اخبار بازی خبر

اسکیت برد احتمالاً به زودی به فورتنایت اضافه می‌شود

فصل سوم از قسمت سوم فورتنایت شروعی طوفانی داشته و سرعت اضافه شدن محتویات و کراس‌اور‌ها در آن سرسام آور است. پس از اتمام رویداد برخورد (Collision) تعداد زیادی ماجراجویی و عناصر جدید به اضافه شده و تغییراتی نیز در مپ صورت گرفته. چندی پیش، بروزرسانی جدیدی هم برای فورتنایت عرضه شد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید.

یکی از چیزهایی که مانند اسلحه‌های روی زمین دائماً در حال تغییراند، وسایل نقلیه هستند. از زمان اضافه شدن حمل و نقل سریع با ماشین در فورتنایت، اپیک گیمز (Epic Games) همواره در تلاش بوده تا در این بخش هم تنوع ایجاد کند. این فصل نیز ماشین‌های جدیدی به بازی اضافه شدند و حتی دیگر می‌توان سوار حیواناتی مانند گرگ و گراز هم شد! اکنون افشاسازی‌ها خبر می‌دهند که احتمالاً در همین سیزن، اسکیت برد هم به این بتل رویال محبوب اضافه خواهد شد.

اسکیت برد با حال و هوای سیزن سوم بازی کاملاً همخوانی دارد
اسکیت برد با حال و هوای سیزن سوم بازی کاملاً همخوانی دارد

افشاگران گفته‌اند که اسکیت برد و موتور سیکلت را به زودی در بازی خواهیم دید که این می‌تواند حسابی طرفداران بازی را هیجان زده کند. همچنین، در این اطلاعات آمده است که این وسایل نقلیه جدید، با توجه به تم اصلی این سیزن که تابستان، گرما و خورشید هستند طرای خواهند شد. علاوه بر این‌ها، ممکن است اپیک گیمز در همین سیزن، هاور بورد هم به فورتنایت اضافه کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، مکانیزم عمل اسکیت بردها همانند لغزیدن روی زمین در حالت پیاده عمل می‌کند. یعنی در سربالایی سرعت کم و در سرپایینی، سرعت زیاد خواهد بود. پک نجات دنیای (Save the World) بازی هم اسکیت پارک رویالتی (Skate Park Royalty) نام دارد که هم این موضوع و هم تم تابستانی فصل، باعث می‌شود که اضافه شدن اسکیت برد به بازی در همین لحظه بسیار ایده خوبی باشد.

البته هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که اسکیت آینده بازی، رول خواهد بود یا برد. گرچه احتمال وجود اسکیت برد بسیار بیشتر است، اما تا زمان اعلام رسمی اپیک گیمز، نمی‌توان چیزی گفت. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک، پیاده روی و دویدن در فورتنایت به حداقل میزان خود برسند و با ابزاری مانند اسکیت برد، موتور سیکلت و هاور برد، بازیکنان بتوانند به راحتی بین دو نقطه جا‌به‌جا شوند.

اخیراً اخبار هیجان‌انگیزی درباره این عنوان به گوش می‌رسد. برای مثال دیروز شایعه وجود کراس‌اور فورتنایت و دد بای دی لایت (Dead by Daylight) منتشر شد که احتمال می‌رود به زودی شاهد آن باشیم. شما درباره اضافه شدن اسکیت برد به فورتنایت چه فکر می‌کنید؟ آیا وجود چنین چیزی در بازی با سبک این بتل رویال متناسب است؟ در صورت اضافه شدن آن به زمین مبارزه، چه قدر از آن استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها