آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۵ آیتم ضروری در ماینکرفت که هر بازیکن باید همراهش داشته باشد

تا اینجای کار عنوان ماینکرفت (Minecraft) هیچ کمبودی در آیتم‌های مختلف ندارد تا بازیکنان بتوانند به کمک آن‌ها ماجراجویی‌های خود را انجام دهند، اما برخی از آن‌ها معمولاً بسیار مفیدتر از بقیه هستند. در حالی که بیشتر آیتم‌های بازی دارای کاربردهای فراوانی هستند، برخی از آن‌ها به دلیل کمک فوق‌العاده‌ای که می‌توانند در طیف وسیعی از موقعیت‌ها داشته باشند، از نظر بازیکنان ضروری به حساب می‌آیند. این آیتم‌ها به قدری زیاد هستند که نمی‌توان آن‌ها را در یک چست نگه داشت.

در حالی که هر بازیکن ماینکرفت برای حمل آیتم‌هایی که بخواهد و نیاز داشته باشد، آزاد است، اما مواردی از آن‌ها وجود دارند که باید شناسایی شده و به بازیکنان معرفی شوند٫ زیرا در بسیاری از موقعیت‌ها می‌توانند بسیار مفید باشند. پس در طولانی مدت بهتر است این آیتم را داشته باشید. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا با این آیتم‌ها آشنا شوید.

۱) توتم (Totems of Undying) در بازی ماینکرفت

آيتم توتم می‌تواند از مرگ بازیکنان در ماینکرفت جلوگیری کند.

آيتم توتم می‌تواند از مرگ بازیکنان در ماینکرفت جلوگیری کند.

توتم (Totems of Undying) که با شکست دادن ماب evoker بدست می‌آید، این آیتم در اختیار بازیکنان ماینکرفت قرار گرفته و به نوع جلوی بیشترین آسیبی که بازیکنان را به سینه قبرستان می‌فرستد را می‌گیرد و نمی‌گذارد شما بمیرید. در عین حال چندین افکت مفید را هم به بازیکنان می‌دهد. ارائه افکت‌هایی مانند Regeneration II، Fire Resistance I و Absorption II، Totems of Undying از مردن بازیکنان جلوگیری می‌کند و به بهبود آن‌ها برای فرار از موقعیت‌های مخرب کمک می‌کند که اگر بازیکنان در حالت هاردکور باشند، این می‌تواند یک مهم و با اهمیت باشد.

۲) باکت یا سطل (Bucket)

سطل‌ها یکی از بهترین آیتم‌های چند منظوره در بازی ماینکرفت هستند.

سطل‌ها یکی از بهترین آیتم‌های چند منظوره در بازی ماینکرفت هستند.

مهم نیست که بازیکنان در ماینکرفت چه کاری انجام می‌دهند، داشتن یک سطل همراه خود آن‌ها کار خوبی است. این آیتم فوق‌العاده مفید می‌توانند مایعاتی مانند آب و گدازه را حمل کنند، می‌توانند با شیر پر شوند، می‌توانند با اسنو پودر پر و حتی در صورت پر شدن از آب، می‌توانند آبزیان را هم حمل کنند. علاوه بر همه این‌ها، سطل‌های آب می‌توانند به لطف ترفندی، بازیکنان را از آسیب ناشی از سقوط نجات دهند.

به دلیل تطبیق پذیری سطل، بازیکنان با حمل نکردن آن به خود ظلم می‌کنند. آن‌ها هرگز نمی‌دانند که چه زمانی ممکن است استفاده از مایعات، نوشیدن مقداری شیر برای حذف افکت‌های وضعیت، یا پیدا کردن خانه جدیدی برای یک یا دو axolotl مفید باشد. کاربردهای بسیار زیادی برای سطل‌ها وجود دارد و آن‌ها می‌توانند در موقعیت مناسب جان افراد را نجات دهند.

۳) سپرها (Shields)

سپرهای ماینکرفت برای محافظت بیشتر ارزش حمل کردن دارند.

سپرهای ماینکرفت برای محافظت بیشتر ارزش حمل کردن دارند.

زره‌ها و سلاح‌ها همه در ماینکرفت خوب هستند، اما داشتن کمی سطح حفاظتی اضافی ضرری ندارد. سپرها برای محافظت از بازیکن در برابر حملات قدرتمند، رنج اتک‌ها و حتی انفجارها فوق العاده هستند. مطمئناً، بازیکنانی که به‌شدت آرمورهای الماس یا ندرایت را انچنت کرده‌اند، ممکن است لزوماً به آن‌ها نیاز نداشته باشند، اما سپرها می‌توانند در اوایل و اواسط بازی بسیار مهم باشند. به علاوه، از آنجایی که این آیتم از شمش‌های آهنی و استک‌های چوبی ساخته شده‌، ساخت یک سپر و حفظ شکل خوب آن فرآیند بسیار آسانی دارد.

یکی از بازیکنان ماینکرفت در دل کوه خانه‌ی جالبی ساخته‌ است

۴) گوشت پخته شده (Cooked Porkchops)

بازیکنان ماینکرفت باید در حالت سورویوال غذا بخورند و گوشت خوک پخته شده هم جزو مواد غذایی عالی در بازی هستند.

بازیکنان ماینکرفت باید در حالت سورویوال غذا بخورند و گوشت خوک پخته شده هم جزو مواد غذایی عالی در بازی هستند.

غذا به طور کلی در بازی ماینکرفت ضروری و مهم است، حداقل در مورد حالت Survival این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالی که آیتم‌هایی مانند سیب طلایی، هویج طلایی و سیب‌های طلایی انچنت شده بدیهی است منابع غذایی بهتری هستند، اما پیدا کردن آن‌ها بسیار سخت‌تر است. با این حال، گوشت خوک پخته شده به راحتی در فارم خوک/هوگلین جمع آوری می‌شود و ۸ پوینت گرسنگی را پس از مصرف بازیابی کرده و همین آن را به یک منبع غذایی باورنکردنی و ارزان تبدیل می‌کند. منابع غذایی برای فعال نگه داشتن بازسازی نوار سلامت بازیکن بسیار مهم هستند و گوشت خوک پخته شده تعادل کاملی بین بهبود کیفیت گرسنگی و سهولت دسترسی دارد.

۵) Flint و Steel

Flint و استیل ممکن است مفیدتر از آن چیزی باشند که بازیکنان ماینکرفت فکر می‌کنند.

Flint و استیل ممکن است مفیدتر از آن چیزی باشند که بازیکنان ماینکرفت فکر می‌کنند.

طرفداران ممکن است فکر کنند Flint و استیل فقط برای شعله ور کردن پورتال‌های Nether، راه اندازی آتش سوزی یا آماده سازی TNT به کار می‌آیند، اما این موارد مفیدتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود. آن‌ها می‌توانند کریپرها را از فاصله دور منفجر کنند، می‌توان آن‌ها را در دستگاه‌های دیسپنسر قرار داد تا به‌طور خودکار بلوک‌ها را فعال کنند و همچنین می‌توانند آتش‌های پراکنده را سریعا در کنار سطل‌های آب خاموش کنند.

خلق موجودی کریپر مانند توسط بازیکن ماینکرفت

در حالی که آتش زدن ممکن است همیشه خوب به نظر نرسد، اما می‌تواند به ویژه در هنگام دفع ماب‌های دشمن که نسوز نیستند مفید باشد. پس توانایی Flint و استیل در حذف خطرات آتش سوزی می‌تواند بسیار مفید باشد، به ویژه در Nether از اهمیت بالایی برخوردار هستند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
27 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یسنا پروانیان
پاسخ

ولی فلینت خیلی نیاز نیست تازه تخت خواب هم هست

طاها
پاسخ

مخالفم گولدن کروت خیلی غذاب بهتریه و با خوردنش حتی اگه نوار غذامون پر نشه جونمون شروع به پر شدن میکنه

محمد پارسا رحمانی
پاسخ

ولی غذا گروهی هست

JZFRENCHFRIES
پاسخ

گلدن کروت غذای خرمه تو بازی
گوشت های پخته بهترین هستن تازه ارزون هم هستن

arsam toaster
پاسخ

یه جوری میگی انگار که پولیه

طاها
پاسخ

توتم فقط تو هاردکور یا سروایوال به درد میخوره افرادی هستن که میل دارن کیپ اینونتوری بازی کنن

Scorpio
پاسخ

اونا چیترن

مسیحا
پاسخ

مث من🥲

Nder
پاسخ

من بدون اینا دوم میارم مبتدی 💔💔💔💔📝

AmirAFK
پاسخ

دقیقا منم همینم 🤣

Ashkanash1
پاسخ

علاوه بر اینا به پرل و کرت گپل و لدر پوسن هم نیاز داریم. بخصوص توی مولتی پلیر سوروایوال. اسنترگث و اسپید و اینویز
کورس فروت و اندر چست و شالکر هم یادم رفت بگم.
(ولی جدا فلینت اند استیل؟؟!)

حق گو
پاسخ

کورس فروت یکی از بی ارزش ترین ایتمای بازیه

۰ححتت
پاسخ

کسایی که دارن فیلینت رو هیت می کننن شما می تونی به جای شمشیر از فلینت برای کشتن بعضی از مآب استفاده کنی و حتی گوشت پخته بگیری

پارسا
پاسخ

هیتر های فلینت بدانید که اکثر مآب ها رو می شه آتیش زد و کشت و گوشت پخته گرفت

پسری از دیار تهران
پاسخ

آقای حسینی تورو خدا آنقدر از اسپرت‌اسکیدا کپی نکن

Sobhan2332
پاسخ

صمیمانه موافقم

رامتین مجیدی
پاسخ

آهن چوب و ذغال که مهم تره فلینت اند استیل لازم نیست رو شمشیرت فایر اسپکت داشته باشی کار در میاد

Sobhan2332
پاسخ

موافقم باهاتز مخصوصا چوب، اصلا بیشتر آیتمای بازی تهش به چوب مربوط میشه

امید
پاسخ

فقط غذاه مهمه

صالح
پاسخ

مهمترین آیتم ماین کرافت چوبه چون بدون اون هیچی نمیشه ساخت

Sobhan2332
پاسخ

دقیقا

JZFRENCHFRIES
پاسخ

شمشیر و کلنگ و اینا مهم نیست اصلا این پنج تا رو داشته باش
آخه توتم؟
ذره ای با خودتون فکر کنید
حتی برای زدن ویدر هم توتم نیاز نداری 😐

Alireza
پاسخ

اگه توتم نبود،الان “تیمسار” هاردکورش تموم شده بود 😐

POPOPOPO
پاسخ

لیست کم کاستی داشت مثلا تخت خواب مهم ترین چیز تا وقتی فول دایمندی بشی و کسایی که میگن فلینت و استیل به درد نمیخوره در نظر بگیرید در صورتی که پلیر به اندازه کافی منابع داشته باشه با فلینت دیگه نیازی به پخت پز نیست و این میتنه کمک کنه.

به تو چه
پاسخ

اولینکه باید یک گولدن اپل یا انچنتتد گلدن اپل دو سپر لازم نیست بلاک لازمه

Sobhan2332
پاسخ

مهم ترین آیتم توی بازی رو فراموش کردین، درسته شاید مسخره به نظر برسه ولی “چوب” یکی از مهم ترین آیتم های داخل بازیه که اکثر آیتم های مورد نیازمون رو با چوب میسازیم، اگه توی یه بایوم کاملا یخی اسپان شین و درختی نباشه، تقریبا بقا کردن براتون عین عذاب میشه، با بدبختی باید درختچه پیدا کنین تا استیک چوب بگیرین و بتونین وسایل بسازین، ولی برای ساخت بقیه آیتم ها چطور؟ پس چوب خیلی آیتم مورد نیاز تریه

واردن کش
پاسخ

گلدن کرت غذای بهتریه . توتم با شیلد توی یک قاب ?! اندر چست چی ?! شالکر چی ?! تازه اگه بخواین یک چیز دیگه به جای فلینت بگیم باید بگیم براش که ساسپیسس سند و گراول را اوکی کنه . تازه ایرون چی ایرون برای همه جا خوبه . تنها مورد بردی توتم و واتر باکت بود