آخرین اخبار ماینکرافت خبر

خانه چوبی زیبا در بازی ماینکرفت

با عرضه ماینکرفت در سال ۲۰۱۱ دیگر ساخت یک قصر دلخواه و فانتزی آرزویی محال به نظر نمی‌رسد و شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن بلوک‌ها بنای مورد نظر خود را بسازید. بی‌راه نیست که ماینکرافت سندباکس محض است و گشت‌وگذار آزادانه در بازی پس از شاهکار موجانگ معنای دیگری پیدا کرده‌است. شما در این بازی باید بدون محدودیت بلوک ماین کنید و سپس هدف خود را پیدا کنید. در این بازی چیزی در حدودا ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بلوک وجود دارد که شما باید راه خود را در میان آن‌ها پیدا کنید.

اگر می‌خواهید که به ماجراجویی‌های خود در مود سوروایول ماینکرفت ادامه دهید، باید فکری کنید تا در این دنیا بتوانید زنده بمانید. توصیه می‌شود که هر طور شده در اوایل بازی برای خود خانه بسازید تا هم آیتم‌ها را ذخیره کنید و هم بتوانید شب را به سلامت بگذرانید. معمولا خانه‌های اول موقتی هستند و در تلاش‌های بعدی تلاش می‌کنند تا کمی اوضاع را بهبود ببخشند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

قلعه چوبی ساخته شده در ماینکرفت

ساخت چنین خانه‌ای در ماینکرفت نیازمند تلاش زیادی است!

ساخت چنین خانه‌ای در ماینکرفت نیازمند تلاش زیادی است!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام  ZUTILZ دو تصویر از قلعه چوبی جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که از دور به عمارت‌های گم‌شده در دل جنگل‌ها شباهت دارد. اگر تا به حال Uncharted و یا Tomb Raider بازی کرده باشید، احتمالا با چنین بنای تاریخی در دل کوه و جنگل مواجه شده‌اید. در چنین مکان‌هایی معمولا یک سردار یا شخص مهمی در زمان گذشته می‌زیسته یا وسایل خود را مخفی کرده و حالا شما به عنوان نیتن دریک یا لارا کرافت وظیفه دارید که اینجا را کشف کنید.

با یک نگاه ساده به این بنا مشخص‌ است که بیلدر به منبع خوبی از Oak Tree (درختان بلوط) دسترسی داشته و برای ساخت ستون‌های برجک‌ها از آن استفاده کرده‌است. پله‌های بلند این بنا به همراه نورهای تعبیه شده در ورودی، اینجا را به مکانی امن تبدیل می‌کند که تقریبا برای ماب‌های ماینکرفت غیرقابل نفوذ است (این حجم از نورپردازی تنها برای قشنگی نیست و در تامین امنیت اینجا نقشی کلیدی دارد).

به محض ورود به این بنا، به جای فرش قرمز یک جوی آب از شما استقبال می‌کند که حتی جا دارد با ماهی‌های متنوع پر شود. همچنین در زیر این قصر کوچک اتاق‌های زیادی قرار دارد که هم می‌توانید وسایل خود را قرار دهید و هم یکی را به عنوان اتاق خواب خود انتخاب کنید. ساخت چنین قصرهایی در ماینکرفت حسن‌های زیادی دارد و هر چقدر که بخواهید فضای خالی در اختیارتان خواهد بود، مثلا در تمامی قسمت‌های این بنا می‌توانید فارم‌های گوناگونی بسازید که شما را از هر آیتمی بی‌نیاز کند (توضیحی ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد که در جلوی این سازه یک مزرعه نیشکر قرار دارد).

ساخت قلعه شنی بزرگ در ماینکرفت

یکی از کاربران ردیت به نام Fresh_Daddy با دیدن این بنا حسابی تعجب کرده و نوشت: واو، می‌توانم بپرسم این سازه چیست؟ در هر صورت واقعا زیبا و چشم‌نواز است. اگر این امکان وجود داشت که در ماینکرفت سرباز بسازیم، قادر بودیم تا در اینجا یک دژ جنگی مستحکم بسازیم. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین سازه‌ای ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر علی کاویانی
پاسخ

من نمیدونم