انیمیشن نجات بیکینی باتم: سندی چیکس
اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمیشن جدید باب اسفنجی پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس شد

انیمیشن جدید باب اسفنجی به نام «نجات بیکینی باتم: سندی چیکس» (Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie) در هفته گذشته به پربیننده‌ترین فیلم انگلیسی‌زبان در استریم نتفلیکس تبدیل شد. این انیمیشن که حدود یک هفته از پخش آن می‌گذرد، حول شخصیت‌های سندی چیکس و باب اسفنجی جریان دارد. این دو قصد دارند به تگزاس سفر کنند تا جلوی یک نقشه شرارت‌آمیز را بگیرند و از این طریق ساکنین بیکینی باتم را نجات دهند.

استقبال از این انیمیشن جدید نشان می‌دهد که باب اسفنجی هنوز طرفداران پروپاقرص زیادی در سراسر جهان دارد. انیمیشن نجات بیکینی باتم: سندی چیکس در حال حاضر با ثبت آمار ۱۲.۸ میلیون بازدید، در رتبه اول فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های انگلیسی‌زبان نتفلیکس قرار گرفته است. سریال کارتونی باب اسفنجی که کارش را از سال ۱۹۹۹ در شبکه نیکلودئون آغاز کرده، در طول بیش از دو دهه همواره مخاطبانش را حفظ کرده است و به همین دلیل به عنوان یکی از موفق‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ شناخته می‌شود.

انیمیشن نجات بیکینی باتم: سندی چیکس

این هفته فیلم‌های مخصوص کودکان در نتفلیکس بیننده زیادی داشتند. به جز انیمیشن جدید باب اسفنجی، دو فیلم انیمیشنی دیگر هم در فهرست ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس قرار گرفتند که یکی از آنها فیلم PAW Patrol: The Mighty Movie است که با حدود ۷ میلیون بیننده، اکنون در رتبه دوم فهرست قرار دارد. انیمیشن Trolls Band Together هم توانست ۵.۹ میلیون بیننده جذب کند و در رتبه چهارم فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در هفته اخیر قرار بگیرد.

همانطور که می‌بینید، فیلم‌های اول، سوم و چهارم در لیست پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس، همگی انیمیشن هستند. اما بد نیست به فیلم سوم این لیست هم اشاره کنیم که یک اثر ترسناک و هیجان‌انگیز است. فیلم Don’t Breathe 2 به کارگردانی رودو سایاگوس که اولین بار در سال ۲۰۲۱ اکران شد، در هفته گذشته با بیش از ۵.۹ میلیون بیننده در رتبه سوم قرار گرفت.

انیمیشن باب اسفنجی / Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie

انیمیشن The Sandy Cheeks Movie چهارمین فیلم بلند باب اسفنجی بعد از The SpongeBob SquarePants Movie (سال ۲۰۰۴)، Sponge Out of Water (سال ۲۰۱۵) و Sponge on the Run (سال ۲۰۲۰) محسوب می‌شود. میانگین امتیازات منتقدان به این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز ۶۲٪ است.

فیلم جدید باب اسفنجی از یک راز ۲۵ ساله رونمایی می‌کند

اما در خبری دیگر مرتبط با باب اسفنجی، اخیراً اعلام شد که این اسفنج دریایی زرد رنگ به اوتیسم مبتلا است! در رویداد موتور سیتی کامیک کان ۲۰۲۴ که در شهر دیترویت برگزار شد، تام کنی که از سال ۱۹۹۹ صداپیشه شخصیت باب اسفنجی است، خاطره‌ای را از یک هوادار مبتلا به اوتیسم تعریف کرد. او گفت:

اولین بار بود که چنین سوالی از من پرسیده می‌شد. فردی که مشخصا مبتلا به اوتیسم بود، نزدیکم آمد و پرسید: «یک سوال ازت دارم تام کنی. آیا باب اسفنجی اوتیسم داره؟»

کنی سپس در جواب این هوادار گفت:

البته! میدونی چیه؟ این قدرتِ ویژه اونه؛ درست همون‌طور که قدرت ویژه تو هم هست.

منبع: Digitalspy


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها