اخبار بازی خبر

زمان برگزاری تورنمنت رویایی ۲۰۲۲ کاپیتان سوباسا مشخص شد

اگر طرفدار انیمه هستید احتمالا اسم بازی موبایلی Captain Tsubasa: Dream Team به گوش‌تان خورده است. انیمه محبوبی که بازی آن هم با همان سبک و سیاق ساخته شده است و طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد. حالا تورنمنت قهرمانی رویایی این بازی هم قرار است اواخر ۲۰۲۲ برگزار شود و بازیکنان می‌توانند خودشان را در این تورنمنت محک بزنند.

یک رقابت جهانی تحت عنوان Dream Championship‌ برگزار خواهد شد که بهترین بازیکن‌ها را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد و نتایج آن در جدول این تورنمنت قرار داده خواهد شد و بازیکن‌ها می‌توانند مهارت‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

تورنمنت هیجان‌انگیز با پاداش‌های متنوع
تورنمنت هیجان‌انگیز با پاداش‌های متنوع

این چهارمین تورنمنت رویایی به میزبانی این کاپیتان سوباسا است. واقعا بازیکن شماره یک این بازی چه کسی است؟ احتمالا در این تورنمنت خواهیم فهمید. هیچ محدودیت جغرافیایی و یا سنی برای این تورنمنت وجود ندارد و همه می‌توانند در آن شرکت کنند. مسابقات در ابتدا به صورت جدولی خواهد بود و بعد شاهد مسابقاتی بین بهترین‌ها خواهیم بود و در نهایت فینال اصلی برگزار می‌شود و نفر اول مشخص می‌شود.

این بازی‌ها به صورت لایو روی یوتیوب هم استریم خواهند شد و حتی اگر نمی‌خواهید در این تورنمنت شرکت کنید می‌توانید بازی‌ها را به صورت زنده ببینید. این تورنمنت قرار است نهم سپتامبر شروع شود و برندگان این مسابقات هم با توجه به بردهایی که کسب می‌کنند پاداش‌های متنوعی دریافت می‌کنند. این پاداش‌ها شامل تم‌های جذاب درون بازی و پاداش‌هایی است که در حالت عادی باید برای آن‌ها پول خرج کنید.

زمان زیادی برای شروع این تورنمنت باقی نمانده است. خودتان را برای آن آماده کرده‌اید؟ هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید در زمان باقی‌مانده مهارت‌های خودتان را بالاتر ببرید تا در این رقابت‌ها خودنمایی کنید. لطفا نظرات خود را در مورد این تورنمنت با ما در میان بگذارید. راستی در این تورنمنت شرکت خواهید کرد؟

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها