انیمه جوجوتسو کایسن
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ اطلاعات جدیدی از کودکی ساتورو گوجو منتشر شد

گگه آکوتامی، خالق مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن، اخیرا به سوالات طرفداران پاسخ داده است. به این واسطه اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از دوران کودکی ساتورو گوجو ارائه شده است.

جوجوتسو کایسن در میانه یک آرک داستانی در‌گیر‌کننده و حساس قرار دارد. اما گگه آکوتامی چندان برای ادامه داستان عجله ندارد. در حالی که خوانندگان تک تک کلمات و لحظات را به دقت بررسی می‌کنند تا علی‌رغم برخی تحولات تلخ، همچنان به بازگشت ساتورو گوجو امیدوار بمانند. این شخصیت محبوبیت بسیار زیادی داشته و طرفداران او را به هیچ عنوان از یاد نبرده‌اند. در همین راستا گگه آکوتامی از گذشته ساتورو گوجو گفته است.

جوجوتسو کایسن ؛ سرنوشت نوبارا کوگیساکی بالاخره مشخص شد

خالق مجموعه جوجوتسو کایسن اخیرا جلسه پرسش و پاسخی را با طرفداران مانگا و انیمه ترتیب داده که در قالب آن جواب بیش از ۳۰ سوال در رابطه با شخصیت گوجو ارائه شده است. به این واسطه بیش از پیش با دوران کودکی این جادوگر آشنا شده‌ایم. یکی از سوالات پرسیده شده در مورد دوران تحصیل گوجو بود. به نظر می‌رسد که او مشتاق تحصیل در یک دبیرستان واقعی بوده، زیرا از سنین پایین در خانه و با معلم خصوصی آموزش دیده است.

انیمه Jujutsu Kaisen

ساتورو گوجو محبوبیت زیادی در بین طرفداران انیمه و مانگا جوجوتسو کایسن دارد

گگه آکوتامی در این باره گرفته است: «این آرزوی گوجو بود. او از خانواده‌ای که خواسته‌هایش را تحمیل می‌کرد، خسته شده بود». در ادامه از خالق جوجوتسو کایسن پرسیده می‌شود که آیا گوجو با توجه به جایگاهش در قبیله، از یادگیری جوجوتسو در خارج از محیط خانه منع شده است یا خیر. به نظر می‌رسد بزرگان قبیله سعی کرده‌اند که گوجو را مهار کنند، اما می‌دانیم که چنین کاری غیر‌ممکن است. آکوتامی در این مورد گفته: «اگر‌چه که آموزش گوجو به عنوان یک جادوگر جوجوتسو و تحصیلاتش به عنوان عضوی از یکی از سه قبیله بزرگ، با شرایط خاصی انجام می‌شد، اما او اغلب فرار کرده و از این کار لذت می‌برد.»

خالق جوجوتسو کایسن از فلسفه‌اش برای حذف شخصیت‌ها می‌گوید

ساتورو که عضوی از قبیله گوجو بوده، در توکیو متولد شده و زمان کمی را در کنار خانواده سپری کرده، زیرا قدرت‌های او نیازمند آموزش بودند. به گفته گگه آکوتامی، گوجو حتی لهجه کیوتو را ندارد، زیرا اغلب برای آموزش به توکیو سفر کرده است. از زمان تولد تا دبیرستان، گوجو تحت نظارت بزرگان قبیله خود بود. به همین دلیل او آمادگی تحصیل در آموزشگاه جوجوتسو در توکیو را داشته است. آرک داستانی Hidden Inventory این دوران زندگی گوجو را با جزئیات شرح داده است.

نظر شما در مورد مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن به خصوص شخصیت گوجو چیست؟ آیا از طرفداران این شخصیت بوده و نسبت به بازگشت او امیدوار هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eren
پاسخ

اولین کامنت