آخرین اخبار ماینکرافت خبر

خلق موجودی کریپر مانند توسط بازیکن ماینکرفت

یکی از دلایلی که ماینکرفت (Minecraft) توانسته بیش از ۱۵ سال محبوب بماند، طرفدارانی است که بازی را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند. بازیکنان اغلب مادهایی برای بازی می‌سازند که آیتم‌های جدید و جالب و مکانیک‌های گیم پلی را به بازی اضافه کرده و آن را به چیزی کاملاً متفاوت از نسخه وانیلی تبدیل می‌کند. با این حال، گاهی اوقات، این کارها می‌تواند به ساخت برخی از مادهای نگران کننده منجر شود. یکی از کاربران ردیت (Reddit) به نام VIPPRO_GUY اخیراً ویدیوی کوتاهی را در ساب ردیت ماینکرفت به اشتراک گذاشته که یک انیمیشن را در بازی نشان می‌دهد. این کلیپ یک موجود مکانیکی شبیه به عنکبوت را نشان می‌دهد که با nightmare fuel ساخته شده است.

کاربری به نام ilovesandydogos در واکنش به این موجود ناراحت کننده اظهار داشت: تبریک بابت خلق کابوس! DigitalJedi850 گفت که او از وجود این ماب ناراضی است و در ادامه به شوخی گفت که موجانگ می‌تواند چند چشم زیبا به آن اضافه کند تا احمقانه به نظر برسد. در همین حال، Heesell اظهار داشت که این موجود شبیه کریپر سطح جدید است. در حالی که Dizis249 نفرت خود را نسبت به این موجود ابراز کرد، Tsunamicat108 گفت که انیمیشن آن فوق العاده جالب به نظر می‌رسد. کاربری به نام parishilt0n به درستی نام موجود را اسپایدرتون (Spidertron) گذاشت!.

ظاهر ماب جدید در بازی ماینکرفت

ظاهر ماب جدید در بازی ماینکرفت

به گفته aweirdrandomguy، موجانگ باید در تاریکی به این موجود افکت درخشندگی اضافه کرده و آن را برای اسپاون در غار برنامه ریزی کند. برای اضافه کردن به این پیشنهاد، کاربری به نام SeriousGains گفت که اگر موجود بتواند روی دیوارها بخزد، وحشتناک‌تر خواهد شد. در همین حال، Andrewthemanhim خودش به شوخی گفت که این موجود با آپدیت ۱.۲۲ ماینکرفت عرضه خواهد شد. Coveinant با تمسخر گفت که موجودات بازی محبوب Prey به ماینکرفت حمله کرده‌اند . کاربری به نام Banana_suit09 هم گفت که به دلیل ماهیت ترسناک انیمیشن آن شب را نخواهد توانست که خوب بخوابد.

ماب‌ها در بازی ماینکرفت

ماب آرمادیلو در بازی ماینکرفت

ماب آرمادیلو در بازی ماینکرفت

یکی از دلایلی که ماینکرفت بازی بسیار جذابی است، ماب‌های آن است. ماب‌های نمادین زیادی در بازی وجود دارد، مانند کریپر، اندرمن، آرمادیلو تازه اضافه شده و بسیاری موارد دیگر که جذاب هستند. با این حال، همیشه جا برای ماب‌های جدید و بیشتر وجود دارد. امیدواریم که موجانگ در بروزرسانی‌های آتی چند ماب جالب را به بازی اضافه کند تا آن را هیجان‌انگیزتر کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ماینکرفت | آموزش نحوه استفاده از کمندها در بازی

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها