اخبار بازی خبر

حیوان خانگی جدید فری فایر یک جغد است

بروزرسانی جدید فری فایر در روزهای آینده همین ماه عرضه خواهد شد و سرور پیشرفته (Advance Server) از همین الان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. سازندگان بازی از همین الان در حال عرضه محتواهای جدیدی هستند که طرفداران فری فایر را برای تغییرات آینده تهییج کنند. اگر از طرفداران این بازی باشید، قطعاً هر چند مدت انتظار کاراکتر یا حیوان خانگی جدیدی را می‌کشید.

حیوانات خانگی به بخشی جدایی ناپذیر از فری فایر تبدیل شده‌اند و جدای از بحث تزئینی و زیبایی‌شناختی، تاثیر ویژه‌ای هم روی تواناهایی‌ها استراتژی بازیکنان می‌گذارند. سازندگان سعی می‌کنند با هر بروزرسانی، حیوان خانگی جدیدی به بازی اضافه کنند. تازه‌ترین این موارد، جغدی است به نام آریتا (Arita) که توانایی‌های منحصر به فردی دارد و می‌تواند به شما در نبردهای این بتل رویال هیجان‌انگیز، بسیار کمک کند.

آریتا عاشق پرواز و زندگی در هوا است. به گفته خودش در توضیحات: «من از کنجکاوی که توسط دنیای اسرار آمیز برانگیخته شده، به دنیا آمده‌ام.» او هم اکنون سه اسکین در بازی دارد که آریتای کاوشگر (Artia Explorer)، آریتای کیهانی (Cosmic Arita) و آریتای کوهستانی (Arita of the Mountains) نام دارند.

حیوانات خانگی در فری فایر می‌توانند نتیجه یک مسابقه را عوض کنند
حیوانات خانگی در فری فایر می‌توانند نتیجه یک مسابقه را عوض کنند

با استفاده از قدرت‌های این پرنده جذاب، می‌توانید برد یا مدت زمان مهارت‌ها و آیتم‌هایی که محیط را اسکن می‌کنند افزایش دهید. در حقیقت این جغد به شما کمک می‌کند که بیشتر و بهتر در محیط اطراف جاسوسی کنید. لازم به ذکر است که قابلیت‌های آریتا، هیچ زمان شارژ مجددی نیز نمی‌خواهند.

سطوح مختلف قابلیت او به این ترتیب هستند:

  • سطح یک: برد را ده متر و مدت زمان مهارت‌ها و آیتم‌های اسکن را یک ثانیه افزایش می‌دهد. نتایج اسکن به هم تیمی‌ها نیز اطلاع داده می‌شود و هیچ زمان شارژ مجددی وجود دارد.
  • سطح دو: برد را ده متر و مدت زمان مهارت‌ها و آیتم‌های اسکن را یک و نیم ثانیه افزایش می‌دهد. نتایج اسکن برای هم‌ تیمی‌ها و شارژ مجدد مانند سطح یک است.
  • سطح سه: برد مهارت‌ها و آیتم‌های اسکن ده متر زیادتر و مدت زمان استفاده از آن‌ها نیز دو و نیم ثانیه بیشتر می‌شود. نتایج اسکن برای هم تیمی‌ها و شارژ مجدد مانند سطح یک است.

اگر از آن دسته بازیکنان هستید که محیط را باید خوب بررسی کنید و کاراکترهایی مانند اولین (Evelyn) را برمی‌دارید، آریتا بسیار به کارتان خواهد آمد.

لازم به دکر است که از امروز می‌توانید روی سرور پیشرفته، مهارت‌های آریتا را آزمایش کنید. ممکن است تا زمان ورود رسمی او به بازی، برخی قابلیت‌هایش تغییر کنند، اما فعلاً می‌توانید از توانایی‌های او برای سرک کشیدن به محیط اطراف، استفاده کنید.

نظر شما درباره حیوان خانگی جدید فری فایر چیست؟ آیا قابلیت‌های او در اسکن محیط به دردتان می‌خورند؟ به نظرتان پرداخت ۶۹۹ الماس برای این حیوانات به صرفه است؟ تا به حال از کدام یک از آن‌ها استفاده کرده‌اید؟ فکر می‌کنید بهترین حیوان خانگی منتشر شده در فری فایر تا به حال کدام است؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها