آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آنچه که درباره ماد Explosive Enhancement ماینکرفت باید بدانید

TNT یکی از مفیدترین آیتم‌ها در عنوان ماینکرفت (Minecraft) است. این بلوک انفجاری قادر است اکثر بلوک‌های دیگر اطرافش را از بین ببرد و باعث شود که آن‌ها به عنوان آیتم دراپ شوند. این در ترکیب با گلیچ‌های تکراری در فارم‌های چوب و cobblestone برای جمع آوری منابع به صورت خودکار استفاده می‌شود. اما TNT برای ماینینگ یا صرفاً سر و کله زدن با دوستان نیز مفید است. با این حال، تکسچر انفجار پیش فرض آن کاملاً کسل کننده بوده و اینجا است که ماد Explosive Enhancement وارد کار می‌شود. هدف این ماد اصلاح تکسچر پیش‌فرض انفجار است و در ادامه به هر آنچه که باید در مورد این ما بدانید٫ اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های اصلی ماد Explosive Enhancement در بازی ماینکرفت

در انیمیشن‌های انفجاری این ماد برای بازی ماینکرفت جذابیت زیادی وجود دارد.

در انیمیشن‌های انفجاری این ماد برای بازی ماینکرفت جذابیت زیادی وجود دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، ماد Explosive Enhancement قصد دارد انفجارهای وانیلی بازی را بازسازی کند و این کار را با جایگزین کردن تکسچر انفجاری blank و grayscale بازی اصلی با یک انفجار متحرک و رنگارنگ زیبا انجام می‌دهد. این انفجار دارای تعداد زیادی تکسچر جدید و سفارشی است که می‌توان آن‌ها را با استفاده از فایل کانفیگ موجود در ماد یا به طور کامل غیرفعال کرد. داشتن توانایی سفارشی سازی این تکسچر از قبل بهبود یافته، ماد Explosive Enhancement را برای انتخاب عالی می‌کند، زیرا می‌توان آن را کاملاً مطابق با ترجیحات خود ساخت.

افکت انفجار زیر آب در بازی ماینکرفت

افکت انفجار زیر آب در بازی ماینکرفت

Explosive Enhancement همچنین یک افکت انفجار زیر آب جدید و منحصر به فرد را به بازی اضافه می‌کند، که آنقدر زیبا است که تقریبا ارزش هدر دادن TNT را برای دیدن آن دارد. همچنین شایان ذکر است که این ماد دارای فقط نسخه کلاینت است. این بدان معنا است که روی سرورهای ماینکرفت کار می‌کند حتی اگر فقط توسط شما به صورت لوکال نصب شده باشد، که آن را به انتخاب بهتری از ماد تبدیل می‌کند.

نحوه نصب ماد Explosive Enhancement برای بازی ماینکرفت

&

;

در ادامه به مراحلی اشاره خواهیم کرد که می‌توانید روند نصب ماد را پیش ببرید. این مراحل عبارتند از:

۱) وارد یکی از لانچرهای جایگزین شوید

صفحه اصلی لانچر The Modrinth

صفحه اصلی لانچر The Modrinth

اولین کاری که برای نصب ماد Explosive Enhancement باید انجام دهید٫ این است که لانچر CurseForge یا Modrinth را باز کنید. همچنین می‌توانید از هر لانچر جایگزین ماینکرفت که می‌تواند مادها را پشتیبانی کند، مانند پریسم پریسم و ​​ATLauncher استفاده کنید.

۲) ماد را جستجو کنید

نتایج جستجو برای ماد Explosive Enhancement

نتایج جستجو برای ماد Explosive Enhancement

هنگامی که Modrinth یا CurseForge را اجرا کردید، باید ماد یاد شده برای بازی ماینکرفت را جستجو کنید. در CurseForge، نوار جستجو را می‌توان در بالای صفحه پیدا کرد. در Modrinth، برای رفتن به بخش جستجوی محتوا، باید روی نماد ذره بین در سمت چپ صفحه کلیک کنید. از اینجا می‌توانید مادها را پیدا کنید. شما باید Enflexive Enhancement را در هر دو پلتفرم جستجو کنید.

۳) ماد را نصب کنید

موارد پیش نیاز برای تکمیل نصب ماد

موارد پیش نیاز برای تکمیل نصب ماد

حالا که ماد را پیدا کردید، باید آن را نصب کنید. این فرآیند تقریباً بین CurseForge و Modrinth یکسان است. یک دکمه Install در سمت راست نام ماد وجود خواهد داشت، این دکمه به رنگ سبز در Modrinth یا نارنجی در CurseForge است و برای نصب ماد باید آن را بزنید. سپس از شما خواسته می‌شود که Explosive Enhancement را به یک مادپک از قبل موجود ماینکرفت اضافه کرده یا یک مورد جدید برای آن ایجاد کنید.

۴) محتواهای اضافه دیگر

Modrinth و CurseForge هیچ کمبودی در محتوای خود ندارند.

Modrinth و CurseForge هیچ کمبودی در محتوای خود ندارند.

هزاران ماد، تکسچر پک‌ و شیدر از طریق CurseForge و Modrinth در دسترس هستند. چند دقیقه بیشتر را صرف جستجوی هر محتوای دیگری بکنید که می‌خواهید اکنون با آن بازی را تجربه کنید.

استریم مواجه شدن با هیروبراین در بازی ماینکرفت پس از سال‌ها پیدا شد

۵) بازی ماینکرفت را تجربه کنید

دیدن این که آیا ماد کار می‌کند یا خیر٫ باید پس از ورود به بازی معلوم شود.

دیدن این که آیا ماد کار می‌کند یا خیر٫ باید پس از ورود به بازی معلوم شود.

پس از اتمام نصب محتوای اضافی، باید به صفحه اصلی پروفایل خود بازگردید و بازی را اجرا کنید. پس از باز شدن بازی، یک دنیای کریتیو جدید بسازید و چند انفجار را به راه بیندازید تا مطمئن شوید که ماد به درستی کار می‌کند یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

معرفی ۷ ویژگی بازی ماینکرفت که شبیه تقلب کردن است

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرانا مصلایی
پاسخ

هم بخواهیم ماینکرافت را نصب کنیم اول باید سواد بازی را داشته باشیم