شیر شاه (The Lion King) در دیزنی لند پاریس
اخبار سینما و انیمیشن خبر

جاذبه تفریحی شیر شاه در دیزنی لند پاریس راه‌اندازی می‌شود

جاذبه تفریحی مرتبط با انیمیشن محبوب شیر شاه (The Lion King) در دنیای ماجراجویی دیزنی یا همان Disney Adventure World از دیزنی لند پاریس راه اندازی می‌شود. این جاذبه تفریحی Pride Lands نام خواهد داشت.

در این بخش از دیزنی لند پاریس قرار است اتمسفری کاملاً شبیه انیمیشن شیر شاه ایجاد شود. در واقع بازدیدکنندگان با ورود به این ناحیه، احساس می‌کنند که واقعاً به سرزمین افتخار (پراید لند) قدم گذاشته‌اند و در دنیای این انیمیشن جذاب سیر می‌کنند. در این جاذبه تفریحی، بازدیدکنندگان می‌توانند به غارهای زیر تخته سنگ معروف پراید راک وارد شوند و از شگفتی‌هایی که در آنجا وجود دارند لذت ببرند. کمپانی دیزنی اعلام کرده که طرفداران شیر شاه با حضور در این جاذبه تفریحی می‌توانند مراحل مختلف زندگی سیمبا از زمانی که یک توله شیر بود تا تبدیل شدنش به پادشاه پراید لند را از نزدیک تجربه کنند.

شیر شاه (The Lion King) در دیزنی لند پاریس

این ناحیه جدید از پارک موضوعی دیزنی لند پاریس، همانطور که گفتیم با نام Pride Lands شناخته می‌شود. در این ناحیه چند رستوران و فست فود قرار گرفته‌اند که غذاهایی با تم انیمیشن شیر شاه را سرو می‌کنند. همچنین مراکز خریدی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است تا بتوانند آیتم‌ها و هدایای مورد نظرشان را خریداری کنند. اما مهم‌ترین بخش این جاذبه تفریحی برای طرفداران شیر شاه، بدون شک ملاقات با شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه خواهد بود.

هنوز اطلاعات زیادی درباره جاذبه تفریحی The Lion King در دیزنی لند پاریس در دسترس نیست و هیچ تصویر واقعی از این جاذبه منتشر نشده است. اما در تصویر هنری رسمی که دیزنی منتشر کرده (تصویر بالا) سیمبای جوان در کنار پومبا، تیمون و رافیکی دیده می‌شوند که به پراید راک خیره‌ شده‌اند و به شخصیتی که ظاهرا نسخه بالغ سیمبا است نگاه می‌کنند.

اولین تریلر فیلم Mufasa: The Lion King منتشر شد؛ سفر به گذشته شیر شاه

راه‌اندازی جاذبه تفریحی شیر شاه در دیزنی لند پاریس خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه است. این انیمیشن محبوب که حالا ۳۰ ساله شده، دنباله‌های متعددی داشت، اما در سال ۲۰۱۹ یک نسخه ریمیک به کارگردانی جان فاورو برای آن ساخته شد. دنباله این فیلم (که همزمان پیش درآمد آن هم محسوب می‌شود) با نام Mufasa: The Lion King اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. کارگردانی این فیلم را بری جنکینز بر عهده دارد.

منبع: IGN


انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها