آخرین اخبار ماینکرافت خبر

دنیاهایی که در ماینکرفت هیچگاه پیدا نشدند!

در ماینکرفت شما باید بلوک‌های اطراف خود خود را استخراج کرده، با آن‌ها خود را تجهیز کنید، برای خود سرپناهی بسازید و پس از کشف دنیای اطراف، آن را به تصرف خود در بیاورید. موجانگ صدها هزار میلیارد بلوک را ساخته تا بازیکن خود را در دنیایی به بزرگی کره زمین ببیند و سعی کند تا در این سندباکس عظیم خود را غرق کند و بدون نگاه کردن به ساعت سازه‌های خارق‌العاده‌ای که در ذهن دارد را پیاده‌سازی کند.

یکی از بزرگ‌ترین معضلات در بین همین ماجراجویی‌ها، گم کردن خانه است. برای بازیکنان ماینکرفت بارها این اتفاق افتاده که خانه و آیتم‌های زیادی داشته‌اند، اما به دلیل بر‌هم زدن ریسپاون پوینت گم‌ شده و دیگر نمی‌توان آن را پیدا کرد. برخی اوقات این مشکل بزرگ‌تر هم می‌شود و بنا به دلایلی آن دنیای ماینکرافت به طور کلی حذف می‌شود و تمامی منابع، آیتم‌ها و خاطرات شما از بین می‌روند. این اتفاق واقعا می‌تواند هر بازیکنی را از بازی زده کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به برخی از این خاطرات تلخ بیندازیم.

ماینکرفت می‌تواند مدفن گیگابایت‌ها خاطره باشد!

از دست دادن دنیای ماینکرفت یکی از بدترین حس‌های دنیا است

از دست دادن دنیای ماینکرفت یکی از بدترین حس‌های دنیا است

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Captain_Deleb پستی منتشر کرده و از بازیکنان ماینکرفت خواسته تا درباره دنیاهای گم‌شده خود در بازی صحبت کرده و حداقل اشاره‌ای به این خاطرات تلخ بکنند. او ابتدا خود شروع کرد و در این باره نوشت: اولین دنیای ماینکرافت من بر روی لپ‌تاپ قدیمی‌ام بود که در آن زمان ویروسی شد (این موضوه به اوایل دهه ۲۰۱۰ باز می‌گردد و هم مقابله با ویروس‌ها ضعیف بود و هم بسترهای آنلاین امنیت نداشتند، پس به خاطر تماشای ویدیوهای آنلاین و دانلود بازی‌های مختلف سیستم من آلوده شد). در آن زمان اطلاعات من درباره امنیت اینترنت اصلا کافی نبود پس مجبور شدم که لپ‌تاپ را به حالت کارخانه بازگردانم و همه اطلاعاتم پاک شدند.

ظاهرا این اتفاق تنها تجربه این کاربر نبوده و او دنیای ماینکرفت دیگری را نیز از دست داده‌است. او در این باره نوشت: دومین دنیای از دست رفته من بر روی لپ‌تاپ جدید بود. آن موقع سال اول دانشگاه بودم و سعی می‌کردم تا در فاصله بین دو ترم زیباترین و بهترین بناهای ممکن را به این دنیای بلوکی‌ام اضافه کنم. این دنیا چندین مگابیلد و بنای بزرگ دیگر هم داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به کارخانه، دادگاه مرکزی شهر، روستاهای کوچک و چندین بنای دیگر اشاره کرد.

خاطرات این بازیکن کمی بوی غم و غصه می‌دهد و باید حسابی به خاطر از دست دادن دو دنیای ماینکرفت ناراحت باشد. او در ادامه تکمیل کرد: من در تابستان بعد دنیای خود را به خاطر گلیچ احمقانه Bitlocker از دست دادم که ناشی از آپدیت مایکروسافت بود و تمامی اطلاعاتی که از آن‌ها بکاپ آنلاین نگرفته بودم را پاک کرد. خوشبختانه آن‌ها سیستم جدیدی به من دادند، اما حتی لپ‌تاپ من را تحویل نگرفتند (انکود کردن این گلیچ احتمالا باعث مشکلات بیشتر و بزرگی می‌شده). این موضوع برای من درس عبرتی شد که خیلی بر روی صحبت افراد شرکت، حتی اگر در کمپانی بزرگی مثل مایکروسافت هم باشند، حساب باز نکنم.

کاربران ردیت در واکنش به این پست کامنت‌هایی طولانی گذاشتند و سعی کردند با بیان کردن این خاطرات غم‌بار با این بازیکن همدردی کنند. حتی منهای ماینکرفت هم موارد زیادی بودند که به دلایل مختلفی بازی‌ها و یا اطلاعات سیستم و کنسولشان به طور کلی پاک شده و هیچوقت نتوانستند آن‌ها را بازگردانند. یکی از کاربران به نام InternationalSail442 در همین باره نوشت: دنیای کریتیو من هم رو به نابودی بود و متاسفانه هیچ فایل پشتیبانی نداشتم. در این دنیا بناهای بزرگ و زیبایی ساخته بودم و هر روز در حسرت آن هستم. تنها بازمانده از سازه‌های من، یک ویدیو ضبط شده‌است که برای دوستم فرستاده بودم.

چگونه دنیاهای قدیمی را به آپدیت ۱.۲۰ ماینکرافت منتقل کنیم؟

همچنین یکی دیگر ار کاربران ردیت به نام SnooStories3028 در همین باره نوشت: من و شوهرم دنیای زیبایی در مود سوروایول داشتیم. نکته جالب این بود که دقیقا در کنار یک Mansion اسپاون شدیم و حالا ۴ سال از آن دوران می‌گذرد. ما سعی کردیم تا تکانی به این دنیا بدهیم و حتی به سراغ چندین temple village هم رفتیم. در میان همین ماجراجویی‌ها ناگهان سروکله یک گلیچ در خانه‌ ماینکرفت پیدا شد و دنیا را کامل پاک کرد. روز بشدت ناراحت‌کننده‌ای بود. خوشبختانه بعد از گذشت این همه زمان، دوباره من و همسرم با هم ماینکرافت بازی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم دوباره همین بناها را پیدا کنیم. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم خاطره مشابهی در این زمینه دارید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ShErWiN
پاسخ

من داشتم با کنسول ماینکرفت بازی میکردم یه دنیای پر از سازه های بزرگ ساخته بودم
ولی برق رفت و وقتی اومد رفتم تو ماینکرفتم و دیدم اون دنیا پاک شده