آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | ویژگی‌ها و راهنمای نصب ماد Tough as Nails

به همان اندازه که ماینکرفت (Minecraft) سرگرم کننده است، بدون شک خیلی پیچیده هم نیست. اما تنها چیزی که واقعاً باید با آن مبارزه کنید٫ گرسنگی است. حتی سلامتی هم واقعاً مهم نیست، زیرا گرسنگی کامل به شما امکان می‌دهد شفا پیدا کنید. این در نهایت باعث می‌شود که بخش بقای بازی در چند روز اول دنیای جدید احساس راحتی کنید. خوشبختانه، ماد Tough as Nails برای بقای واقعی‌تر به شما کمک می‌کند. در ادامه به همه چیزهایی که باید در مورد اینکه چگونه ماد Tough as Nails جنبه بقا را بهبود می‌بخشد و همچنین نحوه نصب ماد اشاره خواهد شد. با مجله بازار همراه باشید.

ویژگی‌های اصلی ماد Tough as Nails برای بازی ماینکرفت

بازیکنان باید زمانی را صرف آماده سازی برای محیط‌های مختلفی در بازی ماینکرفت کنند که ممکن است پیدا کنند.

بازیکنان باید زمانی را صرف آماده سازی برای محیط‌های مختلفی در بازی ماینکرفت کنند که ممکن است پیدا کنند.

ماد Tough as Nails ماینکرفت دو ویژگی به ظاهر ساده را به بازی اضافه می‌کند که به طور کامل نحوه نگرش در مورد جهان را برای زنده ماندن اصلاح می‌کند که آن موارد اضافه شده دما و تشنگی هستند. این دو محتوای تغییر دهنده در نهایت باعث می‌شوند که شما احساس واقع گرایانه بیشتری داشته باشید، زیرا باید محیط‌های مختلف را مانند دنیای واقعی در نظر بگیرید. در نظر گرفتن دما به این معنی است که باید از سفرهای طولانی مدت به بیوم‌های گرم ماینکرفت مانند بیابان‌ها اجتناب کنید. در غیر این صورت، بیش از حد گرمازده شده و خواهید مرد. همین امر را می‌توان در مورد مناطق سردتر نیز گفت، که باعث می‌شود بدون پوشش مناسب به آرامی یخ زده و بمیرید.

این ماد همچنین بازدید از Nether را بسیار سخت‌تر از آنچه که هست می‌کند، زیرا بسیار گرم است. به دلیل گرم بودن دنیاهای بازی تقریباً بلافاصله شروع به گرم شدن بیش از حد خواهید کرد. عوامل دیگری نیز بر دمای بدن تأثیر می‌گذارند، مانند آرمور، سطح فعالیت و حتی زمان روز! خوشبختانه تعدادی آیتم، از جمله انواع آرمورهای جدید، بلوک‌ها و حتی معجون‌های ماینکرفت هم وجود دارند که بازیکنان را کمتر تحت تاثیر محیط خود می‌کند.

یک نوار تشنگی جدید نیز به این معنی است که شما باید در جایی نزدیک یک منبع آب زندگی کنید یا یکی را به پایگاه بقای ماینکرفت خود اضافه کنید. شما می‌توانید چیزهایی مانند آب و شیر بنوشید که تا رفع تشنگی شود. با این حال، مایعات جدیدی نیز برای کمک به واقعی‌تر کردن بازی وجود دارد، مانند آب میوه که خوردن آن می‌تواند جالب باشد.

مراحل نصب Tough as Nails

برای نصب ماد باید مراحلی را طی کنید که این مراحل عبارتند از:

۱) لانچر ماد را باز کنید

صفحه اصلی لانچر CurseForge برای بازی ماینکرفت

صفحه اصلی لانچر CurseForge برای بازی ماینکرفت

اولین کاری که برای نصب ماد Tough as Nails باید انجام دهید، وارد شدن به لانچر CurseForge یا Modrinth است. خوشبختانه، Tough as Nails صفحه‌ای در هر دوی این لانچرهای جایگزین ماینکرفت دارد، بنابراین می‌توانید از آنچه بین آن‌ها ترجیح می‌دهید و همچنین هر لانچر دیگری که می‌تواند ماد یاد شده را پشتیبانی کند٫ استفاده کنید.

۲) ماد Tough as Nails را پیدا کنید

نتیجه پیدا شدن ماد tough as nails

نتیجه پیدا شدن ماد tough as nails

در مرحله بعد باید از نوار جستجوی واقع در لانچری که انتخاب کرده‌اید برای جستجوی Tough as Nails استفاده کنید. در CurseForge، این نوار در بالای صفحه قرار دارد. در Modrinth، یک ذره بین در سمت چپ صفحه وجود دارد که شما را به بخش جستجوی محتوا می‌برد.

۳) ماد را نصب کنید

درخواست موارد نصبی ماد Tough as Nails برای بازی ماینکرفت

درخواست موارد نصبی ماد Tough as Nails برای بازی ماینکرفت

هنگامی که Tough as Nails را در لانچر خود پیدا کردید، باید دکمه Install را بزنید تا در واقع ماد را دانلود کنید. این فرآیند در CurseForge و Modrinth بسیار شبیه است. باید یک دکمه نصب در سمت راست نام ماد وجود داشته باشد، و پس از زدن آن، از شما خواسته می‌شود که ماد را به ماد پک موجود ماینکرفت اضافه کرده یا یک  پروفایل جدید برای آن ایجاد کنید. بسته به این که چه چیزی برای شما بهتر است، می‌توانید هر یک از این کارها را انجام دهید.

ماینکرفت | چگونه سرعت راه رفتن را در بازی افزایش دهیم؟

اگر از مادلودر Fabric استفاده می‌کنید، این ماد به Fabric API نیاز دارد و همچنین در نسخه‌های جدیدتر از ۱.۲۰.۴ به GlitchCore نیاز دارد. اگر این‌ها را به طور خودکار توسط لانچر شما نصب نشده‌اند، حتما نصب کنید.

۴) شروع به بازی کنید

تجربه بازی ماینکرفت همراه با ماد Tough as Nails

تجربه بازی ماینکرفت همراه با ماد Tough as Nails

پس از اتمام نصب ماد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازی را اجرا کرده و یک دنیای بقای جدید را ایجاد کنید. تشخیص اینکه آیا ماد به درستی کار می‌کند یا خیر، باید بسیار آسان باشد، زیرا یک نوار تشنگی جدید و یک دماسنج به ناحیه هاد و هاتبار اضافه می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ماینکرفت | راهنمای کلی استفاده از trapped chest

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها