آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چرا سپرها باید یکی از اولین آیتم‌هایی باشند که می‌سازید؟

وقتی بازیکنان برای اولین بار وارد دنیای جدید ماینکرفت (Minecraft) می‌شوند، به سرعت تمام منابع موجود را جمع‌آوری کرده و در سطوح مختلف آیتم‌ها پیشرفت می‌کنند تا سلاح‌ها و ابزارهای بهتری بسازند. حتی بیشتر آن‌ها قبل از مبارزه با ماب‌های دشمن و کاوش در بیوم‌های چالش برانگیز یک پایگاه و یک تخت برای خود فراهم می‌کنند. با این حال، یکی از ابزارهایی که بازیکنان می‌توانند برای ساختن آن کمی آن را پشت پا بیندازند، یک سپر یا همان شیلد است که می‌تواند از شش استک چوب و یک شمش آهن ساخته شود.

در حالی که برخی از بازیکنان ممکن است سلاح های قوی را برای حمایت از یک استراتژی بر پایه حمله ترجیح دهند، می‌توان استدلال کرد که سپرها برای زنده ماندن در ماینکرفت اهمیت بیشتری دارند. از این رو، سپرها یکی از اولین چیزهایی هستند که یک بازیکن باید هنگام ورود به دنیای جدید بسازد. پس توجه داشته باشید که این مقاله صرفاً منعکس کننده نظر نویسنده است. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا به دلایلی که ثابت می‌کنند چرا سپرها در ماینکرفت بسیار مهم هستند٫ اشاره‌ای داشته باشیم.

سپرها تنها ابزاری در ماینکرفت هستند که اکثر حملات را کاملاً دفع می‌کنند

سپر در ماینکرفت می‌تواند اولین خط دفاعی شما حتی قبل از زره یا همان آرمور باشد.

سپر در ماینکرفت می‌تواند اولین خط دفاعی شما حتی قبل از زره یا همان آرمور باشد.

هنگامی که بازیکنان مورد حمله قرار می‌گیرند، یا مستقیماً به بدن لخت آن‌ها ضربه وارد می‌شود یا ست آرمور آن‌ها آسیب می‌بیند. حتی اگر بازیکنان قوی‌ترین آرمور را در ماینکرفت داشته باشند، نوار سلامتی آن‌ها پس از چندین حمله کاهش می‌یابد. تنها راه برای جلوگیری از حملات خاص، استفاده از یک سپر است. هنگامی که به آن تجهیز شوند، سپر به اولین خط دفاعی بازیکنان تبدیل می‌شود. اگرچه فقط به یک شمش آهن نیاز دارد، اما می‌تواند بیشتر حملات را (حداقل یک بار) حتی از سوی قوی‌ترین دشمنان مانند ویندیکاتور (Vindicator) و واردن (Warden) را دفع کند.

سپرها از آرمور در برابر آسیب محافظت می‌کنند

میزان دوام آرمور را می‌توان با استفاده از سپر در ماینکرفت حفظ کرد.

میزان دوام آرمور را می‌توان با استفاده از سپر در ماینکرفت حفظ کرد.

اگر بازیکنان نتوانند یک سپر بسازند و فقط از ست زره به عنوان محافظ خود استفاده کنند، می‌توان گفت که تا حدودی دوام زره یا آرمور را به خطر خواهند انداخت. این به آن دلیل است که با هر حمله، هر بخش از آرمور مقداری از دوام خود را از دست می‌دهد. پس از یک کاهش یک پوینت از میزان دوام زره، این آرمورها شروع به شکستن می‌کنند و در نهایت غیر قابل استفاده می‌شوند. از این رو، برای محافظت از زره در برابر آسیب، بازیکنان می‌توانند به سادگی از یک سپر برای جلوگیری از هرگونه حمله استفاده کنند. این روش بسیار کارآمدتری برای حفاظت از زره است.

هر آن چه که باید درباره ماد Mine Mine no Mi ماینکرفت بدانید

سپر بازیکنان را از خوردن مکرر مواد غذایی باز می‌دارد

با استفاده از سپر در مصرف مواد غذایی صرفه جویی کنید.

با استفاده از سپر در مصرف مواد غذایی صرفه جویی کنید.

وقتی بازیکنان هر ماده غذایی را مصرف می‌کنند، نوار گرسنگی آن‌ها پر می‌شود. پس از اتمام آن، بازی شروع به پر کردن نوارهای سلامت بازیکنان می‌کند. از این رو، اگر بازیکنان بدون سپر وارد یک مبارزه شوند، می‌توان گفت که آسیب زیادی را متحمل می‌شوند که باید از طریق غذا جبران شود.

خالق بازی ماینکرفت کیست؟

با این حال، اگر سپر با خود ببرند، شانس بیشتری برای جلوگیری از اکثر حملات و شکست دشمن بدون از دست دادن هیچ سلامتی خواهند داشت. این باعث می‌شود که آن‌ها مکرر غذا مصرف نکرده و ذخایر غذایی خود را حفظ کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای انیمه‌ای دقیقا کیا هستند؟ | میزگیم انیمه‌ای با ویب هد

انیمه چی ببینیم؟ | میزگیم انیمه‌ای با @WeebHead

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها