آخرین اخبار ماینکرافت خبر

هر آن چه که باید درباره ماد Mine Mine no Mi ماینکرفت بدانید

یک چیز عالی در مورد جنبه خلاقانه بی پایانی که ماینکرفت (Minecraft) از آن الهام می‌گیرد٫ این است که بسیاری از آن‌ها به نفع بازی از طریق مادهای باورنکردنی کار می‌کنند. ماد Mine Mine no Mi یک نمونه کامل از یک ماد بزرگ و کاملاً برجسته است که شاهکار سندباکس موجانگ (Mojang) را با دنیای One Piece ادغام می‌کند. بسیاری از جنبه‌های مختلف این مانگا و انیمه نمادین را می‌توان در این ماد پیدا کرد. در ادامه ویژگی‌های اصلی و شگفت انگیز این ماد و همچنین نحوه نصب آن را می‌توانید مشاهده کنید. با مجله بازار همراه باشید.

ویژگی‌های اصلی ماد Mine Mine no Mi برای بازی ماینکرفت

برخی از  Devil Fruit ها به این ماد از بازی ماینکرفت اضافه شده‌اند.

برخی از Devil Fruit ها به این ماد از بازی ماینکرفت اضافه شده‌اند.

همانطور که قبلا ذکر شد، ماد Mine Mine no Mi قصد دارد بسیاری از ویژگی‌های دنیای One Piece را به بازی بیاورد. بازیکنان می‌توانند در آغاز دنیای جدید از بین چهار نژاد مختلف یکی را انتخاب کنند: Human, Fishman, Cyborg, یا Mink که هر کدام دارای قدرت‌ها، توانایی‌ها و علاقه مندان منحصر به فرد متفاوتی هستند. همچنین چندین Devil Fruit یا به زبان خودمان میوه شیطان وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در باکس‌های پراکنده در تعدادی از مکان‌های جدید ماینکرفت با تم One Piece پیدا کرد. این میوه‌های شیطان را می‌توان برای بدست آوردن قدرت‌های منحصر به فرد و قوی، مشابه نحوه عملکرد آن‌ها در دنیای One Piece استفاده کرد.

مکان‌های با تم One Piece شامل کمپ‌های دزدان دریایی، پایگاه‌های نظامی و حتی کشتی‌های دزدان دریایی در مقیاس کامل در بازی حضور دارند. این ماد همچنین دارای چندین سبک مبارزه است: Brawler، Swordsman، Sniper، Doctor، Art of Weather و Black Leg که می‌توان آن‌ها را برای بدست آوردن توانایی‌های منحصربه‌فرد ارتقا داد. این توانای‌ ها کاملاً با سلاح های جدید بی شماری که توسط ماد به بازی اضافه شده است، مطابقت داد.

نحوه نصب ماد Mine Mine no Mi ماینکرفت

در ادامه به مراحلی اشاره خواهیم کرد که به کمک آن‌ها می‌توانید ماد را نصب کنید. این مراحل عبارتند از:

۱) CurseForge را اجرا کنید

صفحه اصلی The CurseForge

صفحه اصلی The CurseForge

اولین کاری که برای نصب Mine Mine no Mi باید انجام دهید٫ این است که CurseForge را باز کنید. این تنها پلتفرمی است که ماد رسما روی آن میزبانی شده است، بنابراین برای نصب آن باید از این یا هر لانچر جایگزین ماینکرفت دیگری که بتواند با CurseForge هماهنگ باشد٫ استفاده کنید.

۲) ماد Mine Mine no Mi را جستجو کنید

این ماد همچنین از طریق آیکون Devil Fruit قابل شناسایی است.

این ماد همچنین از طریق آیکون Devil Fruit قابل شناسایی است.

هنگامی که CurseForge را باز کردید، باید از نوار جستجوی واقع در نزدیکی بالای صفحه برای جستجوی Mine Mine no Mi استفاده کنید. با وجود نام بسیار منحصر به فردی که این ماد دارد، CurseForge آن را در لیست نتایج بسیار پایین قرار می‌دهد. پس به سمت پایین اسکرول کنید تا ماد ساخته شده توسط WyndFTWz را مشاهده کنید.

۳) ماد را نصب کنید

موارد پیش نیاز برای تکمیل نصب Mine Mine no Mi

موارد پیش نیاز برای تکمیل نصب Mine Mine no Mi

هنگامی که ماد مورد نظر را در بین لیست سایر موارد پیدا کردید، از دکمه نارنجی Install در سمت راست نام آن برای دانلود و نصب ماد استفاده کنید. از شما خواسته می‌شود بین افزودن آن به پروفایل موجود یا ساخت پروفایل جدید یکی را انتخاب کنید. بسته به اینکه کدام برای شما بهتر است، می‌توانید هر کدام را انجام دهید.

معرفی ۷ ویژگی بازی ماینکرفت که شبیه تقلب کردن است

۴) یک ماجراجویی با حال و هوای دزدان دریایی شروع کنید

یکی از مکان‌هایی که پس از نصب ماد در بازی ماینکرفت پیدا می‌شود.

یکی از مکان‌هایی که پس از نصب ماد در بازی ماینکرفت پیدا می‌شود.

اکنون که Mine Mine no Mi را با موفقیت نصب کردید، باید به صفحه اصلی پروفایل بازگردید و بازی را اجرا کنید. هنگامی که به منوی اصلی رسیدید، باید یک دنیای بقای جدید ماینکرفت ایجاد کنید تا در حین قایقرانی در هفت دریا شروع به شکار میوه‌های شیطان کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

استریم مواجه شدن با هیروبراین در بازی ماینکرفت پس از سال‌ها پیدا شد

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها