آخرین اخبار ماینکرافت خبر

بازیکن ماینکرفت به طور تصادفی چشم سائورون را در بازی ساخته است

بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) همیشه از این بازی برای نشان دادن پتانسیل خلاقانه آن و ذهن خود استفاده کرده‌اند. از ساخت شهرهای بزرگ تخیلی و واقعی گرفته تا ماشین‌های پیچیده و حتی درست کردن رایانه‌ها به کمک رداستون، دیدن آنچه می‌تواند به ذهن بازیکنان برسد٫ شگفت‌انگیز است. یکی از بهترین چیزهایی که در مورد ماینکرفت وجود دارد٫ این است که به بازیکنان اجازه می‌دهد دنیایی بسازند که همیشه می‌خواستند از آن دیدن کنند، دنیایی که فقط در داستان‌های تخیلی وجود دارد و گاهی اوقات، این می‌تواند مربوط به دنیای تاریک و آتشین ارباب حلقه‌ها باشد.

جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت (Reddit) به نام back_arrow یک گیف را در ساب ردیت بازی ماینکرفت به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه به طور تصادفی با استفاده از deep slate brick و گدازه یا همان لاوا یک توهم نوری (optical illusion) ساخته است. در حالی که سوژه ساخت بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان شباهت بین ساخته و چشم سائرون را منکر شد. مخصوصل اگر روی یک برج بلند قرار گیرد، دقیقاً شبیه چشم سائرون از سری فیلم‌های سگانه جکسون خواهد بود.

کاربری به نام H-J__04 اظهار داشت که اکنون می‌داند چگونه موردور (Mordor) را در ماینکرفت بسازد. لازم به اشاره است که موردور منطقه‌ای بوده که سائرون در سرزمین میانه بر آن حکمرانی می‌کرده و مکانی است که چشم سائرون در آن وجود دارد. سازنده اصلی به این نظر پاسخ داد و اظهار داشت که از دو بلوک دیپ اسلیت بریک بین دو لایه شیشه در دو طرف در اطراف مردمک استفاده کرده‌ است.

بیلد ساخته شده در ماینکرفت که شبیه چشم سائرون است.

بیلد ساخته شده در ماینکرفت که شبیه چشم سائرون است.

کاربر دیگری به نام _tronnex گفت که ساخته فوق العاده است و از سازنده پرسید که بهتر نیست رداستون را در وسط آن قرار بدهد تا ظاهر أن قرمزتر شود؟ کاربر دیگری به نام chezgt گفت که او قصد دارد این ساخته را را در بازی خود بازسازی کند، در حالی که کاربری به نام DoubleDecaff اشاره کرد که این ساخته چیزی است که شما نمی‌بینید، بلکه آن شما را می‌بیند. کاربر TheIronzombie39 گفت که او سال‌ها پیش چیزی شبیه به این ساخته بود.

کاربر thee-is-unworthy پرسید که اگر کسی نسخه بزرگی از این چشم را بسازد چقدر جذاب می‌تواند باشد! کاربر Gortecz از کسی خواست تا یک برج بلند بسازد و این چشم را بالای آن اضافه کند، در حالی که کاربر EtheriousLucifer گفت که سعی خواهد کرد آن را در دنیای خود بسازد زیرا به یک برج جدید نیاز دارد.

سازه‌های بزرگ ساخته شده در ماینکرفت

منطقه شیگانشینا از اتک آن تایتان ساخته شده در ماینکرفت

منطقه شیگانشینا از اتک آن تایتان ساخته شده در ماینکرفت

این اولین بار نیست که بازیکنی یک سازه بزرگ الهام گرفته شده از یک سریال یا فیلم محبوب در ماینکرفت می‌سازد. اخیراً یکی دیگر از بازیکنان با استعداد ماینکرفت، منطقه معروف شیگانشینا (Shiganshina) را از سریال انیمه و مانگا اتک آن تایتان (Attack on Titan) ساخته است. به همین ترتیب، کاربر دیگری اخیرا چند تصویر آپلود کرده که نشان می‌داد چگونه قله اورست را در مقیاس ۱:۲ در بازی ساخته است. همه این مکان‌های ساخته شده به عنوان مدرکی محکم برای اثبات وجود امکانات بی پایان در دنیای سندباکس ماینکرفت هستند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

Bobby در برابر Distant Horizons | کدام ماد ماینکرفت بهتر است؟

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها