آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چگونه با استفاده از TNT بلوک‌ها را زیر آب منفجر کنیم؟

ماینکرفت (Minecraft) ممکن است یک بازی ساده به نظر برسد، اما در باطن دنیای ساده آن، مکانیک‌های گیم پلی پیچیده زیادی وجود دارد که ممکن است گاهی گیج کننده شوند. از همه این‌ها، شاید یکی از مواردی که بیشتر مورد نیاز بازیکنان است٫ انفجار TNT و شکستن بلوک‌ها در زیر آب باشد. مطمئناً می‌توان کاری کرد که TNT در زیر آب منفجر شود٫ اما این کار به بازیکن و ماب‌های اطراف آن آسیب وارد می‌کند. ولی متأسفانه این کار هیچ بلوک دیگری را در مجاورت خود نمی‌شکند و کار را بی فایده می‌کند. بنابراین چگونه می‌توان بلوک‌ها را به کمک TNT در زیر آب شکست و استفاده کرد؟ در این مقاله نحوه انجام آن را آموزش خواهید دید.

چگونه TNT را در زیر آب در نسخه جاوا ماینکرفت منفجر کنیم؟

ایجاد انفجار TNT در زیر آب در نسخه جاوای ماینکرفت

ایجاد انفجار TNT در زیر آب در نسخه جاوای ماینکرفت

در نسخه جاوا ماینکرفت، انفجار TNT در زیر آب بسیار آسان است. هنگامی که بلوک TNT توسط آب احاطه شود، آسیب ناشی از انفجار توسط آب خنثی می‌شود. این بسیار شبیه به این است که چگونه آب از هر گونه آسیب ناشی از سقوط جلوگیری می‌کند و مهم نیست در کجا سقوط می‌کنید. بنابراین ترفند این کار آن است که می‌توان با قرار دادن یک بلوک که تحت تأثیر گرانش است، مانند بلوک شن یا بلوک gravel انجام داد. برای منفجر شدن TNT، بلوک TNT را قرار داده و سپس یک بلوک شن یا gravel را بالای آن قرار دهید.

معرفی ۷ ویژگی بازی ماینکرفت که شبیه تقلب کردن است

برای منفجر شدن TNT از سطحی از فلینت و استیل استفاده کنید. این باعث می‌شود که بلوک شن یا gravel به داخل بلوک TNT برود و بازی فکر کند که TNT توسط بلوک‌های محکمی احاطه شده است و باعث می‌شود که انفجار بلوک‌های نزدیک را بشکند. استفاده از این ویژگی‌های بلوک TNT می‌تواند بسیار مفید باشد. به خصوص زمانی که می‌خواهید مناطق بزرگی زیر آب را برای شکار گنج بشکنید، کشتی‌های غرق شده را شکسته یا حتی بناهای تاریخی اقیانوس را بشکنید بدون اینکه زحمت کاوش از درون آن‌ها را داشته باشید.

چگونه TNT را در زیر آب در نسخه بدراک منفجر کنیم؟

جای گذاری بلوک TNT در زیر آب در نسخه بدراک ماینکرفت

جای گذاری بلوک TNT در زیر آب در نسخه بدراک ماینکرفت

روشی که قبلاً ذکر شد در نسخه بدراک ماینکرفت کار نخواهد کرد. بنا به دلایلی، وقتی بلوک شن یا gravel را روی بلوک TNT قرار می‌دهید و آن را برای انفجار آماده می‌کنید، بلوک TNT بالای بلوک شنی شناور می‌شود و منفجر می‌شود و آسیب می‌بیند اما چیزی در اطراف آن نمی‌شکند. برای دور زدن این موضوع، همان روش قبل می‌تواند کار کند، اما ما باید چند چیز اضافی بسازیم تا اطمینان حاصل کنیم که بلوک شنی در هنگام انفجار به داخل TNT می‌رود. برای پیش بردن این روش، مطمئن شوید که یک اهرم، یک پیستون و چند استک چوبی به همراه بلوک‌های شنی دارید.

استریم مواجه شدن با هیروبراین در بازی ماینکرفت پس از سال‌ها پیدا شد

همانطور که در تصویر نشان داده شده یک ساختار بسازید. ما بیکن‌ها را برای روشن کردن سازه‌ها استفاده کرده‌ایم. شما مجبور نیستید آن را انجام دهید. مطمئن شوید که TNT توسط بلوک‌های جامد احاطه شده است. ما از استک‌های چوبی استفاده کرده‌ایم. شما می‌توانید از خاک یا cobblestone استفاده کنید. پیستون را در کنار TNT قرار دهید و مطمئن شوید که وقتی فعال می‌شود، بلوک شنی را روی بلوک TNT فشار می‌دهد. در ادامه کار کمی دشوار می‌شود. لحظه‌ای که TNT را فعال می‌کنید، پیستون را با استفاده از اهرم درست در لحظه‌ای که در شرف انفجار است، به سرعت روشن کنید. آن را کاملاً زمان‌بندی کنید و متوجه خواهید شد که TNT منفجر می‌شود و بلوک‌های اطراف آن را می‌شکند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Miner
پاسخ

در نسخه بدراک کار نخواهد کرد؟؟؟؟
منی که توی بدراک اینو انجام دادم(البته سر ورژن ۱.۱۹، دیگه نمیدونم توی ۱.۲۱ هم میشه انجام داد یا نه)