آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه ویژگی پیپر دال را در ماینکرفت پنهان کنیم؟

ماینکرفت (Minecraft) به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از چندین گزینه مربوط به تنظیمات٫ بازی خود را همانطور که می‌خواهید٫ شخصی سازی کرده و پیش ببرید. از تغییر ظاهر یا همان گرافیک بازی گرفته تا چیزهای ظریف‌تر مانند کاهش شفافیت هاتبار روی صفحه همگی در بازی قابل تغییر هستند. اما حتی باتجربه ترین بازیکنان هم ممکن است برخی چیزها را ندانند. به عنوان مثال، ویژگی پیپر دال (Paper Doll) به شما این امکان را می‌دهد که مدلی از شخصیت خود را هنگام دویدن یا مبارزه ببینید.

بنابراین، سوالی که برای برخی از بازیکنان پیش آمده٫ این است که چگونه می‌توان پیپر دال شخصیت خود را پنهان یا ظاهر کرد؟ ما مراحل آسان انجام این کار و همچنین نحوه تاثیرگذاری بر بازی را توضیح می‌دهیم. توجه داشته باشید که پیپر دال‌ها فقط در نسخه بدراک ماینکرفت موجود هستند اما می‌توانند با استفاده از مادهای خاص به نسخه جاوا اضافه شوند.

چگونه پیپر دال را در ماینکرفت پنهان کنیم؟

این گزینه را می‌توان در تنظیمات بخش Video ماینکرفت پیدا کرد.

این گزینه را می‌توان در تنظیمات بخش Video ماینکرفت پیدا کرد.

اگر می‌خواهید ببینید شخصیت شما با همه آیتم‌های مختلف کاراکتر کریتور موجود در دسترس چگونه به نظر می‌رسد٫ یک مدل پیپر دال یا به زبان خودمان عروسک کاغذی عالی می‌تواند باشد. زمانی که بازی را در حالت اول شخص تجربه می‌کنید که به سختی به شما اجازه می‌دهد ببینید شخصیت شما چگونه به نظر می‌رسد، این قابلیت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای فعال کردن ویژگی پیپر دال در بازی، تنها کاری که باید انجام دهید٫ این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد بازی ماینکرفت شده و سپس به تنظیمات بروید.
  • در تب تنظیمات، به بخش Video رفته و از آنجا می‌توانید تمام تنظیمات گرافیکی بازی را تغییر دهید.
  • در اینجا، به‌طور پیش‌فرض، گزینه «Hide Paper Doll» غیرفعال است. شما می‌توانید این گزینه را فعال کنید.
  • به بازی برگشته و متوجه خواهید شد که یک مدل کوچک از شخصیت شما در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است.

برای گیراتر کردن بازی، حتی می‌توانید تیرگی هاتبار را از همان مکان منو کاهش دهید. این کار تنها زمانی که هاتبار را انتخاب می‌کنید کاملاً قابل مشاهده است. اگر می‌خواهید یک تجربه کاملاً تمیز برای گرفتن اسکرین شات یا ضبط کردن از بازی خود داشته باشید، گزینه Hide HUD را تغییر دهید تا همه چیز را از روی صفحه پاک کنید.

ماینکرفت | چرا سپرها باید یکی از اولین آیتم‌هایی باشند که می‌سازید؟

توجه داشته باشید که وقتی در این حالت هستید، همه منوهای روی صفحه همچنان فعال هستند. اگر می‌خواهید همه عناصر HUD را داشته باشید٫ جایی که معمولاً منوی pause قرار دارد را لمس یا کلیک کنید که این کار باید تنظیمات را پیش روی شما باز کند. اگر نمی‌توانید منو را پیدا کنید، خارج شده و بازی را دوباره شروع کنید. همچنین اگر در حال بازی در کنسول هستید، می‌توانید از طریق controller این مورد را غیرفعال کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها