اخبار بازی خبر

اکانت‌های تایید نشده فورتنایت حذف خواهند شد

از همان روزهای اول عرضه فورتنایت، کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) سعی کرده که این بازی فضای امنی داشته باشد و بازیکنان بتوانند با خیالی راحت و در جمعی سالم بازی کنند. سازندگان همواره حساب کاربرانی را که سوءرفتارهایی مانند تقلب و توهین به دیگران داشتند، حذف کرده و به بسیاری نیز تا به حال هشدار داده که فعالیت‌ها و رفتار خود را بیشتر کنترل کنند تا با جریمه مواجه نشوند. اما اکنون مساله‌ای درباره تایید اکانت فورتنایت به وجود آمده.

اپیک گیمز اخیراً در کنترل جامعه بازیکنان فورتنایت فراتر رفته و قصد دارد اکانت‌های فعال نشده را برای همیشه حذف کند. این خبر، کاربران بازی را تا حد زیادی شوکه کرده. این که سازندگان همیشه متخلفان را مجازات می‌کرده‌اند طبیعی بوده اما در چند روز گذشته، حذف شدن حساب‌هایی که مشکل قانونی ندارند و نیاز به تایید آن‌هاست، بسیاری را نگران می‌کند.

بازیکنانی که زیر سن قانونی هستند، باید حساب خود را تایید کنند

بازیکنان قبل از تایید اکانت فورتنایت، با این صفحه مواجه می‌شوند که زمان باقی مانده برای تایید را نیز نشان می‌دهد
بازیکنان قبل از تایید اکانت فورتنایت، با این صفحه مواجه می‌شوند که زمان باقی مانده برای تایید را نیز نشان می‌دهد

تا به حال چندین اکانت که صاحبان‌شان افراد زیر سن قانونی بوده‌اند، برای تایید حساب‌های خود اعلان دریافت کرده‌اند. این اعلان به بازیکنان می‌گوید که سی روز فرصت دارند تا اکانت‌شان را توسط والدین خود تایید کنند، وگرنه اپیک گیمز این حساب‌ها را برای همیشه حذف می‌کند.

اما چرا این اتفاق افتاده؟ ظاهراً همه این‌ها به یکی دیگر از عناوین اپیک گیمز یعنی فال گایز (Fall Guys) مربوط است. این بازی که مدتی است به این کمپانی تعلق دارد، رایگان شده و در نتیجه بسیاری از بازیکنان آن را دریافت کرده‌اند تا هیجان مسابقات آن را به همراه دوستان خود تجربه کنند. این امر باعث شده که مشکلات امنیتی در سرورهای اپیک گیمز ایجاد شود و کاربران فوتنایت مجبور به تایید حساب‌های خود شوند.

بازیکنانی که بالای سیزده سال سن دارند، مشکلی در دسترسی به فورتنایت ندارند اما افرادی که سن‌شان پایین‌تر از این است، باید از طریق ایمیل والدین خود، حساب خود را تایید کنند تا بتوانند به این عنوان محبوب بتل رویال دسترسی داشته باشند. این کاربران در مدت سی روز فرصت دارند این کار را انجام دهند و مقدار زمانی که از فرصت‌شان باقی‌مانده، در اعلان مربوط به تایید، نمایش داده می‌شود.

راهنمای ساخت اکانت اپیک گیمز

تایید کاربران و نیاز به جزئیات مشخصات افراد

اما مشکل اینجاست که تایید به وسیله والدین، چندان کار راحتی نیست. کل این سیستم، به وسیله یک سازمان دیگر به نام سوپر آوسام (SuperAwesome) کنترل می‌شود. این شرکت امنیتی، از والدین کاربران می‌خواهد مدهایی که آنان اجازه می‌دهند فرزندشان در آن‌ها حضور داشته باشد را اعلام کنند. این والدین همچنین باید جزئیات اولیه مانند نام، آدرس و شماره تامین اجتماعی خود را در اختیار کمپانی قرار دهند.

شاید تایید حساب ضرری برای کسی نداشته باشد اما بسیاری از بازیکنان و والدین آن‌ها ممکن است در دادن اطلاعات اولیه خود به یک کمپانی دیگر و نه به خود اپیک گیمز، سخت‌گیری داشته باشند و نخواهند این کار را کنند. به هر حال قانون تازه این است و کسانی که از آن تبعیت نکنند تا یک ماه آینده حساب فورتنایت خود را از دست می‌دهند.

سخت‌گیری‌های امنیتی اپیک گیمز به این مورد محدود نمی‌شود و چندی پیش در خبری اعلام شد که این کمپانی از یک سیستم ضدتقلب بسیار پیشرفته در عنوان بتل رویال خود استفاده خواهد کرد. شما درباره قوانین تازه تایید اکانت فورتنایت چه فکر می‌کنید؟ آیا این قوانین به سالم‌تر شدن جامعه بازیکنان منجر خواهد شد؟ نکات منفی چنین اقدامی چه می‌تواند باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها