آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ساخت کامپیوتر واقعی در ماینکرفت

با معرفی شدن نیمه‌رساناها در اواسط قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ام صنعت الکترونیک تغییرات چشمگیری داشت و به دنبال آن کل دنیا تغییر کرد. تمامی وسایلی که امروزه من با آن این متن را نوشته‌ام، شما با استفاده از آن در حال مطالعه‌اش هستید و حتی ناچ با استفاده از آن توانست تا ماینکرفت را بسازد، از نیمه‌هادی‌هایی نظیر سیلیکون ساخته شده‌اند که رفته‌رفته و با گذر زمان در طی این سال‌ها قدم‌ به‌ قدم پیشرفت کرده‌‌اند و حالا در محاسبه و پردازش توانسته‌اند تا حدی به قدرت مغز انسان نزدیک شوند.

بیلدرهای ماینکرفت با استفاده از کنار هم قرار دادن این بلوک‌ها بناهای زیادی را تا به امروز ساخته‌اند که واقعا تعدادشان غیرقابل‌شمارش است. برخی از این بناهای تزئینی تنها دنیای شما را زیبا می‌کند و جلوه‌ای ظاهری برایش می‌سازد، اما برخی از آن‌ها به سراغ سازه‌هایی کاربردی می‌روند که کارهای عجیبی انجام می‌دهند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این پردازشگر بیندازیم.

با پی سی خود در ماینکرفت کامپیوتر بسازید

ساخت کامپیوتر در ماینکرفت چالش‌های زیادی دارد!

ساخت کامپیوتر در ماینکرفت چالش‌های زیادی دارد!

کامپیوتر (پی سی) دستگاهی الکترونیک است که وظیفه دارد بر اساس نوع و کاربردش یک سری محاسبات و اعمال ریاضی یا منطقی را برای انسان انجام دهد. ساخت و توسعه ریزپردازنده‌ها در حوالی سال ۱۹۷۰ بود که بعضا آن را انقلاب دیجیتال می‌نامند و باعث شد زندگی بشر تا این حد پیشرفت کند و ما بتوانیم امروزه درباره بازی‌ای مثل ماینکرفت محتوا برای شما فراهم کنیم. اگر کمی در تعریف کامپیوترها وارد شویم، از تعریف کلاسیک باید خارج شویم و کلی‌تر به موضوع بنگریم. اصولا هر وسیله‌ای که نوعی پردازش برای شما انجام دهدکامپیوتر است، از ابرکامپیوترهای بزرگ کوانتومی گرفته تا یک ماشین حساب ساده!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Neutron299 تصویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که باعث تعجب همه شده‌ است. او درباره این سازه نوشت: من برای ساخت این بنا کاملا از صفر شروع کردم و به همین خاطر راضی هستم که توانستم با رداستون‌های خودم این کامپیوتر بزرگ را بسازم. این دستگاه در حال حاضر قادر است تا کاراکترهایی چاپ کند و سپس آن‌ها را بر روی صفحه نمایش نشان دهد. شاید این سیستم خیلی ساده به نظر برسد، اما واقعا خیلی سخت بود که با استفاده از منطق کامپیوتری بخواهم چنین چیزی بسازم. در مراحل بعدی قصد دارم که توابع منطقی را به سیستم اضافه کنم تا روز‌به‌روز به واقعیت نزدیک‌تر شود.

آموزش ماینکرافت موبایل؛ قدم به قدم تا ساختن یک دنیای مجازی هیجان‌انگیز

این کاربر تصاویر خود را با موضوع (اولین کامپیوتر کوچک من در ماینکرفت) منتشر کرده‌است. همین تیتر باعث شده تا برخی کاربران بخواهند کمی او را به سخره بگیرند. یکی از کاربران به نام RandomDuckNerd درباره همین توضیح نوشته که تعریف بیلدر از کوچک برایش جالب است و این کامپیوتر غول‌ پیکر احتمالا از کل دنیا در نسخه‌های اول ماینکرفت بزرگ‌تر است! در کل کار کردن با رداستون پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و طبیعتا این کاربر نیز با تسلط بالای خود توانسته تا این سازه را بسازد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما می‌توانید چنین چیزهایی با رداستون بسازید؟

منبع: Reddit


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
پاسخ

تو خودت کامپیوتر داشتی براچی ساختی؟

به توچه برو بشه کونی
پاسخ

اما پیکعکس ضروری تره

گرگعلی
پاسخ

🅝🅘🅒🅔

گرگعلی
پاسخ

پی سیه روشن میشه

غریبه پیر
پاسخ

اره داش دکمه پاور داره با انگشت شصت پات باید بزنی روش

یه ادم
پاسخ

عاشق منطقت شدم🗿😂