آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چه کنیم که دنیایمان در ماینکرفت خراب نشود؟

در هر دنیای ماینکرفت بیلدرها  بلوک‌های ماین شده خود را با وسواس خاصی در کنار هم قرار می‌دهند تا بتوانند سازه‌هایی شگرف خلق کنند. موجانگ با مود کیریتیو خود به شما این امکان را می‌دهد که هر بلوکی (البته اغلب بلوک‌های بازی) را داشته باشید و تنها کافی است که آن‌ها را انتخاب کرده و در دنیای بازی خود قرار دهید. اگر شما هم می‌توانید بناهای زیبایی بسازید، پیشنهاد می‌کنم که آن‌ها را در یوتیوب و ردیت به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند با الهام گرفتن از آن سازه‌هایی زیبا بسازند.

در قدمت عنوان ماینکرفت شکی نیست و بسیاری از بازیکنان بیلدهایی در این بازی دارند که حالا باید جزو بناهای تاریخی به حساب بیاید. این قدمت زیاد البته مشکلاتی را هم به وجود می‌آورد و ممکن است که شما نتوانید پس از مدتی دنیای خود را در بازی لود کنید. عرضه بروزرسانی‌ توسط موجانگ، آپدیت‌های سیستم‌عامل شما، تغییرات در فایل بازی و البته مشکلات دیگر می‌تواند دنیای شما در بازی را خراب کند و باعث نابودی کامل سازه‌هایتان شود. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از این دنیاهای خراب شده بیندازیم.

حالا باید با این دنیای ماینکرفت چه کنم؟

در این باگ ماینکرفت به نظر می‌رسد که در آب چراغ وجود دارد!

در این باگ ماینکرفت به نظر می‌رسد که در آب چراغ وجود دارد!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام thehillfigger تصاویری از دنیای خود در ماینکرفت منتشر کرده که ظاهرا به مشکل خورده‌است. آب در اینجا درخشش عجبی دارد و مشخص نیست که چرا چنین می‌درخشد. او با اشتراک گذاشتن این پست خواسته تا از دیگر بازیکنان کمک بگیرد تا ببیند آیا کسی می‌تواند راه‌حلی به او پیشنهاد بدهد یا خیر. توجه داشته باشید که این آب با Glowstone ترکیب نشده و این درخشش دلیل دیگری دارد.

کاربران ردیت با دیدن این مشکل سعی کردند تا کمی این بازیکن را آرام کرده و او را به صبر دعوت کنند. یکی از کاربران به نام Fellow1664 در همین باره نوشت: «به نظرم یک بار این دیدگاه را تغییر بده و سعی کن که از تماشای این آب زیبا لذت ببری». همچنین یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Heavyraincouch نوشت: «به نظرم بهتر است قدر این منظره عجیب‌ و غریب را بدانی». Outrageous_Wafer_388 نیز اضافه کرد: «سعی کن که این مشکل را قبول کنی و یک استخر بسازی!»

یک باگ عجیب در ماینکرفت بازیکنان را به سرزمین باربی می‌برد

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام tronas11 نیز در تکمیل صحبت دیگران نوشت: «این تنها یک ارور کوچک است. من تا کنون چنین چیزی زیاد ندیده‌ام، اما به نظرم حالا که آسیبی به دنیایت در ماینکرفت وارد نکرده، به آن توجه نکن و سعی کن که از همین مشکل هم استفاده کرده و سازه زیبایی با آن بسازی».  Terrorist_Wizard نیز در تکمیل این صحبت‌ها اشاره کرد: «به نظرم بهتر است این استخر کوچک را با ماهی پر کنی و از شکفتی‌های این دنیا لذت ببری». نظر شما در این باره چیست؟ آیا اگر شما به جای این بازیکن بودید دنیایی جدید می‌ساختید یا با این مشکل کنار می‌آمدید؟

منبع: Reddit


ده‌تا از بهترین تریلرهای بازی که حتما باید تماشا کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها