاقمندان به ویدیوگیم نام آشنایی‌ است و توانست تا در زمان عرضه‌اش (۲ ژوئن ۲۰۲۰) در میان پاندمی کرونا، طرفداران زیادی به خود جلب کند. این شوتر اول‌شخص که توسط ریوت‌ گیمز توسعه یافته تا همین چند وقت پیش در انحصار کاربران PC بود، اما ماه گذشته بالاخره برای کنسول‌های Xbox Series X/S و PlayStation 5 هم عرضه شد. با اینکه این بازی آنلاین با اینکه ماه گذشته در میان محبوب‌ترین بازی‌های PC دو پله رشد داشته، اما هنوز در جایگاه هفتم است و با ماینکرفت که در ژوئن ۲۰۲۴ محبوب‌ترین بوده فاصله دارد. ورلورانت شباهت‌هایی به کانتر استرایک (Counter Strike) دارد و مکانیزم‌هایی همچون منوی خرید، اسپری کردن و کاهش دقت حین دویدن را از آن الهام گرفته‌است.

۱۰ سید برتر نسخه ۱.۲۰ بازی ماینکرافت که باید آن‌ها را تجربه کنید

در میان همه مپ‌های Valorant، Spilt یکی از محبوب‌ترین‌ها است که بازیکن‌های زیادی آن را انتخاب می‌کنند و به عقیده خیلی‌های یکی از بهترین‌ها در کل بازی است. با اینکه برخی این مپ را متعادل نمی‌دانند و حتی ریوت گیمز هم مدتی برای بهبود آن را از بازی حذف کرد، اما در اوایل سال جاری قدرتمندتر به بازی برگشت. این کاربر ردیت که Kaizens87 نام دارد، ظاهرا هم یکی از بیلدرهای توانای ماینکرفت و هم ار طرفداران این نقشه در Valorant است و آن را با تمامی جزئیات در بازی پیاده کرده‌ است.

بخش‌های مختلف این مپ با تمامی جزئیات ساخته شده‌اند

بخش‌های مختلف این مپ با تمامی جزئیات ساخته شده‌اند

توجه این بیلدر به جزئیات مپ Spilt فوق‌العاده بوده و او تمامی مسیر‌ها، آیتم‌ها و حتی بافت‌ بخش‌‌های مختلف را با بلوک‌های ماینکرفت پیاده کرده و می‌تواند با استفاده از مادهای تیراندازی در بازی، به رقیبی قدرتمند برای Valorant هم بدل شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه Kaizens87 در ردیت این مپ ماینکرفت را تجربه کرده و در آن بازی کنید. پیشنهاد می‌کنم هر طور که شده با اسکین ایجنت‌های ولورانت وارد این مپ شوید.

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها