آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | معرفی ۷ تا از بهترین مادهای بازی برای داشتن تجربه‌ای فراموش نشدنی

ماینکرفت (Minecraft) در ذات خود یک بازی بقا است. این بدان معنی است که بازیکنان باید زمان زیادی را صرف کارهایی مانند استخراج سنگ و سنگ معدن، قطع درختان و کشاورزی محصولات کنند. بسیاری از این زمان جمع آوری منابع بسیار غیرقابل توجه و جذاب نیست. خوشبختانه، در حال حاضر هیچ کمبودی در مادهایی وجود ندارد که لحظات به یاد ماندنی را به بازی اضافه کنند. در ادامه به هفت مورد از بهترین مادهای ماینکرفت که تجربه لحظات واقعا فراموش نشدنی را در حین ماجراجویی در بازی به ارمغان می آورند٫ اشاره خواهد شد.

۱) ماد Create برای بازی ماینکرفت

&

;

Create یکی از محبوب‌ترین مادهای ماینکرفت (Minecraft) است که دلایل خوبی هم برای این ادعا وجود دارد. این ماد ماشین آلات فراوانی را برای بازی معرفی می‌کند که بر خلاف هر چیزی که در بازی اصلی ممکن است٫ ساخت کارخانه‌های صنعتی بزرگ را آسان و سرگرم کننده می‌کند. همچنین افزونه‌هایی وجود دارند که از مادهای دیگر مانند Farmer’s Delight پشتیبانی می‌کنند. این افزونه‌ها استفاده از ماد Create را در تقریباً هر ماد پک ماینکرفت آسان می‌کنند.

۲) ماد The Twilight Forest

پورتالی به سمت The Twilight Forest در بازی ماینکرفت

پورتالی به سمت The Twilight Forest در بازی ماینکرفت

تعداد کمی از مادهای ماینکرفت به اندازه The Twilight Forest نمادین و محبوب هستند. این ماد بعد جدیدی به نام جنگل گرگ و میش یا همان Twilight Forest را به بازی اضافه می‌کند. این بُعد فوق‌العاده خطرناک است و پر از سیاه‌چال‌های عظیم، باس‌های متعدد با مکانیک‌های سفارشی، و انبوهی از آیتم‌های منحصربه‌فرد و قدرتمند به عنوان لوت پیش روی شما قرار می‌دهد. تجربه کردن بازی همراه با این باس‌های مرگبارتر باعث می‌شود بازیکنان احساس رضایت فوق‌العاده‌ای از آن داشته باشند.

۳) ماد Cobblemon

این پوکمون‌ها همگی مدل‌های فوق العاده‌ای در بازی ماینکرفت دارند.

این پوکمون‌ها همگی مدل‌های فوق العاده‌ای در بازی ماینکرفت دارند.

Cobblemon یکی از دو ماد پوکمون موجود برای شاهکار سندباکس موجانگ است. برقراری ارتباط با صدها مورد از این موجودات شایان ستایش و قدرتمند، به خصوص در سرور سفارشی Minecraft با دوستان، بسیار تجربه خوبی است. سیستم مبارزه پوکمون به خاطر RNG بی‌رحمانه‌اش در مورد ضربه‌های مهم و محدوده آسیب خیلی ها را به کام مرگ کشانده است. این بدان معنی است که مسابقات Cobblemon نه تنها یک راه عالی برای سرگرم شدن است، بلکه به ناچار به موقعیت‌های دیوانه کننده‌ای نیز منجر می‌شود که در نهایت به شوخی‌های فراموش نشدنی در بین دوستان تبدیل می‌شود.

۴) ماد Biomes O’ Plenty

بیوم Plenty rainforest

بیوم Plenty rainforest

Biomes O’ Plenty، همانطور که از نامش پیدا است، بر افزودن بیوم‌های جدید ماینکرفت به بازی تمرکز دارد. بیش از ۵۰ بیوم جدید مانند the bayou, lavender forest, و ominous woods را برای کشف و ماجراجویی معرفی می‌کند. فراموش کردن همه این بیوم‌ها و بلوک‌های فوق العاده‌ای که برای اولین بار آن‌ها را شکل می‌دهند، به خصوص با دوستانی که در یک سرور سفارشی خواهید بود، بسیار سخت خواهد بود.

۵) ماد End Remastered

&

;

End Remastered آیتم eyes of ender را که برای رسیدن به بعد End لازم است با ۱۶ بیوم، مکان و چشم‌های با مضمون بقا جایگزین می‌کند. بازیکنان باید تمام جنبه‌های بازی را کاوش کنند تا چشمان کافی برای باز کردن قفل مبارزه با اژدها را داشته باشند. به عنوان مثال، مکان‌های کمیاب مانند معابد صحرایی و معابد جنگلی و همچنین مکانیک‌های بازی مانند انچنتینگ وجود دارد. برقراری ارتباط با دنیای بقای ماینکرفت چیزهای بیشتری را در دراز مدت به یاد ماندنی خواهد کرد.

۶) ماد TerraFirmaCraft برای بازی ماینکرفت

TerraFirmaCraft راه‌های جدیدی را برای ساخت آيتم‌های بقا معرفی می‌کند.

TerraFirmaCraft راه‌های جدیدی را برای ساخت آيتم‌های بقا معرفی می‌کند.

TerraFirmaCraft یکی از جالب‌ترین مادهای موجود است. تقریباً از هر نظر تجربه بقای اصلی را تغییر می‌دهد. جمع‌آوری منابع و پیشرفت متفاوت است، زیرا بازیکنان باید راه خود را از طریق یک درخت فناوری کاملاً جدید بگذرانند،  در کنار همه این‌ها در حالی که با شرایط آب و هوایی خطرناگ مبارزه می‌کنند، باید تغذیه غذای خود را متعادل کنند و برای زمستان آماده شوند. مادهای کمی وجود دارند که می‌توانند بازی را به اندازه ماد TerraFirmaCraft جدید و تازه جلوه دهند.

ماینکرفت | آموزش نحوه استفاده از کمندها در بازی

۷) ماد Cave Dweller

&

;

Cave Deweller ماد اصلی ترسناک ماینکرفت است و به دلایل خوب، اسپین آف‌های بی شماری را ایجاد کرده است. این ماد ساده است٫ یعنی یک ماب دشمن را به بازی اضافه می‌کند که ساکن غاری است که در زیر زمین یافت می‌شود. این ماب دشمن جدید بازیکنان را تعقیب می‌کند و می‌تواند خم شود. حتی با سرعت باورنکردنی در فضاهای تنگ می‌خزد تا به بازیکنان حمله کند. نظر شما. در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

بازسازی نقشه ولورانت در بازی ماینکرفت

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلام
پاسخ

امیدوارم که این ماب های جدید به بازی اضافه شه

سلام
پاسخ

امیدوارم که این ماب های جدید به بازی اضافه شه بازی خیلی باحال تر میشه

Miner
پاسخ

از مود create بیشتر از بقیه خوشم اومد.
کسی مود cave dweller مثل کریپی پاستاش رو نداره؟ همون طور که یه غار عجیبه که میری توش دیگه نمیشه ازش خارج شی.

امیرعلی حسینی
پاسخ

Jbvcd

امیرعلی حسینی
پاسخ

Jbvcdgfddgood

امیرعلی حسینی
پاسخ

با سلام خیلی خوبه عالی

رضا عساکره
پاسخ

خوبه بد نیست اما کاشکی اینا داخل ماینکرفت اصلی بیان

رضا عساکره
پاسخ

خوبه

رضا عساکره
پاسخ

سلام خیلی خوبه

رضا عساکره
پاسخ

سلام

رضا عساکره
پاسخ

سلام بد نیست

رضا عساکره
پاسخ

آقا چی بنویسم آنقدر نگی دیدگاه شماه تکراریه ها