آخرین اخبار ماینکرافت خبر

۷ نکته مهم برای شکست دادن ویتر در نسخه بدراک ماینکرفت

یکی از بزرگترین تفاوت‌های یکسان بین نسخه جاوا و بدراک ماینکرفت (Minecraft) را می‌توان در ماب باس ویتر (Wither) پیدا کرد. ویتر در نسخه بدراک بسیار سرسخت است. این ماب باس در این نسخه قابلیت ۳۰۰ قلب، توانایی تخریب بلوک‌ها به دلخواه و در نهایت مصونیت در برابر رنج اتک‌ها و توانایی احضار اسکلت‌های ویتر به عنوان پشتیبان را دارد. این بدان معنا است که هر بازیکن در نسخه بدراک که بخواهد یک ستاره Nether را برای بیکن شکار کند، باید برای باس یاد شده بسیار آماده باشد. در ادامه این مقاله به هفت نکته شگفت‌انگیز برای مقابله با ویتر در نسخه بدراک  اشاره می‌کند. با مجله بازار همراه باشید.

۱) difficulty را در تنظیمات بازی ماینکرفت پایین بیاورید

گزینه تنظیمات difficulty در نسخه بدراک ماینکرفت

گزینه تنظیمات difficulty در نسخه بدراک ماینکرفت

برخلاف نسخه جاوا، ویتر (Wither) در نسخه بدراک ماینکرفت در واقع دارای مقدار متفاوتی HP بسته به درجه سختی بازی است. اگر ۳۰۰ قلب که یک ماب باس ویتر دارد را در نظر بگیریم٫ باید گفت که بیش از حد شکست ناپذیر است، پس درجه سختی (difficulty) را به آسان (easy) کاهش دهید. این باعث می‌شود میزان سلامت آن ۱۵۰، مشابه نسخه جاوا ویتر باشد. این همچنین آسیب‌هایی را که باس یاد شده در ماینکرفت می‌تواند وارد کند را به شدت کاهش می‌دهد و حتی از اعمال افکت wither یا اسپاون اسکلت‌های ویتر برای کمک به آن جلوگیری می‌کند.

۲) از انفجارهای بزرگ دوری کنید

ویتر بلوک‌های اطراف خود را در بازی ماینکرفت منفجر می‌کند.

ویتر بلوک‌های اطراف خود را در بازی ماینکرفت منفجر می‌کند.

همیشه سعی کنید از انفجارهاییر که ویتر ایجاد می‌کند٫ اجتناب کنید. باس ویتر دو جا عملکرد متفاوت دارد که در آن به شدت انفجار ایجاد می‌کند و به هر چیزی که در آن نزدیکی است٫ آسیب زیادی وارد می‌کند. انفجار اولیه ۱۱ ثانیه پس از اسپاون شدن توسط بازیکنان اتفاق می‌افتد و بیش از ۵۰ قلب را به هر چیزی که در این نزدیکی سخت است می‌فروشد.

انفجار دوم زمانی اتفاق می‌افتد که ویتر به نیمه سلامت برسد. باس همچنین سه اسکلت ویتر اسپاون می‌کند و زره ویتر را روی خود اعمال می‌کند. این باعث می‌شود که کاملاً در برابر رنج اتک‌ها مصون باشد و اهداف خود را با شدت بیشتری تعقیب کند. این اسکلت‌های ویتر اسکلت‌هایی هستند که در صورت تغییر سختی به آسان، قادر به اسپاون نیستند.

۳) از ماب‌های کوچک و پرت کننده حواس استفاده کنید

خوکچه برای پرت کردن به سمت ویتر

خوکچه برای پرت کردن به سمت ویتر

یک ویژگی جالب ویتر این است که تقریباً با هر چیزی که یک ماب زنده باشد٫ دشمنی می‌کند. این بدان معنی است که اگر چیزی غیر از بازیکن خیلی به ویتر نزدیک شود، باس به بازیکن حمله نکرده و به ماب دیگر نزدیک شده حمله می‌کند. این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند ماب‌های کوچک منفعل را به اطراف ویتر پرتاب کرده تا ایجاد حواس‌ پرتی کنند. با این کار می‌توانند به خودشان زمان بدهند تا خود را درمان کرده افکت‌های خود را بازیابی کنند.

۴) همراه داشتن توتم‌های اضافه

توتم‌ها در بازی ماینکرفت به بازیکنان کمک می‌کنند تا از مرگ‌های نابهنگام جلوگیری کنند.

توتم‌ها در بازی ماینکرفت به بازیکنان کمک می‌کنند تا از مرگ‌های نابهنگام جلوگیری کنند.

یکی از کارهایی که ویتر در ماینکرفت در آن بهترین بوده٫ آسیب زدن است. به طور مداوم اسکلت‌ها گلوله آتشین را شلیک می‌کنند که می‌تواند تا شش قلب آسیب را وارد کند و همچنین برای ۲.۵ آسیب اضافی منفجر می‌شود و افکت ویتر را به بازیکنان اعمال می‌کند که در طول زمان آسیب بیشتری می‌تواند وارد کند. اگر بازیکنان مراقب نباشند، بسیار آسان است که به سرعت به سینه قبرستان بروند. به همین دلیل همراه داشتن چند توتم اضافی برای رویارویی با ویتر توصیه می‌شود. این آيتم به بازیکنان فرصتی دوباره می‌دهد تا به سرعت بهبود یابند و از مرگ خود جلوگیری کنند.

۵) حین مبارزه دور از هر چیز مهمی بمانید

مبارزه با ویتر در یک منطقه خالی از بازی ماینکرفت بسیار توصیه می‌شود.

مبارزه با ویتر در یک منطقه خالی از بازی ماینکرفت بسیار توصیه می‌شود.

ویتر در نسخه بدراک به دلیل توانایی‌اش در از بین بردن تقریباً هر چیزی که سر راهش قرار می‌گیرد٫ معروف است. به همین دلیل، به شدت توصیه می‌شود که بازیکنان قبل از اسپاون ویتر از فارم‌ها و پایگاه‌های اصلی ماینکرفت دور شوند تا به حداقل رساندن تخریب کمک کنند. هیچ چیز ناامید کننده‌تر از دیدن مکانی نیست که ساخته شدن آن توسط شما چندین ساعت طول کشیده و در عرض چند ثانیه به دلیل سرگردانی ویتر در مسیر اشتباه از بین رفته است.

یکی از بازیکنان ماینکرفت در دل کوه خانه‌ی جالبی ساخته‌ است

۶) مقدار زیادی سیب طلایی همراه خود داشته باشید

ساخت سیب طلایی به طرز شگفت انگیزی در بازی ماینکرفت آسان است.

ساخت سیب طلایی به طرز شگفت انگیزی در بازی ماینکرفت آسان است.

سیب‌های طلایی یکی از بهترین آیتم‌هایی هستند که برای زنده ماندن بازیکنان در بازی ماینکرفت وجود دارند. به لطف فارم‌های سیب طلای کارآمد ماینکرفت که ساخت آن‌ها آسان است، سیب‌های طلایی معمولی بسیار آسان بدست می‌آیند. آن‌ها همچنین افکت absorption را اعمال می‌کنند و به بازیکنان دو قلب موقت و پنج ثانیه regeneration دو بعنوان جایزه می‌دهند. در نسخه بدراک، این دو مورد یاد شده قلب را بازیابی می‌کند. این بدان معنی است که سیب‌های طلایی HP موقت می‌دهند، قلب ها را از طریق regeneration بازیابی می‌کنند و همچنین روند بازیابی طبیعی نوار سلامت را آغاز می‌کنند. پس به راحتی می‌توان فهمید که چه چیزی سیب‌های طلایی یا گلدن اپل را برای زنده ماندن بسیار مفید می‌کند.

۷) سطل شیر همراه خود داشته باشید

نوشیدن شیر هر یک از آسیب‌های بازیکن را درمان می‌کند.

نوشیدن شیر هر یک از آسیب‌های بازیکن را درمان می‌کند.

شیر یک منبع شگفت آور قدرتمند در ماینکرفت است و در صورت مصرف آن در بازی، بازیکن از تمام افکت‌های مثبت و منفی پاک می‌شود. پس در نتیجه این کاربرد آیتم یاد شده برای مبارزه با ویتر عالی است، زیرا افکت ویتر اساساً سمی و کشنده‌تر است که می‌تواند بازیکنان را بکشد. نوشیدن شیر این افکت را از بین ببرد و باعث بهبودی بازیکن شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

خلق موجودی کریپر مانند توسط بازیکن ماینکرفت

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها