شگفت انگیزان 3
اخبار سینما و انیمیشن خبر

پیکسار ساخت انیمیشن شگفت انگیزان ۳ را تایید کرد

دیزنی با جدیدترین پنل D23 خود غوغا به پا کرده و طرفداران حسابی به‌خاطر اعلامیه‌های امروز هیجان‌زده هستند. علاوه بر موارد متعددی چون Toy Story 5، مونا ۲، فروزن ۴، زوتوپیا ۲ و یا Lilo and Stitch، پیکسار ساخت انیمیشن شگفت انگیز ۳ (Incredibles 3) را نیز تایید کرده است.

پیکسار بدون شک یکی از منحصر به‌فردترین استودیوهای انیمیشن‌سازی زیر پرچم دیزنی محسوب می‌شود که همیشه توانسته توازنی باورنکردنی میان آثار اورجینال و جدید با آثار فرنچایزهای قدیمی خود ایجاد کند. این استودیو در سال‌های اخیر با اکران آثاری نظیر Soul، Turning Red و Luca در کنار ادامه فرنچایزهای محبوبش مثل داستان اسباب بازی و Inside Out، به نوعی از گزند انتقادات شدیدی که به دیزنی وارد می‌شود در امان بوده است.

با DLC جدید ماینکرافت تبدیل به شگفت انگیزان شوید!

انیمیشن Inside Out 2 که چندی پیش اکران شد توانسته بالای یک میلیارد دلار فروش داشته باشد و اکنون لقب بزرگ «پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی تاریخ» را یدک می‌کشد. باب ایگر مدیرعامل دیزنی در جلسه مالی شرکت که طی ماه فوریه برگزار شده بود، به سهام‌داران قول داد وضعیت درآمدزایی کمپانی را به وسیله بازگشت به فرنچایزهای محبوب و قدیمی بهبود بخشد. و حالا می‌بینیم که موج جدیدی از آثار شناخته‌شده دیزنی طی یکی دو سال آینده از راه خواهند رسید؛ از داستان اسباب بازی و زوتوپیا گرفته تا همین شگفت انگیزان ۳.

شگفت انگیزان 3

خوشبختانه پیکسار همچنان کیفیت بالای آثار خود را حفظ کرده و با اکران هر انیمیشن جدید نشان می‌دهد هنوز هم دقت زیادی به جزئيات و خواسته‌های طرفداران دارد. برد برد (Brad Bird) که کارگردانی دو قسمت قبلی Incredibles را برعهده داشته، برای هدایت تیم قسمت سوم بازگشته است. در حال حاضر تاریخ اکران یا جزئياتی درباره داستان شگفت انگیزان ۳ منتشر نشده اما خب به‌طور کلی طرفداران به هنرمندان بااستعداد و باتجربه پیکسار اعتماد دارند و همین مسئله فشار را از روی تیم سازنده برمی‌دارد.

انیمیشن نخست Incredibles داستان آقای شگفت‌انگیز و هلن پار را روایت می‌کند، جایی که آن‌ها می‌خواهند پس از ممنوعیت فعالیت‌های ابرقهرمانی توسط دولت، یک زندگی معمولی و آرام برای خود دست و پا کنند. این انیمیشن سینمایی ۶۳۰ میلیون دلار از طریق باکس آفیس به دست آورد. دنباله این انیمیشن یعنی شگفت انگیزان ۲ با اینکه حدود ۱۴ سال پس از قسمت اول اکران شد، داستان را دقیقا از نقطه پایانی آن آغاز می‌کرد و تمام صداپیشگان اصلی نیز به نقش‌هایشان بازگشته بودند؛ از کریگ نلسون و هالی هانتر گرفته تا سارا واول و ساموئل ال. جکسون. قسمت دوم شگفت انگیزان نهایتا به فروش فوق‌العاده ۱.۲۴ میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی رسید.

منبع: Polygon


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها