آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | نحوه دریافت و تجربه مپ FNAF

هر دو بازی ماینکرفت (Minecraft) و Five Nights at Freddy’s طرفداران متقابلی دارند، علیرغم اینکه یکی از آن بازی‌ها سندباکس و خلاقیت محور بوده و دیگری یک بازی ترسناک با داستان‌های فراوان و شخصیت‌های انیماترونیک جذاب است. از این رو، جای تعجب نیست که بسیاری دنیای FNAF را در عنوان سندباکس محبوب موجانگ به عنوان نقشه بازسازی کرده باشند. با این حال، چگونه می‌توان نقشه FNAF را بدست آورد و آن را بازی کرد؟

این فرآیند بسیار ساده است، اما ممکن است به دانش اندکی از فهرست راهنمای ماینکرفت شما، حداقل در نسخه جاوا، برای انجام آن نیاز داشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، با مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به نحوه دانلود و نصب نقشه FNAF قابل اجرا روی نسخه‌های جاوا یا بدراک بیندازید.

نحوه دانلود و نصب نقشه‌های FNAF برای نسخه‌های جاوا و بدراک ماینکرفت

این آموزش به تفکیک نسخه‌ها انجام گرفته که عبارتند از:

نسخه جاوا

نصب نقشه‌های FNAF روی ماینکرفت جاوا به لطف لانچر رسمی آسان‌تر شده است.

نصب نقشه‌های FNAF روی ماینکرفت جاوا به لطف لانچر رسمی آسان‌تر شده است.

اگر در حال تجربه نسخه جاوا ماینکرفت هستید، دانلود و نصب نقشه FNAF کمی پیچیده‌تر از نسخه بدراک است. با این حال، با دانسته‌های اندکی از سیستم عامل پی سی خود، نباید مشکلات زیادی برای نگرانی وجود داشته باشد. با این مراحل می‌توانید نقشه FNAF را در نسخه جاوا دانلود و نصب کنید:

  1. یک سایت دارنده فایل نقشه مانند Planetminecraft، Mcpedl، یا Minecraftmaps را بررسی کنید و مورد یاد شده را پیدا کنید. مطمئن شوید که با نسخه بازی شما (به عنوان مثال ۱.۲۱) مطابقت دارد، زیرا گاهی اوقات بلوک‌های دستوری نقشه‌ها در صورتی که هنگام بازی در نسخه ناهماهنگ گنجانده شوند، آنطور که در نظر گرفته شده، کار نمی‌کنند. نقشه را از طریق دکمه یا لینک متنی سایت دانلود کنید و باید یک فایل فشرده دریافت کنید که معمولاً در قالب .zip است.
  2. به پوشه‌ای که نقشه .zip را دانلود کرده‌اید بروید و از برنامه‌ای مانند ۷Zip یا WinRAR استفاده کنید و پوشه‌های فایل .zip را در پوشه‌ای که به راحتی می‌توانید پیدا کنید٫ استخراج کنید.
  3. کلاینت لانچر ماینکرفت خود را باز کنید و Java Edition را انتخاب کنید. سپس، روی تب Installations در بالای splash art کلیک کنید.
  4. cursor خود را روی فهرستی که  latest release را نشان می‌دهد٫ نگه دارید و روی نماد پوشه کنار آن کلیک کنید تا فهرست بازی شما باز شود. در این دایرکتوری باید پوشه‌ای با نام saves وجود داشته باشد.
  5. پوشه‌ای را که در مرحله ۲ از فایل .zip استخراج کرده‌اید بردارید و آن را در پوشه saves قرار دهید.
  6. دفعه بعد که نسخه جاوا را اجرا می‌کنید، باید بتوانید نقشه FNAF را با بررسی لیست دنیاهای خود پیدا کرده و بازی کنید.
ماینکرفت | چگونه سرعت راه رفتن را در بازی افزایش دهیم؟

نسخه بدراک

اعمال کردن نقشه‌های FNAF روی نسخه بدراک ماینکرفت به فایل‌های مختلفی نیاز دارد٫ اما فرآیندش نسبتا سریع است.

اعمال کردن نقشه‌های FNAF روی نسخه بدراک ماینکرفت به فایل‌های مختلفی نیاز دارد٫ اما فرآیندش نسبتا سریع است.

در نسخه بدراک، ساده‌ترین راه برای اعمال کردن نقشه FNAF از طریق استفاده از فایل mcworld. است. این کار به راحتی توسط نسخه بدراک قابل تشخیص بوده و به طور خودکار نقشه را به لیست جهانی شما وارد می‌کند. خوشبختانه، نقشه‌های FNAF زیادی در این قالب وجود دارد. لازم به ذکر است که این روش برای نسخه بدراک در پی سی ویندوز ۱۰/۱۱ و گوشی‌های هوشمند Android/iOS است. متأسفانه، نسخه‌های کنسولی بازی نمی‌توانند نقشه‌های FNAF را به این شکل وارد کنند. در هر صورت، مراحل وارد کردن نقشه FNAF در نسخه بدراک را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  1. به Mcpedl بروید و به maps و سپس دسته «.mcpack» بروید، سپس نقشه FNAF را پیدا کنید که با نسخه بازی شما مطابقت دارد.
  2. صفحه نقشه را باز کنید و روی skip to downloads کلیک کنید و سپس روی لینک نقشه در زیر بخش با عنوان downloads کلیک کنید. شما باید به یک صفحه دانلود هدایت شوید که در آن می‌توانید یک فایل mcpack. برای نقشه دریافت کنید.
  3. به پوشه‌ای که فایل mcworld. را در دستگاه خود دانلود کرده‌اید بروید، سپس فایل mcpack. را باز کنید. نسخه بدراک بازی باید تا زمانی که نصب است به طور خودکار باز شود و نقشه را به لیست جهانی شما اضافه کند.
  4. به عنوان یک جایگزین، می‌توانید ماینکرفت را باز کنید و دکمه play خود را فشار دهید، روی دکمه پیکان کادر کنار دکمه create new کلیک کنید و سپس فایل mcworld. را به این ترتیب انتخاب کنید. در هر صورت، نقشه به لیست جهان شما وارد می‌شود.

ممکن است طول بکشد تا نقشه‌ای بر اساس FNAF پیدا کنید که از آن لذت می‌برید، اما نقشه‌های بی‌شماری وجود دارد که باید در نسخه‌های مختلف بازی بررسی شوند. به جستجو ادامه دهید و مطمئناً سرگرمی باورنکردنی از بازی‌های مختلف FNAF پیدا خواهید کرد که باید مدتی شما را سرگرم کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ماینکرفت | راهنمای کلی استفاده از trapped chest

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرسام
پاسخ

برای جاوا ی اندروید هم آموزش بدین

Roxanne_wolf
پاسخ

این مپ برای بدراک هم هست؟

ماهان شعبانی
پاسخ

خیلی خیلی خوبه

ماهان شعبانی
پاسخ

خیلی ممنون

ماهان شعبانی
پاسخ

خیلی ممنون میشم اگه باز بشه