آخرین اخبار ماینکرافت خبر

ماینکرفت | چگونه موجانگ می‌تواند سپرها را بهبود بخشد؟

سپر یا همان شیلد مدت زیادی است که در ماینکرفت (Minecraft) وجود دارد. این آیتم یک ابزار مهم و مفید است که به شما کمک می‌کند تا انواع حملات را از طرف ماب‌های دشمن دفع کنید. در حالی که برخی سبک بازی تهاجمی را ترجیح می‌دهند و فقط سلاح می‌سازند، سپرها نیز بخشی ضروری از مبارزه هستند که می‌توانند شما را از دست آسیب‌های غیرضروری نجات دهند. با این حال، سپرها به غیر از محافظت در برابر ضربه، هدف دیگری را دنبال نمی‌کنند.

آن‌ها نه می‌توانند با مواد بهتری ساخته شوند و نه هیچ گونه انچنتمنت یا ویژگی خاصی دارند که بتواند به دفع آسیب‌های بزرگ‌تر کمک کند. از این رو، این مقاله چند راه را بررسی می‌کند که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) می‌تواند سپرها را از طریق آن‌ها در ماینکرفت بهبود ببخشد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

سطوح پیشرفت برای سپر

سطوح مختلف پیشرفت برای آیتم سپر را می‌توان به ماینکرفت اضافه کرد.

سطوح مختلف پیشرفت برای آیتم سپر را می‌توان به ماینکرفت اضافه کرد.

بیشتر تجهیزات موجود در بازی ماینکرفت (Minecraft) از جمله شمشیرها، تبرها و زره یا همان آرمورها را می‌توان با استفاده از مواد مختلف ارتقا داد. به همین ترتیب، سپرها همچنین می‌توانند نوعی سیستم پیشرفت داشته باشند. با وجود اینکه نمونه اصلی ساخته شده از آهن می‌تواند تقریباً همه نوع حمله را در بازی مسدود کند، اما موجانگ می‌تواند سطوح بالاتری از سپر را معرفی کند که با مواد معدنی با کیفیت بالاتر مانند طلا، الماس و حتی ندرایت ساخته شده‌اند.

ماینکرفت | چرا سپرها باید یکی از اولین آیتم‌هایی باشند که می‌سازید؟

این سطوح بالاتر سپرها نه تنها می‌توانند دوام بالاتری به بازیکنان ارائه دهند، بلکه در برابر ماب‌های قدرتمندتر مانند پیگلین و بلیزها یا حتی واردن بتوانند اثرگذار باشند. سپرهای با سطح بالاتر همچنین می‌توانند امتیازات خاصی را در برابر ماب‌های خاص به شما بدهند. به عنوان مثال، سپرهای ندرایت می‌توانند نوعی قدرت مقاومت در برابر آتش در برابر ماب‌های Nether مانند Magma Cubes، Blaze، Ghasts را به شما بدهند.

انچنتمنت‌های انحصاری جدید برای سپرها

برای مفیدتر کردن آیتم سپر، می‌توان از انچنتمنت‌های مخصوص و جدید استفاده کرد.

برای مفیدتر کردن آیتم سپر، می‌توان از انچنتمنت‌های مخصوص و جدید استفاده کرد.

در حال حاضر، تنها سه انچنتمنت موجود در ماینکرفت را می‌توان روی سپرها اعمال کرد: mending, unbreaking, و curse of vanishing. یکی از این انچنتمنت‌ها حتی در حالت بقای معمولی نیز مفید نیست و دو مورد دیگر فقط میزان دوام سپر را بهبود می‌بخشند. بازی در حال حاضر دارای انبوهی از انچنتمنت‌های مختلف برای هر ابزار و سلاح است. از این رو، ویژگی‌های بیشتری را می‌توان از طریق برخی از انچنتمنت‌های انحصاری به سپرها اضافه کرد.

Bobby در برابر Distant Horizons | کدام ماد ماینکرفت بهتر است؟

سپرها می‌توانند پاورآپ‌هایی داشته باشند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات قوی‌تر ماب‌هایی مانند اندر دراگون٫ واردن و غیره را دفع کنند. برخی از آن‌ها حتی می‌توانند به بازیکنان اجازه دهند تا چند حمله معمولی را متوقف کرده و دشمنان را از بین ببرند. انچنتمنت‌های جدیدتر حتی می‌توانند دوام سپرها را به شدت افزایش دهند. این ویژگی‌ها همچنین می‌توانند بازیکنان را تشویق کنند تا روی تاکتیک‌های دفاعی خود کار کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

 

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi
پاسخ

خوبه ولی کسی بلده اونا رو چجوری درست کنه؟ اگه کسی بلده این پایین
بنویسه که من لازم دارم

Mahdi
پاسخ

خوبه ولی کسی بلده اونا رو چجوری درست کنه؟ اگه کسی بلده این پایین بنویسید

Mahdi
پاسخ

خوبه ولی کسی بلده اونا رو چجوری درست کنه اگه کسی بلده این پایین بنویسید

HamrazMahdi
پاسخ

خوبه ولی کسی بلده اونا رو چجوری درست کنه اگه کسی بلده این پایین بنویسید

مبین روحی
پاسخ

یه آهن میخواد با پنج تا پلنگ چوب.

اسمم یادم رفته خخخ
پاسخ

سپر دایمندی💀