آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چگونه در بازی ماهیگیری کنیم؟

ماهیگیری در بازی ماینکرفت (Minecraft) یک سیستم جذاب و شگفت انگیز است و این می‌تواند به بازیکنان در دنیای جدید دسترسی بی نهایت به غذا و همچنین فرصتی برای بدست آوردن آیتم‌های مفید مانند کمان‌های انچنت شده، چوب‌های ماهیگیری و کتاب بدهد. نیازی به گفتن نیست، ماهیگیری یک مکانیک عالی برای بازیکنانی است که می‌خواهند به آیتم‌های فوق العاده قدرتمند دسترسی داشته باشند، بنابراین دانستن نحوه انجام آن برای بقای طولانی مدت حیاتی است. در ادامه جزئیات زیر همه چیزهایی است که باید در مورد شروع کار با این سیستم بقای قدرتمند بدانید. با مجله بازار همراه باشید.

نحوه ماهیگیری در بازی ماینکرفت

در ادامه به مراحلی اشاره خواهیم کرد که با طی آن می‌توانید در بازی ماینکرفت ماهیگیری کنید. این مراحل عبارتند از:

۱) چوب ماهیگیری درست کنید

نحوه ساخت چوب‌های ماهیگیری در بازی ماینکرفت

نحوه ساخت چوب‌های ماهیگیری در بازی ماینکرفت

اولین کاری که برای ماهیگیری در ماینکرفت باید انجام دهید٫ این است که یک چوب ماهیگیری بسازید. این کار را می‌توان با قرار دادن سه چوب بصورت مورب در سراسر رابط کاربری کرفتینگ تیبل و سپس قرار دادن دو تکه استرینگ در یک خط عمودی در امتداد سمت راست انجام داد. چوب‌های ماهیگیری را می‌توان با کشتن ماب‌های drowned ماینکرفت که گهگاه با آن‌ها اسپاون می‌کنند نیز بدست آورد، اگرچه این مورد بسیار کم یاب است.

همچنین شما می‌توانید چوب ماهیگیری خود را انچنت کنید. انچنتمنت Lure زمان گیر کردن طعمه را کاهش می‌دهد، در حالی که Luck of the Sea باعث می‌شود که آشغال‌ها کمتر بدست می‌آیند و در عین حال احتمال قلاب شدن گنج را نیز افزایش می‌دهد. Unbreaking هم باعث می‌شود چوب ماهیگیری شما دوام بیشتری داشته باشد و Mending به آن اجازه می‌دهد تا برای همیشه خود را تعمیر کند.

۲) منطقه آبی بزرگی را پیدا کنید

اقیانوس یک مکان عالی برای ماهیگیری در ماینکرفت است.

اقیانوس یک مکان عالی برای ماهیگیری در ماینکرفت است.

هنگامی که یک چوب ماهیگیری درست کردید، یا موفق به تهیه آن شدید، باید منطقه بزرگی از آب را پیدا کنید یا آن را حفر کنید. اگر bobber مستقیماً در معرض نور خورشید یا مهتاب قرار نگیرد، صید ماهی دو برابر بیشتر طول می‌کشد. بعلاوه، بدنه آب باید حداقل دو بلوک در هر جهت از bobber امتداد داشته باشد تا گنج ماهیگیری، مانند کتاب‌های قدرتمند و ابزار جادویی، صید شوند. قبلاً اینطور نبود، اما فارم‌های ماهی AFK در بدست آوردن انچنتمنت‌های نادر آنقدر خوب بودند که گنج بدست آمده از ماهیگیری در پاسخ به آن چیزی برای گفتن نداشت..

۳) چوب را انداخته و منتظر ماهی بمانید

اثرات ذرات آب نشان دهنده گاز گرفته شدن طعمه توسط ماهی است.

اثرات ذرات آب نشان دهنده گاز گرفته شدن طعمه توسط ماهی است.

اکنون که یک منطقه آب مناسب پیدا کرده‌اید، وقت آن است که ماهیگیری کنید. به لبه آب نزدیک شوید و دکمه interact را فشار دهید. در پی سی، این کلیک راست است. در کنسول، این معمولاً تریگر سمت چپ خواهد بود. در گوشی‌های هوشمند، این عمل معمولاً شامل ضربه زدن و نگه داشتن دکمه مربوط به مدت یک لحظه است. با این حال، این به طرح کنترلی انتخابی شما بستگی دارد.

ماینکرفت | آموزش نحوه استفاده از کمندها در بازی

همچنین شایان ذکر است که ماهی‌ها باید به میزان قابل توجهی در باران سریعتر قلاب شوند. بین پنج تا ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا چیزی قلاب را بگیرد. می‌توان حدس زد که چه زمانی این اتفاق می‌افتد، زیرا موجی در آب وجود دارد که به bobber نزدیک می‌شود و به محل طعمه می‌رسد.

۴) در لحظه مناسب ماهی را صید کنید

درست زمانی که bobber به زیر آب فرو می‌رود، چوب خود را بچرخانید.

درست زمانی که bobber به زیر آب فرو می‌رود، چوب خود را بچرخانید.

وقتی صحبت از قلاب شدن ماهی شد، باید در زمان مناسب در خط خود بچرخید تا واقعاً چیزی را بگیرید. درست زمانی که bobber در آب فرو می‌رود و افکت صدای آب پخش می‌شود، باید دوباره از کلید مربوطه خود برای چرخاندن چوب استفاده کنید.

بازسازی نقشه ولورانت در بازی ماینکرفت

اگر در زمان مناسب عمل کنید٫ باید هر ماهی یا گنجینه ماهیگیری ماینکرفت را بگیرید. شما همچنین مقداری XP دریافت خواهید کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هیچکس
پاسخ

😐

ana
پاسخ

واقعا خیلی زمان بره

یه ماهیگیر که تو ماینکرفت ماهیگیری میکنه
پاسخ

بیاید جلسه های من یه چوب ماهیگیری دارم رویایی میزنه اهنگ میخونه این دوره ای که اینجا نوشتن سخته و به عنوان کسی که ۱۰۰ در این کارم(۲۰۰ سالمه )این روش خوب نیست

مادر فریبرز
پاسخ

داداش جوری توضیح میدی انگاری همه تازه از غار اومدیم بیرون 😐