آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان منهتن را در ماینکرفت ساخته‌است

ماینکرفت با اینکه از کامپیوتر مارکوس پرسن (ملقب به ناچ) زاده شده، اما با باریکنان کنجکاو و بیلدرهای ماجراجویش به نوعی به تمامی نقاط دنیا سفر کرده‌است. موج ساخت شهرها در بازی آنقدر بزرگ شده که حتی برخی از کاربران غربی نیز اقدام به ساخت بناهای تاریخی کشورمان نظیر قلعه الموت کرده‌اند. در این میان شهرهای بزرگ امروزی معمولا محبوبیت بیشتری دارند و تماشای نسخه بلوکی آن‌ها برای مردم ملموس‌تر است.  بیلدرها حتی شهر استکهلم که بازی در آن زاده شده را هم به تصویر کشیده‌اند و می‌توانید با استفاده از ماینکرافت به پایتخت سوئد سفر کنید.

منهتن جزو یکی از ۵ بخش شهر نیویورک به شما می‌رود که از قضا تراکم جمعیتی بالایی هم دارد و به عنوان قلب تپنده اقتصادی و تبلیغاتی شهر نقشی حیاطی دارد. برخی از چهره‌های شاخص دنیای هنر نظیر رابرت دنیرو، هیو جکمن، آل‌پاچینو، اسکارلت جوهانسن، لیدی گاگاف و تیلور سوییفت از جمله افرادی معروفی هستند که از منهتن به دنیا معرفی شدند. اکنون قرار است تا به جای پرواز به نیویورک در ماینکرفت به این محله سفر کنیم پس در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

ساخت محله لاک‌پشت‌های نینجا در ماینکرفت

تماشای مجسمه آزادی در ماینکرفت لذتی دوچندان دارد

تماشای مجسمه آزادی در ماینکرفت لذتی دوچندان دارد

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام d3_cent در قالب یک پست تصاویری از سازه جدید خود در ماینکرفت منتشر کرد. این بار او به سراغ ساخت منهتن و مجسمه آزادی معروفش رفته و با استفاده از بلوک‌هایی که در بازی داشته این شهر را بنا کرده‌است. در گوشه و کنار این نقشه شما می‌توانید آسمان‌ خراش‌هایی را ببینید که سر به فلک کشیده‌اند و بعضا با سوراخ کردن ابرها به آسمان رسیده‌اند. منهتن پل‌های زیادی دارد که این بخش جزیره‌ای کوچک را به دیگر نقاط شهر متصل می‌کند و این کاربر توانسته تا به خوبی آن‌ها را شبیه‌سازی کند.

دیگر بازیکان در ردیت با دیدن بیلد این شخص، همگی شروع به تعریف و تمجید کردند و به او بابت این همه تلاش خسته نباشید گفتند. یکی از کاربران ردیت به نام wetmarble در واکنش به این نسخه از منهتن نوشت: واو واقعا شگفت‌انگیز است و امیدوارم که بتوانیم این نقشه را دانلود کرده و در آن بازی کنیم. البته که سازنده پس از تشکر کردن آب پاکی را به روی دستش ریخت و اعلام کرده که این نقشه ماینکرفت به هیچ‌وجه در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت.

۱۶ ترفند که احتمالا درباره ماینکرفت نمی‌دانستید

یکی از جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین نکات این بیلد، مقیاس بزرگش است و قطعا زمان زیادی نیاز است تا چنین چیزی را به واقعیت بدل کنید. این بیلدر در کامنت‌‌ها علام کرده که برای ساخت این خانه از مقیاس ۱:۱ استفاده کرده و دقیقا هر بلوک اندازه‌ای برابر با یک متر دارد (همان مقیاس اصلی ماینکرفت) و او دقیقا منطقه‌ای به ابعاد واقعی منهتن ساخته‌است. سازه او در واقع ۲۱.۶ کیلومتر طول و ۳.۷ کیلومتر عرض دارد که فضایی برابر با ۵۹.۱ کیلومترمربع فضا اشغال می‌کند. یکی از کاربران ردیت به نام Nice-Tumbleweed5090 که ظاهرا در منهتن هم زندگی می‌کند از سازنده خواسته تا عکس آپارتمانش را در بازی برایش ارسال کند. نظر شما درباره این بیلد جیست؟ آیا شما می‌توانید سازه‌هایی تا این حد بزرگ بسازید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بی نام
پاسخ

این یه کی دیگه بیکار تر از بیکاره