مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

جوجوتسو کایسن ؛ سرنوشت نوبارا کوگیساکی بالاخره مشخص شد

فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن با محوریت آرک داستانی Shibuya Incident، وقایع زیادی را به تصویر کشید. در پی اتفاقات رخ داده در این فصل، شخصیت نوبارا کوگیساکی شرایطی را تجربه کرده که به موجب ان سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. حال در قالب تازه‌ترین شماره مانگا Jujutsu Kaisen وضعیت شخصیت مذکور مشخص شده است.

ادامه مطلب داستان جوجوتسو کایسن را لو می‌دهد

در یکی از غافلگیر‌کننده و غم‌انگیز‌ترین سکانس‌های فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen دیدیم که ماهیتو آسیب شدیدی به نوبارا کوگیساکی وارد کرده است. در حالی که تصور می‌شد این شخصیت کشته شده، آراتا اشاره می‌کند که نجات او غیر‌ممکن نیست. فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن در حالی به پایان رسید که هیچ اشاره دیگری به نوبارا نمی‌شود. این امر تنها به انیمه محدود نیست و در مانگا هم مشخص نبوده که کاراکتر مذکور چه وضعیتی دارد. به همین دلیل سرنوشت نوبارا سالهاست که به یک سوال بزرگ برای طرفداران Jujutsu Kaisen تبدیل شده است. اما پس از مدت‌ها انتظار، به تازگی پاسخ این سوال مشخص شده است.

خالق جوجوتسو کایسن از فلسفه‌اش برای حذف شخصیت‌ها می‌گوید

اخیرا شماره ۲۶۵ مانگا جوجوتسو کایسن منتشر شده است. اگر‌چه در مانگا مذکور مستقیما به سرنوشت نوبارا بعد از آرک داستانی Shibuya Incident اشاره نمی‌شود، اما در یک بخش مهم از اواخر شماره ۲۶۵ تایید می‌شود که این شخصیت قرار نیست برگردد و درگذشته است. در حالی که هنوز ابهاماتی وجود دارد، اما هم‌اکنون نمی‌توان به بازگشت نوبارا چندان امیدوار بود. ویدیوی منتشر شده به منظور مرور داستان نوبارا در زیر قابل مشاهده است:

شماره ۲۶۵ مانگا جوجوتسو کایسن عمدتا روی استفاده یوجی از Domain Expansion برای تحت تاثیر قرار دادن سوکونا به لحاظ احساسی، قبل از کشتن او تمرکز دارد. در بخشی از این اقدام، یوجی در مورد این که چگونه به اهمیت زندگی و نقش تاثیر‌گذار خودش در دنیا پی برده، صحبت می‌کند. در ادامه یوجی افرادی را به یاد می‌آورد که برای او مهم بوده، اما جان خود را از دست داده‌اند. نکته حائز اهمیت حضور نوبارا در بین این افراد است که مرگ احتمالی او را تایید می‌کند.

با این حال، همچنان در رابطه با درگذشت نوبارا ابهاماتی وجود دارد. علاوه بر این که هنوز به طور دقیق و مشخص به مرگ شخصیت مذکور اشاره نشده، در یک بخش فلش‌بک با محوریت مشارکت تودو در نبرد نهایی علیه سوکونا، مشخص می‌شود که به دلیل ترس و نگرانی از این که پادشاه نفرین‌ها به خاطرات یوجی دسترسی پیدا کند، اطلاعات خاصی از او مخفی شده است. بر این اساس، در حالی که یوجی تصور می‌کند نوبارا کشته شده، او در واقع زنده بوده و در مکانی مخفی مراحل درمان را پشت سر می‌گذارد تا در زمان لازم برگردد. 

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ در ابتدا مگومی قرار بود قهرمان داستان باشد

متاسفانه با قاطعیت نمی‌توان در مورد مرگ یا زنده بودن نوبارا صحبت کرد. از زمان آرک داستانی Shibuya Incident، گگه آکوتامی به شکل‌های مختلف اشاره‌هایی به این شخصیت داشته، اما سرنوشت را مشخص نکرده است. اقدام ماهیتو برای کشتن نوبارا در یک لحظه و به شکلی غافلگیر‌کننده رخ می‌دهد. به همین دلیل یوجی فرصتی برای واکنش یا جلوگیری از این اتفاق ندارد. در عین حال مخاطبان هم شوکه می‌شوند. نوبارا یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های جوجوتسو کایسن است، به همین دلیل مرگ او اتفاقی نیست که فراموش شود.

مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen

گگه آکوتامی با کشتن نوبارا نشان داد که هیچ شخصیتی مصون نیست

از آن جایی که آئوی تودو، دیگر شخصیت مهم Jujutsu Kaisen، توانست برای مدت کوتاهی پس از مرگ، به زندگی برگشته و در مبارزه شرکت کند، برخی از طرفداران امیدوار بودند که چنین اتفاقی در قبال نوبارا هم تکرار شود. با این حال، با توجه به پایان قریب‌الوقوع جوجوتسو کایسن، به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. چند شماره اخیر مانگا روی شخصیت اصلی یعنی یوجی تمرکز کرده است، زیرا او آماده می‌شود که پادشاه نفرین‌ها، ریومن سوکونا را از بین ببرد. از آن جایی که یوجی پروتاگونیست Jujutsu Kaisen است، اکنون زمان آن بوده که داستان را به پایان برساند. به همین دلیل بازگشت نوبارا بعید به نظر می‌رسد.

خالق جوجوتسو کایسن از تاثیرات بلیچ و ناروتو می‌گوید

نظر شما در مورد درگذشت شخصیت نوبارا چیست؟ آیا همچنان نسبت به بازگشت او در بخشی از داستان جوجوتسو کایسن امیدوار هستید؟ آیا ترجیح می‌دهید که این کاراکتر کنار برود یا مشتاق حضور دوباره او در کنار یوجی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد
پاسخ

خب توو شروع فصل سوم (نمیدونم کدوم چیتر مانگا میشه) فوشیگرو به اینتادوری میگه که نوبارا مرده.

پانیذ
پاسخ

نوبارآ اگه الان زنده بو هم بازم می‌میرد چون اونقدرا قوی نیست

لالا
پاسخ

قبل از شروع رسمی آرک کالینگ گیم فوشیگورو وقتی ایتادوری ازش می‌پرسه وضعیت نوبارا چطور بهش میگه که اون مرده.

Amir
پاسخ

نوبارا تو چپتر ۲۶۷ برگشت