نمونه ای از بیوم کوه سنگی
آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه پایگاه کوهستانی ساده در ماینکرفت بسازیم؟

مناظر کمی در ماینکرفت (Minecraft) به زیبایی بلندترین کوه‌های آن وجود دارد. این قله‌های باشکوه به چند دلیل می‌توانند میزبان پایگاه‌های شگفت‌انگیزی باشند. این دلایل عبارتند از: آن‌ها با منابع طبیعی مانند سنگ معدن و چوب هم سطح هستند، در صورت گم شدن به راحتی پیدا می‌شوند و در نهایت برای استفاده از الیترا (elytra) عالی هستند. همین موارد باعث می‌شود تا بیوم‌های کوهستانی به نقاط شگفت انگیزی برای ساخت پایگاه‌های بقا تبدیل شوند. در ادامه به هر آنچه که باید در مورد ساخت یک پایگاه کوهستانی در دنیای جدید بدانید را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. با مجله بازار همراه باشید.

نحوه ساخت یک پایگاه کوهستانی برای شروع بقا در ماینکرفت

در ادامه به مراحلی اشاره خواهیم کرد که با طی کردن آن مراحل می‌توانید پایگاه کوهستانی خود را بسازید. این مراحل عبارتند از:

۱) یک بیوم کوهستانی پیدا کنید

نمونه‌ای از بیوم کوهستانی و سنگی در بازی ماینکرفت

نمونه‌ای از بیوم کوهستانی و سنگی در بازی ماینکرفت

قبل از اینکه بتوانید یک پایگاه کوهستانی بسازید، باید یک کوه پیدا کنید. اگر با کامندها بازی را پیش می‌برید٫ می‌توانید از کامند /locate biome برای پیدا کردن هر یک از بیوم‌های کوهستانی بازی استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از ابزارهای نقشه برداری ماینکرفت برای ردیابی یک کوه زیبا برای زندگی در حالی که سایر نقاط دیدنی مفید مانند سازه‌ها را می‌بینید٫ استفاده کنید.

۲) یگ جای خوب در کوه پیدا کنید

یک نقطه صاف روی کوه در بازی ماینکرفت

یک نقطه صاف روی کوه در بازی ماینکرفت

هنگامی که یک بیوم کوهستانی خوب برای سکونت پیدا کردید، باید مکانی را برای ساختن پایگاه خود پیدا کنید. برای این سبک از ساخت در ماینکرفت ، یک منطقه نسبتاً مسطح، یا یک نقطه که به شما امکان می‌دهد پایگاه را در خود کوه بسازید، توصیه می‌شود.

۳) زیربنای پایگاه را بسازید

فونداسیون یا همان زیربنای پایگاه کوهستانی در بازی ماینکرفت

فونداسیون یا همان زیربنای پایگاه کوهستانی در بازی ماینکرفت

اکنون که مکان مناسبی برای ساختن پایگاه خود پیدا کرده‌اید، باید شروع به ساخت فونداسیون سازه کنید. اگر روی یک منطقه هموار از کوه می‌سازید، باید منطقه‌ای را حفر کنید تا کف به داخل آن برود. پس هر مقدار فضایی را که برای پایگاه در نظر دارید٫ ماین کنید.

۴) اتاق اصلی پایگاه را بسازید

داخل اتاق اصلی پایگاه در بازی ماینکرفت

داخل اتاق اصلی پایگاه در بازی ماینکرفت

وقتی تصمیم گرفتید اتاق اصلی چقدر بزرگ باشد، باید دیوارهایی به سازه اضافه کنید. در حالی که اگر در حال حفاری در کوه هستید، این مرحله از نظر فنی قابل رد شدن است، زیرا سنگ دیوارها را تشکیل می‌دهد.. به عنوان پایگاه بقا٫ این اتاق اصلی باید شامل انباری برای آیتم‌های معمولی، تخت ری اسپاون (respawn) شما و چند کرفتینگ استیشن مختلف باشد.

۵) مکان‌های دیگری هم به پایگاه اضافه کنید

یک مزرعه ساده به قله کوه اضافه شده است

یک مزرعه ساده به قله کوه اضافه شده است

پس از اتمام کار مبلمان اتاق اصلی خود، باید چیزهای دیگری هم بسازید. یک راه ساده برای انجام این کار این است که برای هر ویژگی یک مکان متفاوت بسازید، مانند فارم برای کشاورزی و یا فضایی برای ذخیره سازی انبوه. همچنین می‌توانید کمی آینده نگر باشید و نقاطی را برای یک سالن تجاری روستایی یا همان ویلیجر تریدینگ هال، پورتال nether و یک enchanting setup اضافه کنید.

ساخت یک کوهستان مرتفع در ماینکرفت هاردکور

۶) یک منطقه معدنی را حفر کنید

ورودی معدن کوه

ورودی معدن کوه

یکی از بزرگترین مزایای زندگی در بیوم کوهستان در بازی ماینکرفت این است که در همه جا سنگ معدن وجود دارد، از جمله بلوک سنگ معدنی کمیاب و دست نیافتنی امرالد! این بدان معنی است که شما قطعاً باید برای افزودن یک منطقه معدنی به قله کوه خود زمان بگذارید، زیرا منابع شما را بسیار قدرتمند کرده و دست شما را باز نگه می‌دارد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

۱۶ ترفند که احتمالا درباره ماینکرفت نمی‌دانستید

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها