آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان کیبوردی با طرح ماینکرفت ساخته‌ است

ماینکرفت از روز عرضه توانست تا با جادوی بلوک‌های خود بازیکنان مختلف را جذب کند و حالا به پرفروش‌ترین بازی تمامی دوران با عددی باورنکردنی رسیده‌است. موجانگ حالا باید عدد سیصد را به مناسبت فروش ۳۰۰ میلیون نسخه‌ای بازی‌اش بر روی کیک بگذارد. ماینکرفت تا کنون برای بیش از ۲۰ پلتفرم مختلف عرضه شده که در آن شما قادر هستید تجربه‌ای مشترک داشته باشید و هیچ محدودیتی برای این بازی و بازیکنانش تعریف نشده‌است.

دوران پاندمی کووید ۱۹ باعث شد تا بازی‌های زیادی دوباره به عرصه بازگردند و حتی بازی‌های جدید نیز بازیکنان خود را پیدا کنند. در بین همه این آمار‌ و ارقام، ماینکرفت همیشه جایگاهی ویژه داشته و هم در زمینه فروش و هم محبوبیت در پلتفرم‌های استریم توانست تا باز هم خود را سر زبان‌ها بیندازد. البته که این محبوبیت همیشه با نسخه اصلی بازی همراه بوده و این بازی به همراه GTA V همیشه توانسته‌اند آمار خوب خود در فروش را حفظ کنند. این محبوبیت باعث شده تا حتی محصولات جانبی این بازی نیز محبوب باشد. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از آیتم‌های ماینکرافت بیندازیم.

با فشردن هر کلید از این کیبورد انگار در ماینکرفت بلوک ماین می‌کنید!

آیا شما کیبورد با طرح ماینکرفت دوست دارید؟

آیا شما کیبورد با طرح ماینکرفت دوست دارید؟

امروزه با گسترده شده فضای مجازی و البته پا گرفتن فروشگاه‌های کوچک، بازار فروش آیتم‌ها و وسایل کوچک گیمینگ حسابی داغ شده و حتی در کشور خودمان نیز بسیاری از فروشندگان عزیز خود مشغول تولید و فروش وسایل بازی‌های مختلف هستند. شما در این فروشگاه‌ها می‌توانید سلاح‌های شخصیت درون بازی، آیتم‌های مورد استفاده و حتی وسایلی با طرح قهرمان خود پیدا کنید. ماینکرفت همانطور که در همه جای دنیا یکی از محبوب‌ترین عناوین به شمار می‌رود، در این آنلاین‌شاپ‌ها نیز اغلب جزو محبوب‌ترین‌هاست و معمولا در فروشگاه‌های بزرگ بیشترین آیتم به این بازی اختصاص داده شده‌است.

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Realistic_Eye_666 تصاویزی از کیبورد خود منتشر کرده که با ظرافت و ذوق خاصی شخصی‌سازی شده‌است. این کاربر تصمیم گرفته تا روی کیبورد خود طرح بلوک Dirt (گل) ماینکرفت را بزند و به همین خاطر در رنگ دکمه‌ها از ترکیب قهوه‌ای و سبز استفاده شده‌است. همانطور که تصویر هم گویا است، تنها دکمه Space متفاوت است و با قهوه‌ای سوخته رنگ‌آمیزی شده‌است. همچنین کلیدهای جهت در سمت راست به خوبی کاستوم شده‌اند و بر روی هر کدام طرح به خصوصی از ماینکرافت نقش بسته‌است. یکی از خلاقانه‌ترین بخش‌های این کیبورد دکمخ Esc است که همیشه برای خروج استفاده می‌شود و این‌جا با بلوک TNT جایگزین شده‌است.

ساخته شدن شهر سایبرپانکی در ماینکرفت

کاربران در ردیت با تماشای این کیبورد همگی مات و مبهوت آن شده‌اند و بسیاری به دنبال لینکی هستند تا بتوانند آن را برای خود بخرند. یکی از این کاربران به نام MrPyroTF2 نوشت: من این کیبورد ماینکرفت را در لیست هدیه‌هایی که دوست دارم بگیرم قرار می‌دهم. همچنین یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Frosteco نوشت: واو، من واقعا دکمه Esc را دوست دارم! البته که بعضی از این پست‌ها با هدف کلاه‌برداری ساخته می‌شوند و ممکن است که لینکی که بابت این محصولات به اشتراک گذاشته می‌شود، تقلبی بوده و سعی کند اطلاعات شما را هدف بگیرد.

منبع: Reddit


ده‌ تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرعلی
پاسخ

این واسه کسایی خوبه که تو ار با کیبورد حرفه‌ای نیستند

💫Armin Moslehi💫
پاسخ

تو اول یاد بگیر کلمات رو خوب بنویس بعد حرف بزن
آر نه کار

پارسا سامعی
پاسخ

خدای باحالاس

ویلیام افتن
پاسخ

اهت

ارمین
پاسخ

خیلی عجیب غریب و و باید عادت کنی بهش به دکمه هاش خوبه ولی باید بهش عادت کنی

S.A
پاسخ

تقریبا بیشتر ماینکرفت پلیر ها آرزوی یه همچین چیزی رو دارن …