وان پیس
اخبار سینما و انیمیشن خبر

درخواست خالق One Piece از نتفلیکس: لطفا کپی پیست نکنید!

همان‌طور که در جریان هستید نتفلیکس مشغول بازسازی وان پیس (با عنوان رسمی The One Piece) است و خب خیلی از طرفداران ماهیت و دلیل ساخت این ریمیک را زیر سوال برده‌اند. در این میان خالق وان پیس یعنی ائیچیرو اودا از سازندگان خواسته تا به‌جای کپی پیست ساده و اقتباسی کاملا مشابه اثر اصلی، روی پای خود بایستند.

ماساشی کوی‌زوکا کارگردان انیمه جدید نتفلیکس در نخستین قسمت از پادکست THE ONE PIECE که در کانال Netflix Anime YouTube منتشر شده بود، از توصیه خالق وان پیس به سازندگان انیمه جدید پرده برداشت.

اولین تصاویر انیمه جدید وان پیس ؛ اثر تازه سازنده اتک آن تایتان

به یاد دارم زمان یکه اودا با ما صحبت می‌کرد، گفت: «من می‌خواهم شماها دیدگاه خودتان را بیان کنید،‌ تا اینکه بخواهید صرفا بخواهید کار را کپی پیست کنید. به عنوان مثال، الان کار شما ارائه تفسیر و دیدگاه خودتان از مانگا است و نه بازسازی مو به موی هر پنل.» در نتیجه فکر می‌کنم انیمه The ONE PIECE به ما اجازه می‌ده تا به روش تازه‌ای کار کنیم و این تیم جوان و مشتاق نیز تشنه چالش‌های جدید است.

بقیه عوامل انیمه هم در طول صحبت‌هایشان به برنامه‌های خود برای ایجاد تغییرات معنادار و بهبود مانگای وان پیس اشاره کردند. تومونوری کرودا، کارگردان بصری انیمه، از وفاداری کلی به ظرافت طراحی شخصیت‌ها گفت؛ کوی‌زوکا درباره این موضوع صحبت کرد که بحث تقلید در کار انیمه وجود ندارد و آن‌ها می‌خواهند احساسات طرفداران نسبت به مانگا را در اولویت قرار دهند. در همین راستا اعضای جوان‌تر تیم سازنده که از کودکی با وان پیس بزرگ شده‌اند، نقشی اساسی در شکل‌دهی به انیمه The One Piece ایفا می‌کنند تا توازن میان وفاداری و خلاقیت برقرار شود.

وان پیس

انیمه نتفلیکسی وان پیس که توسط استودیو WIT ساخته می‌شود، قصد دارد از تکنولوژی‌های روز برای بازسازی صحنه‌ها و جلوه‌های بصری مانگا استفاده کند. کوی‌زوکا در جریان پادکست نقشه سه‌بعدی برخی از مناطق طراحی شده مثل Shells Town را به نمایش گذاشت. این نوع نقشه‌ها ظاهرا به اعضای تیم کمک می‌کند تا زوایای مختلف دوربین را بررسی کنند و به عنوان مثال بهتر حس کنترل Morgan روی شهر را به تصویر بکشند. در همین راستا بعید نیست خیلی از لوکیشن‌ها یا صحنه‌های انیمه نسبت به مانگا متفاوت باشد و امیدوار هستیم این تغییرات در جهت بهبود کار باشند.

بد نیست بدانید استودیو WIT سازنده اصلی سه فصل نخست و درخشان اتک آن تایتان (Attack on Titan) بود و به همین خاطر تعداد طرفدارانی که به بازسازی One Piece‌ امید دارند کم نیست. ایده کلی داستان وان پیس درباره شخصیتی به نام دی لافی است که تصمیم گرفته دزد دریایی شود و در این میان با اتفاقاتی عجیب قدرت کش آوردن بدنش را به دست می‌آورد. حال او و همراهانش پس از شنیدن داستان‌هایی سحرآمیز درباره گنجی افسانه‌ای به نام وان پیس، ماجراجویی‌های حماسی و پر فراز و نشیب خود را آغاز می‌کنند.

منبع: CBR


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

بهترین تریلرهای بازی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها