آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آن چه که باید از ماد No Chat Reports ماینکرفت بدانید

ماینکرفت (Minecraft) عنوانی است که بیش از ۱۵ سال توانسته زنده بماند٫ اما همچنان از محبوبیت خوبی برخوردار است. از طرفی هم استودیوی سازنده آن یعنی موجانگ (Mojang) برای مدیریت بخش آنلاین بزرگ این بازی٫ نیاز به تعامل سازنده ​​بین بازیکنان دارد تا اطمینان حاصل شود که این بازی دارای یک محیط امن و سالم است. با این حال، اعتدال شدید گاهی اوقات می‌تواند بر تجربه گیم پلی تأثیر منفی بگذارد. با انتشار بروزرسانی ۱.۱۹، استودیوی موجانگ پروژه‌ای بدنام به نام گزارش‌دهی چت (Chat Reporting) را آغاز کرد. همانطور که از نام آن پیدا است، این مورد بازیکنان را با پیام‌هایی که در بازی ارسال می‌کنند، شناسایی می‌کند.

به عنوان مثال، اگر پیامی را در لابی عمومی ارسال کنید و سپس گزارش شود، استودیوی موجانگ حساب‌های ماینکرفت و مایکروسافت شما را ردیابی می‌کند. سپس آن‌ها می‌توانند علیه شما اقداماتی انجام دهند که این اقدامات از اخطار و بن شدن موقت تا ممنوعیت دائمی از بازی ماینکرفت در بخش چند نفره را شامل می‌شود و اینجا است که ماد No Chat Reports به کمک شما می‌آید.

ماد No Chat Reports در بازی ماینکرفت چه چیزی است؟

&

;

همانطور که از نام آن پیدا است، ماد No Chat Reports همه شناسه‌های رمزنگاری را از پیام های درون بازی شما حذف می‌کند، بنابراین هویت شما پنهان می‌ماند. این کار با رمزگذاری پیام‌های شما انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فقط شخصی که پیام را برای او ارسال می‌کنید می‌تواند آن را بخواند و هیچ کس دیگری در این بین نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. اگر پیام خود را در یک بازی پابلیک با رمزگذاری برای بازیکن خاصی ارسال کنید، سایر بازیکنان ممکن است چرندیاتی ببینند که بی معنی است. اگر می‌خواهید فقط با افراد خاصی ارتباط برقرار کنید و نمی‌خواهید مایکروسافت بر پیام‌های شما نظارت داشته باشد، این ماد بسیار به کار شما می‌آید و ماد یاد شده در هر دو سمت کلاینت و سرور کار می‌کند.

ویژگی‌های ماد No Chat Reports

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماد No Chat Reports برای بازی ماینکرفت

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ماد No Chat Reports برای بازی ماینکرفت

این ماد با ویژگی‌های قدرتمندی ساخته شده که تضمین می‌کند پیام‌ها و هویت شما در ماینکرفت امن باقی می‌مانند. شما حق انتخاب الگوریتم رمزگذاری خود را دارید که شامل استانداردهای رمزگذاری بسیار قدرتمند و ایمن AES/GCM+Base64 و AES/ECB+Base64 است. این ماد همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک عبارت رمز عبور ایجاد کنید که برای تولید کد رمزگذاری استفاده می‌شود.

خلق موجودی کریپر مانند توسط بازیکن ماینکرفت

ساخت عبارت رمز عبور خود به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها بتوانند پیام های شما را رمزگشایی کرده و بخوانند. فقط مطمئن شوید که یک عبارت رمز عبور قوی انتخاب کرده باشید تا از رمزگشایی پیام‌های شما در مکان اشتباه جلوگیری شود. این ماد در سرور Realms هم کار می‌کند و به شما امکان ناشناس بودن کامل از دست مایکروسافت و استودیوی موجانگ را می‌دهد.

نحوه نصب ماد No Chat Reports

&

;

نصب مد No Chat Reports در ماینکرفت بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید٫ این است که مراحل پایین را دنبال کنید.

  • برای دانلود فایل ماد No Chat Reports به CurseForge یا Modrinth بروید. نسخه ماد مطابق با نسخه بازی خود را انتخاب کنید.
  • پس از دانلود، فایل Java Archive (JAR) را خواهید داشت. آن را در دسترس داشته باشید، زیرا به زودی به آن نیاز خواهیم داشت.
  • مطمئن شوید که ماد لودرهای Fabric یا Forge را نصب کرده‌اید زیرا این ماد برای هر دو ارائه شده است.
  • از صفحه اصلی ویندوز خود، کلید Windows و R (Win + R) را فشار دهید تا Run باز شود.
  • در نوار جستجو، %APPDATA% را تایپ کرده و enter را بزنید.
  • با این کار یک پوشه باز می‌شود. به دنبال پوشه .minecraft بگردید و روی آن کلیک کنید.
  • اکنون پوشه‌ای به نام mods را پیدا کرده و ماد No Chat Reports را در اینجا قرار دهید. اگر نمی‌توانید پوشه را پیدا کنید، آن را ایجاد کنید.
  • بازی را از طریق Fabric یا Forge اجرا کنید و در ادامه باید مشاهده کنید که ماد No Chat Reports نصب شده است.

این همه کار مربوط به ماد No Chat Reports بود. به خاطر داشته باشید که بسیاری از سرورها استفاده از مادهای خاصی را در ماینکرفت از جمله این مورد یا ارسال پیام های رمزگذاری شده در چت عمومی را مجاز نمی‌دانند و می‌توانند شما را محکوم به ممنوعیت‌های موقت یا دائمی کنند. برای جلوگیری از این امر، قبل از پیوستن به سرور، اطمینان حاصل کنید که سرورها با ماد مشکلی ندارند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

یکی از بازیکنان ماینکرفت در دل کوه خانه‌ی جالبی ساخته‌ است

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها