آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چه بلایی سر رسورس پک Actions & Stuff ماینکرفت آمده است؟

رسورس پک Actions & Stuff عنوان ماینکرفت (Minecraft) برای نسخه بدراک (Bedrock Edition) یکی از موردانتظارترین‌ها در نوع خود بود که چندی پیش معرفی شد و انیمیشن‌های آن طرفدارانی را که این پک را امتحان کردند، غافلگیر کرد. با این حال رسورس پک یاد شده به سرعت پس از اولین انتشار حذف شد. سوالی که پیش می‌آید٫ این است که چه اتفاقی برای Actions & Stuff افتاد؟ با همه تفاسیر، به نظر می‌رسد که این پک پر از انیمیشن‌های محبوب تنها به‌طور موقت حذف شده است.

هنگامی که Actions & Stuff از Planet Minecraft تنها چند روز پس از اولین نمایش آن حذف شد، برای طرفداران منطقی است که تعجب کنند که چرا این اتفاق افتاده است؟ خوشبختانه، یک نظر توسط سازنده پک در کانال یوتیوب (YouTube) به اشتراک گذاشته شده است که Actions & Stuff به عنوان محتوایی برای مارکت Bedrock Edition بازخواهد گشت. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

نظر سازنده پک Actions & Stuff عرضه آن را برای مارکت ماینکرفت تایید می‌کند

سازنده Actions & Stuff اظهار داشت که رسورس پک یاد شده به مارکت ماینکرفت اضافه خواهد شد.

سازنده Actions & Stuff اظهار داشت که رسورس پک یاد شده به مارکت ماینکرفت اضافه خواهد شد.

هنگامی که Actions & Stuff به صورت آنلاین حذف شد، بسیاری از بازیکنان به طور قابل‌توجهی ناامید شدند، به‌خصوص طرفدارانی که این پک را امتحان نکرده بودند اما محتوایی را با استفاده از انیمیشن‌های واقعی آن دیده بودند. این باعث شد بسیاری از بازیکنان برای دانلود آن به آرشیوهای Wayback Machine متوسل شوند، اما برخی از طرفداران فقط می‌خواستند بدانند که چرا این رسورس پک در وهله اول حذف شد.

بر اساس نظری که توسعه‌دهنده روی ویدیوی محبوب Eckosoldier که رسورس پک یاد شده را پوشش می‌داد، گذاشت، او احساس کرده که آپلود پک در Planet Minecraft در دسترس‌ترین راه برای اشتراک‌گذاری Actions & Stuff نیست. برای اطمینان از اینکه این پک برای همه پلتفرم‌های سازگار با نسخه بدراک در دسترس خواهد بود، سازنده قصد دارد تا Actions & Stuff را به مارکت رسمی ماینکرفت بیاورد.

Planet Minecraft، همانطور که برای دانلود محتوای جدید مفید است، اما نمی‌توان بطور یکسان در همه پلتفرم‌های نسخه بدراک به آن دسترسی داشت. پی سی‌ها و گوشی‌های هوشمند Android/iOS می‌توانند به راحتی از طریق استفاده از آن به Actions & Stuff دسترسی داشته باشند، اما این را نمی‌توان در مورد کنسول‌ها یا Kindle Fire گفت. برای اصلاح این موضوع، اضافه شدن این رسورس پک در مارکت ماینکرفت، آن را برای هر دستگاه سازگار با نسخه بدراک قابل دسترس خواهد کرد.

بازیکنی در رسورس پک Actions & Stuff در حال نوشیدن معجون Water Breathing است.

بازیکنی در رسورس پک Actions & Stuff در حال نوشیدن معجون Water Breathing است.

مسلماً، این ممکن است به آن معنی باشد که Actions & Stuff با هزینه‌ای در مارکت ماینکرفت همراه خواهد بود که ممکن است برخی از طرفداران در مقایسه با رایگان بودن با آن مخالف باشند. با این حال، با توجه به حجم زیاد کار و جزئیات اختصاص داده شده به این رسورس پک، قطعاً سازنده مستحق جبران است.

خلق موجودی کریپر مانند توسط بازیکن ماینکرفت

همه موارد در نظر گرفته شده، افزودن پک به مارکت ماینکرفت تضمین می‌کند که مهم نیست که بازیکنان با چه دستگاهی سازگار با نسخه بدراک بازی را تجربه می‌کنند، حتی اگر مجبور به خرید آن باشند. پس از انجام این کار، رسورس پک به حساب کاربری متصل شده و می‌توان آن را در تمام دستگاه‌های سازگار با نسخه یاد شده اجرا کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها