بهترین اپیزودهای ورزشی باب اسفنجی
آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک اخبار سینما و انیمیشن خبر

بهترین اپیزودهای وزشی باب اسفنجی: ستاره صورتی بازنده

حالا که رقابت‌های المپیک رو به پایان است و هنوز در حال و هوای ورزش قرار داریم، بد نیست که به چندی از بهترین اپیزودهای ورزشی باب اسفنجی شلوار مکعبی بپردازیم. در این مطلب به خصوص به سراغ داستانی می‌رویم که در طی آن پاتریک تصمیم می‌گیرد کاملا شبیه باب شود.

امروز روز پایانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و این رویداد ورزشی بزرگ پس از کلی اتفاق تلخ و شیرین به پایان می‌رسد. اما به بهانه المپیک تصمیم گرفتیم به سراغ چندی از بهترین قسمت‌های سریال SpongeBob SquarePants برویم که در طی آن‌ها ورزش عنصر مهمی محسوب می‌شود. در این مطلب به سراغ قسمت سوم از فصل دوم می‌رویم که Big Pink Loser نام دارد و داستان را حول محور شخصیت پاریک تعریف می‌کند.

دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟

قضیه از جایی آغاز می‌گردد که یک احساس عجیب ناگهانی در وجود پاتریک پدیدار می‌شود. این شخصیت دوست داشتنی به این نتیجه می‌رسد که در طی زندگی خود هیچ کار و دستاورد مهمی نداشته. هنگامی که یکی از پست‌های باب اسفنجی به صورت تصادفی به دست پاتریک می‌رسد، این زخم تازه می‌شود؛ چرا که در این پست جام‌های ورزشی باب وجود داشت. در ادامه این اتفاق پاتریک بلافاصله دچار حس حسادت می‌شود و تصمیم می‌گیرد هرطور که شده دستاوردهای زندگی خود را داشته باشد.

بهترین اپیزودهای ورزشی باب اسفنجی

پاتریک برای موفق شدن تصمیم می‌گیرد باب را الگوی خود قرار دهد

به همین بهانه پاتریک نهایت تلاشش را به کار می‌گیرد تا اتفاق مهمی رقم بزند. اما در اینجا مشکلی وجود دارد. همان‌طور که خودتان به احتمال زیاد می‌دانید این ستاره دریایی حتی در انجام دادن ساده‌ترین کارهای ممکن هم به مشکل می‌خورد، چه برسد به دستاوردهای بزرگ ورزشی. او حتی نمی‌تواند کار ساده‌ای مانند باز کردن در مربا یا جواب دادن به تلفن را بدون ایجاد مشکل انجام دهد.

همین شکست‌های متوالی باعث می‌شود که تغییر نه چندان خوشایندی در ذهن کوچک او شکل بگیرد. پاتریک به این نتیجه می‌رسد که برای موفقیت باید از باب اسفنجی الگو برداری کند و کارهایی مانند او به انجام برسند. ولی همان‌طور که انتظار می‌رود پاتریک تعادلش را از دست می‌دهد و تمام زندگی خود را برای شبیه شدن به دوست خود به کار می‌گیرد. در ابتدا باب هم از این موضوع خوشحال می‌شود و از آن استقبال می‌کند. منتها وقتی می‌بینید که پاتریک به افراط رسیده و در حال اذیت کردن خود و دیگران است، سعی می‌کند به راهنمایی او بپردازد و از این وضعیت نجاتش دهد.

انیمیشن جدید باب اسفنجی پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس شد

اما خب به طور کلی پاتریک اعتقاد خاصی به تفکر و استدلال‌های منطقی ندارد و بازهم به انجام کارهای احمقانه ادامه می‌دهد. البته این موضوع برای ما تماشاچیان اصلا بد نیست؛ چرا که اپیزود Big Pink Loser موقعیت‌های کمدی بسیاری به وجود می‌آورد و حسابی تماشاچی را می‌خنداند. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Collider


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ‪WeebHead‬

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها