سریال ارباب حلقه‌ها
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

نمایش نژاد جدید هابیت‌ها در تصاویر تازه سریال ارباب حلقه‌ها

در تصاویری که اخیرا از فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها به نام The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده، می‌توانید نژاد جدیدی از هابیت‌های حاضر در این اثر را مشاهده کنید.

شبکه آمازون پرایم ویدئو در تلاش است که با گسترش دنیای سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جذب کند. این شبکه در قالب تریلر‌ها و تصاویر مختلف نشان می‌دهد که شخصیت‌ها و موجودات حاضر در این اثر تا چه اندازه پر‌تعداد هستند. در همین راستا به تازگی تصاویری از فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده که در قالب آن‌ها شاهد شخصیت‌هایی از یکی از انواع هابیت‌ها یعنی استور هستیم. اسمیگل شناخته‌شده‌ترین استور دنیای ارباب حلقه‌ها است که به واسطه حلقه یگانه به گالوم تبدیل می‌شود.

حضور یکی از موجودات خطرناک در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها

در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power، دیگر نژاد هابیت‌ها یعنی هارفوت‌ها به منطقه صحرایی Rhûn مهاجرت کرده و در این منطقه با اقوام خود از نژاد استور مواجه می‌شوند. جامعه استور‌ها توسط گاندابل (با بازی تانیا مودی) اداره شده و محل سکونت آن‌ها تفاوت‌های زیادی با هارفوت‌ها دارد، زیرا آن‌ها شیوه زندگی عشایری را کنار گذاشته‌اند. مودی در این باره گفته است: «تبار استور‌ها در مقطعی به شکل عشایری زندگی می‌کردند. اما در طول سال‌ها، ما به عنوان یک گروه ساکن منطقه ثابت شده و این به فرهنگ ما تبدیل شده که از یکدیگر مراقبت کنیم.»

همان‌طور که انتظار می‌رود، سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power چندان به داستان‌های مجموعه ارباب حلقه‌ها پایبند نبوده و تغییراتی را اعمال می‌کند. برای مثال استور‌ها در واقع کنار رودخانه‌ها زندگی کرده و اسمیگل جزئی از آن‌ها بوده است. تانیا مودی گفته در فیلم‌نامه هیچ اشاره مستقیمی به نسبت خانوادگی گاندابل با اسمیگل نشده است.

سکونت در یک مکان خاص بدان معنا بوده که استور‌ها نسبت به هارفوت‌ها، دارای فرهنگ پیچیده‌تر و توسعه‌یافته‌تر بوده و پیشرفت‌هایی مثل تاریخ ثبت شده را تجربه کرده‌اند. محیط بیابانی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که سازندگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power بتوانند دنیای ارباب حلقه‌ها را گسترش داده و وارد فضاهایی شوند که افسانه‌های تالکین به دنبال آن‌ها نرفته است. یکی از بازیگران ایفاگر نقش استور در رابطه با این تغییر گفته است: «در کتاب‌ها، استور‌ها علاقه زیادی به آب دارند. به همین دلیل نمایش آن‌ها در محیط خشک، جایی که آب مقدس است، تجربه جالبی خواهد بود.»

ارباب حلقه‌ها: معرفی هر هشت نژاد اورک‌های کریه المنظر

فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در ماه جاری شروع به پخش خواهد کرد. در ابتدا سه قسمت اول این فصل در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۳ (۲۹ اوت ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود. سپس روند پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها به هفتگی تغییر کرده و قسمت‌های چهارم تا هشتم در بازه زمانی  ۱۵ شهریور تا ۱۲مهر ۱۴۰۳ (۵ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۴) به نمایش در می‌آیند.

نظر شما در مورد اضافه شدن استور‌ها به فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power چیست؟ آیا موافق تغییرات اعمال شده در این نژاد از هابیت‌ها بوده یا ترجیح می‌دهید که سازندگان طبق داستان‌های تالکین جلو می‌رفتند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها